Uitgerekend 16-31 oktober 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kriebeltje, 9 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Net gebeld met de assistente van de VK en ik mag 3 dagen eerder! Gohhh wat een opluchting.. dus met 8+1. Ik heb hier geen woorden meer voor. Hoe kunnen ze toch zo medelevend zijn:confused:

2. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Wat bizar! Aan 3 dagen heb je weinig.. Wat zei ze verder? Bij mij stelde ze het zelf voor..
    Hoe gaat t nu met je?

3. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Ja echt bizar. Ik heb met de assistente gesproken die de afspraken plant, dus niet met de verloskundige zelf en heb daar nu wel spijt van. Soms moet je blijkbaar echt een beetje overdrijven ofzo wat ik dus echt niet kan. Ik heb vriendinnen die gewoon een echo krijgen op de zelfde dag als ze ook maar een beetje ongerust zijn.. ligt denk ik aan de verloskundige praktijk. Ik zit er over na te denken om toch een ander te bellen en te vragen of het eerder kan.. ik heb haar verteld dat ik roze afscheiding heb en het naar ijzer ruikt en ook trekkingen mijn mn rechterlies. Gezegd dat ik wil weten of het op de goede plaats is. Zegt ze doodnormaal dat ik 3 dagen eerder kan, geen geruststelling niks.

4. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Klinkt niet als een fijne praktijk nee.. ik zou verder kijken naar een andere..

5. Ikwilzwangerworden

Ikwilzwangerworden Bekend lid

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Wat ik wel heb gelezen en ook de vorige keer meemaakte is dat je baarmoedermond nu natuurlijk extreem gevoelig is. Wat dus ook kan gebeuren is dat als je seks hebt gehad dat er dan iets bloedverlies is omdat je dan iets er tegenaan komt. Heel onschuldig dus maar wel stressvol.
    Ik denk dus inderdaad ook dat het kan gebeuren als er een bepaalde druk op komt te staan, bijvoorbeeld het overgeven.
    Ik ga voor je duimen!!

Levice en somebodyy vinden dit leuk.
  6. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Pff jeetje. Wat is dit nou weer. En wat heb je nou aan 3 dagen:confused::confused:
    Ik loop dan bij het ziekenhuis maar de assistente was daar juist super meelevend.

Ik zou gewoon nog een keer bellen en dat je even overleg wilt met de verloskundige. Gewoon doordrammen hoor!

Levice vindt dit leuk.
  7. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    hahaha dat durf ik dus niet:roflmao::roflmao: wil niet dat ze denken dat ik een zeikerd ben :p ik zou misschien wel kunnen vragen of ik de vk kan spreken telefonisch, maar daar durf ik nu ook niet meer voor te bellen. Zo bot dat ze is..

8. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Ja ik hoop ook gewoon dat dat t is!!:)

9. Ikwilzwangerworden

28 dec 2022
    680
    543
    93
    Vrouw
    Ik zou morgen gewoon bellen(in de hoop dat je dan misschien iemand anders aan de lijn krijgt?) en dan zeggen dat je je er echt niet goed bij voelt en je graag even telefonisch overleg wil hebben met de verloskundige

Levice vindt dit leuk.
  10. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Blijven bellen en zeggen dat je ongerust bent en vk wilt spreken.

somebodyy en Levice vinden dit leuk.
  11. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Hoi hoi! Hoe is het met iedereen?

12. KleineMama15

KleineMama15 Bekend lid

27 feb 2019
    521
    219
    43
    Vrouw
    Gouda
    Hier gaat het goed tot nu toe nog geen klachten alleen verschrikkelijk moe. En bij jou?

13. Shiru

Shiru Lid

23 feb 2024
    7
    13
    3
    Vrouw
    Ik vind het zo naar te lezen dat iedereen zo lang moet wachten voor een echo en helemaal met zorgen :(!! Wilde dat jullie ook al een echo hadden gehad en natuurlijk blijft t spannend ook als je nu 6 weken en 4 dagen bent.

ik ben mega misselijk en moe. Elke dag overgeven. Ik heb zondag direct metoclopramide gekregen van de gyn, maar die heeft vervelende bijwerkingen. Ik ben bij m’n 2e zwangerschap in de ziektewet gegaan met 8 weken zwangerschap want was echt 24/7 misselijk tot 30 weken ongeveer. Hopelijk blijft dit mild tot zover.

hoe ervaren jullie je zwangerschap? Voor sommigen is het natuurlijk de eerste :)
    Liefs

somebodyy vindt dit leuk.
  14. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Hier wel ok, weer witte afscheiding in plaats van bloederig. Wel steeds erg misselijk, maar niet de hele dag, meer vlagen die nog wel afnemen na een pakje crackers en/of fruit. Ontzettend gore smaak in mijn mond die niet weg gaat met poetsen. Proef ik overal doorheen ook. Verder moe.
    Hoe gaat het nu met jou?

15. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Poeh wat intens als je zo erg misselijk bent, lijkt mij heel heftig. Hopelijk deze keer niet zo als vorige keer!

16. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Sinds ik t voorgaande bericht heb geschreven non stop misselijk geweest en amper kunnen slapen ervan o_O

17. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Fijn dat je niet zoveel last hebt. Moe zijn is ook wel verschrikkelijk natuurlijk vooral als je veel te doen hebt:confused: gaat wel goed. Sinds gister wel constant misselijk.. verder ook best moe, maar kan niet veel uitrusten met een peuter :D

18. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Ohh jeetje.. ik ook super misselijk ineens. Dacht zelf aan een buikgriep, maar dat gaat dan ineens tot spugen toe altijd bij mij.. dus dat is het denk ik niet. lekker aan de crackers! :D

19. somebodyy

somebodyy Actief lid

31 dec 2019
    145
    149
    43
    Vrouw
    Klinkt wel heel heftig. Heb je geen hg? Houd je wel wat binnen? Sterkte!

20. Lucky123

Lucky123 Actief lid

30 dec 2023
    326
    412
    63
    Vrouw
    Je mag voor bloedverlies en vragen ook gewoon t spoednummer bellen dan krijg je direct de vk aan de lijn. Gewoon bellen en zeggen heb al ... dagen bloedverlies.
    En miss haal ik nu berichten door de war hoor maar als je eerder een miskraam hebt gehad dan heb je recht op een vroege echo rond 6/7 weken.

Als de praktijk niet goed voelt zou ik ook een andere zoeken. Mag echt! Doen zoveel mensen. Uiteindelijk moet je hun wel vertrouwen naast je als je aan t bevallen bent. Als t nu al niet lekker loopt...

Levice vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina