Stapje voor stapje. Maar ism al die hormonen vind ik dat wachten echt zo lastig! En al die spanning.... Willen jullie allemaal het geslacht weten of was dat al gevraagd? Sorry voor alle losse post, zit ff op mobiel
Als het goed is gaat bij 5 weken paar dagen hartje kloppen. Dus zou kunnen met 7 weken kunnen ze wel beter meten en inschatting maken vd de duur vd zwangerschap
Ik zou niet doen, of je moet oke zijn met eventueel geen hartje. Ik had mijn eerste echo eerste zwangerschap ook rond die tijd vgm en toen nog geen hartje. Nou dan zit je ook in de stress, uiteindelijk om niks
Ja ik wil geslacht weten. Daar wil ik de kamer op inrichten. Zodra ze het kunnen zien wil ik het weten. Heb sowieso met 16 weken een extra echo vanwege onze voorgeschiedenis. Dat zou dus uitkomen op elke 4 weken een echo tot halverwege de zwangerschap.
Hm nou het is een hele week later dan dat de eerste hartactie te zien zou moeten zijn, dus als er dan nog niks te zien is vrees ik dat het mis is.
Oh wel fijn! Dan is de wachttijd toch steeds niet zo lang. Eerst was het geloof ik altijd een termijnecho en en 20w echo (en eventueel een vroege echo). Maar ik geloof dat er nu standaard ook nog een andere echo is, ergens bij 14-16w? Dat gingen ze volgens mij invoeren toen ik daar al voorbij was. Weet iemand daar al meer van? Ik ga het eens opzoeken.
Ja met 13 weken wilde ze een extra echo invoeren geloof ik omdat veel aangeboren afwijkingen dan vaak al te zien zijn.
Ohja 13 is het inderdaad. Ik zie het nu. Ik lees daar op de site van mijn vk nog niks over. Maar de termijnecho is toch bij 10-12w? Is dat dan niet wat dubbel? Of doen ze die dan tegelijk? Dat zit zo dicht bij elkaar. https://www.google.nl/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2291827-13-weken-echo-wordt-standaard-voor-alle-zwangere-vrouwen.html
Termijn is tussen 8 en 10 weken en dan heb je 20 weken echo. Daar komt nu de 13 weken echo dus tussen.
Klopt. Vroege echo is met 7/8 weken Termijnecho met 10/11/12 weken rond de 16 weken kan je een pretecho doen voor het geslacht Met 20 weken de 20-weken echo dat is tenminste bij mijn verloskundige het geval
Zoals @Happyhope zegt is het bij onze praktijk ook las ik zojuist. Ik zie ook geen 13 weken echo ertussen staan op de website. Je hebt dan wel de optie om de combinatietest te doen (is ook met echo).
Begrijpelijk dat je het nog wilt afwachten wanneer je net pas positief getest hebt. De duidelijke testen geven goede hoop. Hopelijk blijven jouw testen oplopen komende week en geeft dat voldoende vertrouwen om een afspraak te plannen!
6,2 (vanaf menstruatie) was er dus nog geen hartactie bij mijn dochter te zien. Maar had toen geen idee wanneer eisprong was.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]