Hoi Allemaal, Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst.. ons 3e kindje.. met wel wat leeftijdsverschil. Heel lang getwijfeld.. doen we het wel of niet.. en toch voor gegaan.. gelijk in ronde 1 raak! Ons oudste is 7 en de jongste is bijna 4.. nu al zo benieuwd naar de reacties van iedereen..
Wat leuk, gefeliciteerd! 7 jaar valt nog mee hoor. Ik verschil 10 jaar met mijn zus en we hebben een onwijs goede band. Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de reacties van iedereen. Ben ik zelf ook, maar dat is omdat ik nog erg jong ben (21).
Ik ben hier vooral heel nieuwsgierig naar de reactie van mijn schoonmoeder. Die heeft zo een klap gehad toen we ons dochtertje verloren. Mijn ouders weten het al. Met name omdat we een pup hebben en zij aangeboden hebben op hem te passen als dat nodig is en omdat mijn vader vaak helpt op de nieuwe zaak. Maar mijn schoonouders vertellen we het pas na iig de eerste echo. Misschien zelfs wel pas na de 2e echo.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Gefeliciteerd! Wachten jullie met bekend maken? Ik ga het mijn zus wel al snel vertellen en mijn moeder denk ik ook. Mijn schoonouders wachten we wel even mee zeker tot na de eerste echo.
Ooh de lijst klopt niet meer. Ik sta er niet meer bij. Hier wachten we met vertellen mits dit lukt ivm misselijkheid.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
Zo hehe... ik voel me weer “normaal” De hele dag een emotioneel, vermoeid wrak geweest. Nu ineens mijn energie en vrolijkheid weer terug haha! Had dit gisteravond ook al. Zo raar. Dit is zeker zo’n kwaaltje dat de komende 8 maanden doorgaat?
@Drollie gefeliciteerd! Hier ook lang getwijfeld voor de derde en toen ook in 1x raak. Toen konden we niet meer terug haha. 5 en 4 waren de andere toen. Bijzonder dat sommige van jullie het wel aan je eigen ouders vertellen en niet aan je schoonouders. Ik zou dat niet kunnen. Zou dat echt een beetje oneerlijk vinden ofzo. Tenzij je misschien verder niet zo'n goede band met ze hebt natuurlijk. Hier verder gewoon een prima band. Denk niet dat mijn schoonmoeder het leuk zou vinden als zij er pas na 12 weken achter komt terwijl mijn moeder het dan al de hele tijd weet. Ze zijn toch allebei de oma's. Wij wachten overigens wel met bekend maken. Dus ook mijn eigen moeder moet wachten. Maar ach dat weten ze toch niet haha.
Volgens mij tel ik verkeerd. Ik had dinsdag 4 mei een positieve ovulatietest. Wanneer begin ik dan dpo te tellen? Vanaf die dinsdag of 48 uur later? Anders heb ik op 9 dpo al positief getest. Lijkt me erg vroeg.
Gefeliciteerd! Mijn twee jongens zijn van bijna dezelfde leeftijd (bijna vier en zes). Ik ben ook heel benieuwd naar de reacties, vooral omdat deze ook voor ons onverwacht kwam. Weet zeker dat de jongens het wel erg leuk zouden vinden. Jongste vroeg er vorige week toevallig naar! Wat betreft vertellen wachten wij tot na de termijnecho. Ga wel na de eerste echo mijn werkgeefster inlichten, aangezien dit ook veel gevolgen voor haar zal hebben.
Volgens mij tel je dan later pas. Eerst test je positief, 24-48 uur later springt je ei, dat is O en de dag erna is 1 dpo.
Ja werk... zat ik ook al aan te denken. Vorige keer al met 7 weken moeten vertellen omdat ik mij zo slecht voelde.
Ik heb dat dus vanaf uurtje op 17.00 en dan tot ik naar bed ga. Zo beroerd, intens moe en misselijk...
Ok thx..ik maak me alweer gek omdat ze niet echt duidelijk worden maar dat kan het verklaren. Zit nu dan pas op 11 dpo.
Met welke test je? Ik testte met senistest en die ging heeeeeeel traag oplopen. Maar vandaag mijn knaller Dus stop nu ook met testen!
Kruidvat..weinig verschil met gisteren maar je moet 48 uur ertussen laten en dan is er wel oploop te zien. Blijft toch spannend!