Op 11 dpo wist ik nog niet eens zeker of ik nou echt wel een lijntje zag! Zo'n mega tuurstreepje. Vind het toch vroeg bij jullie allemaal hoor! Wel fijn! @werk ja dat is hier ook wel een ding. Maar ja mijn werkgever heeft pech. Ze krijgt het pas na 12 weken of later te horen. Ik werk in het onderwijs. Het is dan ook bijna zomervakantie. Misschien wacht ik lekker tot de vakantie haha.
Hier mijn oploop in drie dagen ben er blij mee. Vandaag 12 dpo... qua vertellen moet iedereen hier ook geduld hebben. Ik vind dat de kids het eerst mogen weten en die gaan we het pas vertellen na een goede echo. En daarna is de rest dan aan de beurt leuk om te lezen trouwens dat sommige bewust hebben gekozen voor veel leeftijdsverschil. Wij hebben juist bewust gekozen voor lekker dicht op elkaar zodat we in 1 ruk door kunnen zeg maar, nog gewend zijn aan de nachten dat we wakker moeten worden en dat soort dingen. Zo kiest ieder zijn eigen pad... (ik snap dat je niet alles plant hoor dus begrijp me daarin niet verkeerd)
Wauw ziet er goed uit. Ik had nog 1 early liggen..die was wel een stuk feller. Maar ik besef idd dat ik heel vroeg getest heb. Niet gelijk van het ergste uitgaan.
Ik vind dicht op elkaar ook het leukst. Daarom schelen mijn oudste 2 ook maar precies een jaar. Alleen toen waren we dachten we echt klaar met kinderen. Later ging het toch weer kriebelen. Ik had er toen weer graag 2 snel achter elkaar gehad. Maar helaas besliste de natuur anders...
@vertellen Hier maken we die keuze bewust, om mijn schoonmoeder te beschermen het is al 2x mis gegaan na het vertellen en ze maken zich snel zorgen. Dus dan maar als we gezien hebben dat de kansen goed zijn. @werk Ik ben mijn eigen werkgever. Mijn man en ik zitten in het bedrijf met 1 werkneemster waar ik dagelijks close mee op trek. Haar hebben we dus wel al op de hoogte gebracht, omdat ik een pas op de plaats moet maken nu aangezien we momenteel met bos onderhoud bezig zijn. Nog drie weken dan kunnen we binnen aan de slag. (we zitten nog in de opstartende fase van een natuur educatief en outdoor recreatie bedrijf en hebben nog geen sleutels van de binnenruimtes)
Interessant om te zien dat iedereen verschillend ermee omgaat met het vertellen! Wij hebben afgelopen weekend onze beide ouders verteld van het goede nieuws. Het is vroeg, maar we vonden het zo fijn om na 3 jaar een keer goed nieuws te kunnen delen. De blijdschap van hun was het alles waard. Een vriendin die ook in de MMM zit weet het ook. De rest van onze vrienden en familie bekijken we per keer waar we zin in hebben en wat goed voelt. Ik denk dat we dan sowieso wachten tot na de eerst echo. mijn werk licht ik wel later pas in, na de termijnecho. Alleen mijn leidinggevende ga ik het eerder vertellen omdat ze altijd ontzettend met ons meeleeft.
Ben voor en sinds de vorige zwangerschap nog veel closer geworden met mijn zus , ze heeft ook een dochtertje, schelen 5 maanden. Vertel zo veel aan haar en ga als ik klachten krijg dat echt niet kunnen verbergen, maar wil ik ook niet. Hopelijk zien we elkaar vandaag. Onder het mom dat de dreumesen samen gaan spelen. Mijn schoonouders niet vertellen is niet zo moeilijk, die wonen aan de andere kant van het land en nu met C zien we die echt heel weinig. En laat dat aan mijn vriend wanneer hij het graag wil zeggen, en dan ook graag face tot face, maar dat gaat zeker nog 6 weken duren voordat we ze kunnen zien. Mooie oploop @Maritiem en balen dat je wat later bleek te zijn maar verklaard idd de langzame oploop @janssuhh @werk Vanwege ziekte werk ik niet dus daar hoef ik niet over na te denken. We hebben het ook wel een beetje uitgesteld in verband met corona. Mijn vriend zijn werk ligt al meer dan een jaar plat, met weinig vooruitzichten steeds, en je wilt toch wel íets van zekerheid. Maar we wilden nu ook niet meer wachten in verband met leeftijd verschil. We hebben wel de mazzel dat het weer zo snel raak is.
Hoi allemaal, voelt een beetje vreemd om weer ergens mee te gaan schrijven haha. Ben vandaag 11 dpo en testte vanmorgen geheel onverwachts positief. We zijn nog niet heel lang bezig voor een 2e kindje(ronde 5), maar ik heb een extreem korte LF van 8 dagen. Op 7dpo kreeg ik bruinverlies dus we hadden het deze ronde al opgegeven... Aangezien ik nog steeds niet ongesteld was geworden, toch maar een testje gedaan en dus positief!!!! Vind het wel heel spannend, ook vanwege mijn korte LF. Weet niet of dit bij mij samenhangt met tekort aan progesteron. We gaan zien of er mooie oploop komt !
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE][/QUOTE]
Sorry kon het niet laten om er nog een te doen toch heerlijk om zo'n donkere test te zien. Meer kan die niet knallen dus nu stop ik echt haha.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Elletje - 31 mei - intake verloskundige * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Elletje - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Net intake en eerste echo ingepland. Mocht met 7 weken komen ipv de standaard 8 die ze normaal aanhouden ivm voorgeschiedenis.
Moet er trouwens ook weer aan wennen dat je niet alles mag eten en drinken. Had net ineens trek in filet.... jammer!
Ja maar echt, ik heb die zwangerhap app al weer zo vaak gecheckt. Panisch haha. Afgelopen maanden expres super veel Sunny side eitjes en filet op.. hopelijk mis ik het nu dan iets minder... logica...