Ik moet ook aan eten wennen hoor. Drinken niet zo'n probleem mee. Maar van de week zat ik op een verjaardag. Lekkere worstjes op tafel en carpaccio enzo. Heel gek want die worstjes pak ik normaal al niet zo snel. Maar dammmm wat had ik daar nu trek in
Ooh ik ook! Zaterdag nog een bief gegeten want vrijdag was hij negatief. S avonds nog gauw een test gedaan en positief...wow ok. Ik wil ook een knaltest haha...maarja mijn NOD is nog niet eens dus die komt nog wel.
Wij vertellen het pas na de eerste echo. Ga straks maar eens bellen voor een afspraak.. als ik de Kids het eerder vertel dan weet iedereen het.. dus die krijgen het pas met 12 weken te horen.. Ik had van het weekend een lunch met vriendinnen en dat waren broodjes zalm en carpaciio.. ik kon er niet onderuit. Dus heb het gewoon gegeten.. ik dacht bij mezelf.. 1 dag later een test en ik had het niet geweten dat ik zwanger was.. dan had ik het ook gegeten.. mar wilde echt niet dat mijn vriendinnen het al zouden weten.. Vanaf nu ook weet goed opletten met eten en drinken dus..
@AapEnOlifant welkom en gefeliciteerd!! Wat leuk! Ohh ik zit nu ook met alles te bedenken wat ik wel en niet mag. Heb de ZwangerHap app maar gedownload haha. Pff ik heb voor de zekerheid alvast inschrijvingen gedaan voor een kinderdagverblijf. Want ik weet dat het waar ik woon echt drama is. Word ik teruggebeld dat er een wachtlijst is van 4 jaar en we beter in omliggende plaatsen kunnen kijken dat het zo’n drama is had ik dan weer niet verwacht...
In de Randstad waar het populair is voor jonge gezinnen om te gaan wonen haha. Ja gaan we ook zeker doen. We gaan ons maar overal inschrijven voor de zekerheid, ook maar bij de omliggende plaatsen...
Wow een wacht tijd van 4 jaar voor kinderopvang hoe dan als ze 4 zijn gaan ze naar de bso wat dat betreft blij dat ik in een klein dorp woon in het noorden van het land... wij maken geen gebruik van kinderopvang wel van de peuterspeelzaal en onze dochter gaat dus 4 ochtenden omdat 1 groep te weinig kindjes had mag ze gewoon twee dagen extra komen. Merk het wel vaker met zwemles bijvoorbeeld dat ze zeggen wachtlijsten op tijd opgeven. Onze tweede vorige week dus aangemeld maar hier geen sprake van wachtlijsten dus die kan volgende maand gewoon beginnen. en qua eten... ik WIL leverworst. Iedere zwangerschap heb ik daar zoooon zin in
Oh ja dat eten! Ik heb na mijn positieve test nog 1x sushi op omdat ik jarig was haha. Ik dacht nu krijgt het vruchtje toch alleen nog maar voeding uit het vruchtzakje en pas bij 6w de navelstreng en placenta geloof ik. En inderdaad onder het mom van als ik een dag later getest had had ik het ook niet geweten. Maar nu is het wel klaar met de verboden dingen hoor. Jemig wat een wachtlijst! Hier is geloof ik ook wel een wachtlijst maar eerder rond een half jaar denk ik. Moet wel in de gaten houden dat ik op tijd ga bellen. Maar ik durf nu nog niet ofzo. Eerst de vk nog maar eens bellen maar dat kan ook woensdag pas, want dat moet op een bepaalde tijd en dat durf ik niet op het werk.
Ben trouwens echt zo moe! Had ik de afgelopen weken eigenlijk al. Mijn man zei 'geen wonder dat je zo moe bent', toen de test positief was. Maar dat was dan al voordat er hcg in mijn lijf zat. Weet niet of het daarvan is. Oh en checken jullie op de wc ook steeds of er geen bloed in je onderbroek zit? Blijf het zo spannend vinden! Vandaag gewerkt, zo raar. Dan loop je daar met zo'n 'geheim' maar ik voel verder niks en niemand ziet wat. Blijft gek.
Wow 4 jaar!? dat is echt gewoon bizar lang, schrijf je maar alvast in mocht je over 3 jaar nog een kind willen... Ook hier geen kinderopvang, peuterspeelzaal ga ik wel doen zodra onze dochter dat mag. Maar woon sinds kort ook in een dorp dus zal er ook allemaal niet zo'n last van hebben eventuele wachttijden. Ik heb dat ook hoor met naar de toilet gaan. Heb net zelfs weer even een dutje gedaan toen dochter naar bed was, heb het echt nodig pfff. Bizar hoe snel die moeheid weer aanwezig is. 11 Juni eerste echo, nog maar 3 weken en 4 dagen Mijn vriend mag mee dat is wel super. Intake is wel telefonisch week erop
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Elletje - 31 mei - intake verloskundige * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Elletje - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Zonnebloem91 - telefonische intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de
ohhh zo herkenbaar dat afvegen! Snel doen en kijken of er iets op zit. Ja alleen mijn man en ik weten het nog. Dus laatst bij mijn ouders of idd op werk. Hahaha! Van de week komt een vriendin. Hoop niet dat ze iets door heeft
Kraamzorg: hoop zo dat ik dezelfde kan krijgen als bij de 2e. Dat was zo’n fijne vrouw!! MvM: Trouwens ook aangemeld voor moeders voor moeders. Alle andere keren ook gedaan. Is wel klus. Maar zo waardevol!!
Haha al gedaan! Maar dat komt omdat we een zzp’er kennen die kraamverzorgster is en zij heeft pas 2e helft januari weer plek Wij willen haar graag
Ohja kraamzorg! Ik wil ook degene die ik als laatste had! Zo'n lief mens, maar ze was ook zó leuk met de oudste 2! Was echt mijn heldin haha!
Ah hier ook zo gespannen. Idd kijken of er geen bloed is. Gisteren helemaal niet misselijk, dus gelijk bang dat het mis was ik ben al 42 en dan gaat het bij 1 van de 2 mis. Fijn die google dan, NOT!! Vanmorgen nog maar een test gedaan en pff er stond gelukkig 'zwanger" Sinds vanmiddag weer misselijk. Gewoon even fijn al hoop ik dat het zo weer over mag gaan. Wel bijzonder, helemaal niet gepland, maar moet er niet aan denken dat het mis kan gaan. Succes en sterkte met het wachten en de kwaaltjes. Ik ga deze week ook maar eens bellen voor een echo.
Ja als je eenmaal weet dat je zwanger bent ga je je toch hechten aan zo'n ukkie hè! Alhoewel het ook wel verandert denk ik. Mijn eerste was een missed abortion. Hartje niet gaan kloppen bij 8w. Ik was er echt kapot van! Zo gehuild! Ik was er eigenlijk pas overheen toen mijn oudste geboren werd en ik een gezond kindje in mijn armen had. Maar heb ik januari ook een vroege miskraam gehad. Had een paar dagen oplopende testen en toen liepen ze weer af. Toen heb ik 1 dag flink gehuild, maar toen was het ook klaar, weer vol goede moed verder.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Elletje - 31 mei - intake verloskundige * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Elletje - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Drollie - 11 juni intake + echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Zonnebloem91 - telefonische intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de[/QUOTE]
Ik heb ook 11 juni de eerste afspraak en echo. Zo benieuwd of het allemaal goed mag gaan.. ik was vandaag ook niet misselijk en had net echt mega steken in m'n baarmoeder.. hopelijk is het niks geks.. maar maak me wel snel zorgen.