Oh ja ik heb ook vanalles al geprobeerd! Ik sta wel een beetje achter de methodes van lazyfitgirl en skinny minds en de methode van Heleen Ligtelijn, het slanke brein. Die gaan echt ook in op het psychologische deel. Want iedereen weet eigenlijk prima wat gezond is. Maar bij mij zit het hem in gewoontes doorbreken ed. Maar nog steeds lukt het me niet hoor. Je kunt wel leuk zo'n boek lezen, maar je moet het toch echt zelf doen.
Serieus, vorige zwangerschap veranderde dat ook continu , toen ik het week terug opzocht stond er oranje in die zwangerhapp en nu weer groen? of wordt ik nu al gek hahahaha
vind dit echt knap, ik trek het echt niet op rijstwafels ik eet deze week al wel 5 boterhammen per dag (volkoren) OEPS
Ja veranderd allemaal. Zo ingewikkeld daardoor! Bij 1e mocht je gewoon bliktonijn en bij 2e weer niet....
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 24 januari 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 31 januari * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje ♡ Afspraken ♡ * Rowena25 - 26 mei - echo op de vroege poli 4.4w * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Elletje - 31 mei - intake verloskundige * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Elletje - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Daantje2015 - 11 juni echo * Drollie - 11 juni intake + echo * Janssuhh - 14 juni intake + echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Maritiem-16 juni intake+evho * Zonnebloem91 - telefonische intake * Linds87- 18 juni vroege echo VU, 19 juni intake bij VK en 28 juni daar vroege echo * Daantje2015 - 25 juni intake + termijnecho * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de[/QUOTE] niet weg te halen ♡
Helaas mag ik van de lijst af. Gisteren liepen mijn testjes al af en smiddags begon het vloeien en krampen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toe!
Ik had vannacht echt zo iets geks.. Ik werd om 1 uur echt badend in het zweet wakker.. gewoon echt helemaal nat.. zo vies. Maar echt nog nooit gehad dit.. weet niet meer of ik aan het dromen was.. maar het was zo bizar.. zal dit iets met de zwangerschap te maken hebben?
NAMEN: Nooit mee gestopt met nadenken. Heb continu een lijstje bijgehouden. Voor meisje heb ik genoeg ideeën voor een jongen vind ik het echt heel moeilijk. GEWICHT: Ik ben sinds augustus 8 kilo afgevallen, en was eigenlijk nog niet klaar. Wilde nog 3 kilo, maar ja. Dar is nu even niet handig. Hier is het vooral gelukt door veel te wandelen, mijn depressie te lijf te gaan en ik heb sinds maart fysiek zwaar werk en dat werkt ook enorm. Merk nu alleen wel dat ik een flinke pas op de plaats moet maken. @AapEnOlifant Wat verdrietig. Hopelijk snel weer raak.
oh Rowena! Dat is een mooie oploop hoor! Wat fijn je hier te zien! Hebben een paar keer samen in de nodgroepjes gezeten. Dit is vast een plakkertje! Oh nee toch! Wat verdrietig! Sterkte, dikke knuffel!
@namen... hier beetje lastig want we liggen totaal niet op 1 lijn Hij houdt van p*rno namen zoals Angel en Desteny.. Mijn voorwaarde is 2 lettergrepen en er moet de letter R in zitten. Funny fact: m’n oudste zijn naam heeft 6 letters, de middelste 5 en de jongste 4.. dus nu aan het kijken voor een naam met 3 letters, een R en twee lettergrepen.. bijna onmogelijk.. @gewicht: volgens mij ben ik nog nix aangekomen. Vorige zwangerschappen echt 25/30 kilo erbij.. dat wil ik toch liever niet aangezien ik 100+ weeg nu.. De broeken die ik heb zijn nu wat te groot gekocht dus geloof dat ik die nog een maand of 3 wel aan kan!