Gefeliciteerd met je dochter @prulletje2 Hier ook moe, ik probeer overdag een uur te gaan liggen. Slapen lukt vaak niet, maar daarna voel ik mij toch minder moe. Waarschijnlijk komt het ook omdat ik slecht slaap. Mijn gedachten malen nog steeds enorm (over de zwangerschap) en ik word vaak wakker van tintelende handen/vingers. Had ik bij mijn derde ook, nu een polsbrace besteld, hopelijk gaat dat helpen. Fijne dag!
Ik neem dat soort dingen ook niet al te serieus hoor. Ik let er op dat niks rauw is en geen alcohol dat is het belangrijkste... ik eet niet elke dag een blik tonijn. Meer 1 keer per 1a2 maanden ofzo een keer. Ga dan echt niet zeggen nee dat mag ik niet hoor... vind sommige dingen zo overdreven.
Gisteren gebeld door moeders voor moeders. Dinsdag mag ik starten, zo spannend! Iemand al ervaring met moeders voor moeders?
Ik ben voor de eerste dag zo extreeeeem hormonaal vandaag. Ik irriteer me echt aan alles. Daarom vanochtend direct afstand genomen en boven de was gaan doen. Boven huilen... lag net op bed om mijn ogen dicht te doen, maar moest mijn man boven wezen. Heb geen rust beneden met mijn kindje van 3 (terwijl zij echt al heel makkelijk is en goed zelf kan spelen) zit nu beneden op de bank al heletijd te janken. Heb echt een uur slaap nodig. Dus ga ik zo ook maar uitleggen en daarna even op bed liggen.... merk dat mijn man het raar vind dat ik al zoveel klachten heb. Maar het hoort er gewoon bij. Gevoel alsof ik niks goed kan doen momenteel. Hormoneeeeeeeeeeen i hate that.
@Mommy94 Oh wat erg he. Ik heb het nu nog niet zo erg. Wel dat ik een enorm kort lontje heb en daarna weer spijt heb dat ik zo ben uitgevallen tegen de kinderen. En huilen om programma's waar ik een paar weken geleden nog zonder problemen naar kon kijken. Neem echt je rust, dat helpt!!! Hoop dat je je inmiddels iets beter voelt. @janssuhh Wat leuk, ik kijk er ook naar uit om het ze te vertellen. Wij gaan waarschijnlijk een puzzel laten maken met de afbeelding van de kinderen en dan een bordje ofzo met baby 2022. Dat stukje houden we dan nog even achter en gooien we als laatste op tafel. Nog even kijken hoe we het precies gaan doen.
Jaa die puzzel doen wij voor ooms en tantes. Superleuk. En dochter een koffertje met een luiertje en een speentje enzo.
Heel leuk idee! Ik heb ook wel een ideetje. Ga even kijken of dat haalbaar is. Puzzel is trouwens ook een leuk idee!
Hier onwijs moe en misselijk. Vandaag echt voor het eerst gespuugd. Moet ook nog eens 4 dagen achter elkaar werken. Dus even pittig en wat rustiger van mijn kant. @prulletje2 gefeliciteerd! Ik noem de jongste ook nog steeds mijn baby
Dank voor de felicitaties dames! Zo'n eerste verjaardag is toch altijd een beetje emotioneel. Dat ik haar een jaar geleden voor het eerst vast had, ongelooflijk! Het lijkt wel gisteren. Goed, moving on Leuke ideetjes van het vertellen zeg! Hier nog even over nadenken. Maar wij hebben niet zo'n haast. Eerst maar eens een goede echo, of 2.
Wij hadden aan onze ouders een doosje gemaakt met daarin roze en blauwe confetti, een opa/oma voorleesboek, slofjes met ‘i love oma’ en een slabbetje met jullie worden opa en oma. De doos mochten ze openmaken. Ze dachten dat ze wat anders (niet kind gerelateerd) kregen van ons en barstten helemaal in tranen uit toen ze het zagen. Zo’n mooie reactie.
Mooi he! Hier vorige maand schoonmoeder wel tranen. Maarja nu zo snel weer raak dat ze even in de war waren haha. Maar evengoed hardstikke blij!
Hele dag door nog wel zo gevoeld hoor. Uurtje nadat mijn kind op bed lag zakte het wel beetje weg. Was gewoon even te veel vandaag. Ik voel me dan ook altijd zo schuldig. Maar mijn kind was heel erg tegendraads vandaag en als je je dan al niet goed voel... ze is echt een mama kindje en kan zoveel aan mij hangen.
Heel leuk! Maar die hebben misschien ook wel erg met jullie mee geleefd! Hier bij de eerste ook zo'n reactie omdat ze wisten dat het daarvoor mis gegaan was. Nu bij de vierde verwacht ik niet zo'n uitbundige reactie. Ze zullen best blij zijn, zeker mijn eigen ouders. Mijn schoonmoeder uiteindelijk ook wel denk ik. Maar die kan best eens zo geschokt reageren van 'nóg één?!'. Maar ach daar ben ik op voorbereid.
Hier vertellen we het gewoon. Hebben al zoveel ellende gehad dat het vertellen al een groot genoeg effect heeft bij mijn schoonouders. Gisteren daar gegeten en mijn schoonmoeder heeft altijd alles door. Hebben wel de vraag gehad of we nog op vakantie zouden gaan. (Nu hadden we voor januari Dubai in de planning, dus dat nog maar even volgehouden.) We willen het ze vertellen na de eerste echo. En die is op dezelfde dag als dat we de sleutel krijgen van de grond en panden die bij ons bedrijf horen. Als ze dan komen kijken krijgen ze gelijk de mededeling dat we weer zwanger zijn
Super leuk idee ! Met vaderdag willen wij het gaan vertellen aan schoonouders ! Hopelijk hebben we voor die tijd dan een kloppend hartje gezien ❤
Haha ik kan me voorstellen dat het met kindje 4 een iets minder uitbundige reactie zal zijn dan bij kindje 1. Als de blijdschap er uiteindelijk maar niet minder om is dat is het belangrijkste denk ik. Hopelijk reageert je schoonmoeder uiteindelijk ook blij! Het is uiteindelijk júllie gezin! Maar dat zal vast wel goedkomen toch?