Vertellen; na de eerste echo (mits die goed is) gaan wij het de kinderen en de familie vertellen. In ga een kaart sturen met aan de voorkant sorry en aan de binnenkant een verhaaltje sorry ik wordt een januaribaby hopelijk hebben jullie dan wel tijd mijn verjaardag te vieren maar dan een beetje leuker geformuleerd (bij ons in de familie zijn er al 5 verjaardagen in januari, dus we hadden een “januariverbod”.) ik ben inmiddels een kilo aangekomen vind het toch best lastig merk ik. Ben net 10 kilo afgevallen en er mocht best nog meer af. Ik weet dat het erbij hoort maar ik merk wel dat ik dat knopje even lastig vind om nu om te zetten. positiekleding hier nu nog niet nodig. Maar ligt er nog eel van de vorigen alleen even nieuwe broeken nodig denk ik want die waren wel wat versleten na 4 zwangerschappen
Goedemorgen allemaal @Rowena25 succes vandaag!! Hier is ook alles weg (geen vierde meer verwacht), er staat alleen nog een ledikant en een commode. Ik werk niet, dus draag overdag mijn sportbroek en s ochtends ik de kinderen naar school breng ook. Ik ben dus enorm sportief tegenwoordig. ha ha Ik heb ook 3 zomerkinderen, dus zo apart nu een winterkind. Vlakbij mijn eigen geboortedatum, dus ook wel bijzonder. @prulletje2 Ha ha ook een goed idee
Zo om 13.30 bloeddruk meten! @Rowena25 succes vandaag! Denk aan je. Hier idd een zomerbaby..dus vind een winterbaby wel heel leuk nu!
Succes rowena! Jij ook jansuhh! Ben benieuwd wat eruit komt. Ik was gisteren vlakbij de prenatal. Nog even getwijfeld, maar toch maar niet naar binnen gegaan. Bij de eerste vond ik dat zo heerlijk hè, daar lekker shoppen. Nu vind ik het toch nog wel wat te vroeg. En net even met mijn schoonzusje staan praten. Zegt ze dat ze lekker kleding geshopt heeft bij een bepaald winkeltje en dat dat ook wel wat voor mij is, dat ze nu zo'n leuke dingen hebben, alle maten nog... Ja leuk dacht ik, maar ik ga nu geen kleding shoppen haha. Dus maar een beetje geknikt enzo van oh ja leuk...
Nee Ik ben totaal niet sportief! Ik probeer wel overal heen te wandelen en te fietsen. Maar dat is het dan ook en de kinderen. Ook een sport opzich!
Spannend! Ik heb normaal ook altijd een lage bloeddruk. En tijdens de zwangerschap helemaal. Laagste was ooit 85/40
Succes! Fijn dat je terecht kan! Qua sport ik wielrende voor mijn eerste veel/graag. Maar durfde het niet meer met bekkeninstabiliteit, maar wil het nu eigenlijk wel weer gaan proberen maar het weer was steeds ruk. Kijken hoelang ik het vol hou. En verder doe ik nog steeds mijn bekkeninstabiliteit oefeningen zodat het hopelijk zo lang mogelijk minimaal blijft telt dat ook al sport Lekker nachtje hier gehad met een laatste hoektand die doorkomt
Ik heb ook altijd een lage bloeddruk. Moest dus juist zout eten en dropjes tijdens de zwangerschappen. Nu ook weer veel hoofdpijn en duizelig. Gisteren een dropje genomen, stuk kies eraf durf nu geen drop meer te eten. Ik deed yoga (vrij pittige) heb ik nu afgezegd. Ik ben veel te duizelig, bang dat ik daar ter plekke flauw val. Ik wandel iedere dag minimaal een half uur. Verder doe ik af en toe yoga via youtube filmpjes "bekkenklachten", want dat heb ik overgehouden na de 3 zwangerschappen, dus nu ook al bang dat ik de laatste maanden niet meer kan lopen.
Zoooo spannend! Snel laten weten hoe het is gegaan. Ik ben ook zo zenuwachtig voor vrijdag. Nog 1.5 dag overleven haha.
Afgelopen 2 dagen voel ik me zo rot. Kan het niet misselijk noemen, maar voel me echt niet lekker. Licht in mijn hoofd en echt dooood moe. Ook wel langer werkdagen gister en vandaag. Was 22.30 klaar met een cursus en moest om 7.00 alweer op mijn werk staan en moet nu weer beginnen tot 18.30. Ben echt gesloopt! Gelukkig weet iedereen op mijn werk het ook al. Vind heerlijk dat iedereen het vroeg weet. Hoef niks verborgen te houden en als het mis gaat hoef ik maar 1 appje te sturen en klaar
Ja dat is wel het voordeel inderdaad. Ik heb juist meer dat als ik het nu vertel en het gaat mis, dan weet iedereen dat we ervoor bezig zijn. En ik heb dus geen zin in al die belangstelling zeg maar.
Ik heb zojuist mijn eerste rondje start 2 run maar weer eens opgepakt. Weet niet of dat zo handig is om in de zwangerschap mee te beginnen, maar we zien wel. Vind dat het meest laagdrempelig en beter iets dan niets denk ik nu maar even.
Wel fijn idd dat je werk het weet. Alles heeft zijn voor en nadelen. Mijn eerste app groepje van ZP weet het wel en mijn zus. De rest wacht maar tot de eerste echo. Goed prulletje dat je gewoon begonnen bent, bewegen is juist goed als je maar niet te lomp gaat doen nu en te veel in een keer wil denk ik zo.
Man, wachten duurt zooo lang. Nog 3 weken. Ik heb donderdag 18 juni een vitaliteitsecho. Maar dan ben ik wel al ruim 8 weken. Gek dat het bij de een zo gaat en bij de ander weer zo.. ik heb in een eerdere zwangerschap een missed abortion gehad dus altijd zenuwachtig
De 18e is op vrijdag (want dan is mijn zoontje jarig, dat weet ik toevallig haha). Maar het duurt inderdaad lang!
Welkom alle nieuwe dames! Woehoe, nieuwe mijlpaal: ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek en Bh gekocht haha! Ik merk dat mijn “normale” broeken niet meer fijn zitten. Geeft teveel druk op mijn buik en heb niet zo heel veel losse broeken verder. Dus dan maar alvast eentje op de groei gekocht haha! Zelfde geldt voor mijn bh’s. Heb allemaal met beugel, maar als ik het ‘s avonds uitdoe doen mijn borsten echt zeer... Ik ben trouwens wat meer afwezig van het forum. Merkte dat ik er heel onrustig van werd. Niet specifiek van dit topic hoor, maar gewoon van alle soorten berichten op de site. Dus ik zit wat meer in mijn eigen babybubbel nu Ik lees zo nu en dan zeker mee / alles door, maar zal minder vaak reageren! succes @Rowena25 met de echo straks!