Vind knap dat jullie er zo instaan! Gelukkig is de kans nihil dat het nogmaals gebeurd. Moeilijke dagen komende dagen dan. Zullen vast dubbel zijn. Sterkte!
Yup ik heb een hele rij maar testte ook belachelijk vroeg positief. Laatste was de 3+ afgelopen dinsdag en nu is het sws klaar. Ofja de mvm test volgende week.
Hier getest tot de streep niet donkerder kon en toen was het klaar... nu “gewoon” afwachten tot de echo
Haha yeaah dan echt de laatste. Ik krijg die van mvm ook nog en heb dus 2 CB liggen. zelfs vandaag met hele lichte urine bij Big Bazaar test duidelijke streep mag ik vragen welke datum je positief teste? Ik was 21 april ongesteld en ik had 20 mei eerste positieve test. Ik ben of 5 wk nu of 5 +2 zoals jij...
Haha hier ook verslaafd maar na de 3+ en knaltesten moet ik het maar gaan laten, want het heeft geen zin meer haha ! Wil nog wel mee doen aan mvm maar pas als we een kloppend hartje hebben gehad, dus die test ga ik dan nog wel doen !
Jaa zo fijn! Had ik dus ook (zie mijn eerdere post). Uiteindelijk zei mijn vriendinnetje (die is gynaecoloog) dat die testen een “indicatie” zijn. Dit betekent gewoon dat je HCG goed doorstijgt Ik heb afgelopen woensdagochtend (een week na m’n eerste positieve test) voor het laatst getest en was toen ook 3+. Nu maar wachten............ duurt lang! Tot 18 juni pfffff wie moet er nog meer zolang wachten nog hahaha PS . Ik dus ook last van (vroeg wakker) wordt niet echt misselijk maar vooral heel weeïg wakker, beetje bleeehhh gevoel haha
Yup hier ook vroeg wakker. Ik moet nog wachten tot 14 juni. Dus nog ruim 2 weken. Achteraf is deze week heel snel gegaan en we krijgen mooier weer dus laat maar komen.
Ja ben er zo zo blij mee, bij miskramen bleef het altijd op 2-3 hangen, dus dit is toch een soort van geruststelling! Gelukkig is het mooi weer dan gaan de dagen toch weer wat sneller he ❤
Wat fijn!! Super! Hier ook! Heb er nog teveel liggen eigenlijk. Denk niet dat ze op komen. Ik had vanmorgen ook mijn knallers en een 3+! Teststrepen donkerder dan de controle streep, dus dat voelt toch fijn! Nu moet ik ook maar stoppen met testen. Op naar de echo 9 juni.
Wauw wat een test drang allemaal dames. Ik heb 1 test gedaan twee dagen na NOD twee dagen later nog een om te kijken of het opliep en daarmee klaar. Hahahaha
Tip trouwens met dit weer. Smeer je gezicht echt goed in! Ik vergat dus tijdens mijn 2e zwangerschap altijd mijn bovenlip En daar heb ik nu een zwangerschapsmasker/snor. Gelukkig met whitening creme aardig weg gekregen maar met dit weer is hij toch wat duidelijker weer aanwezig.
Vind trouwens zo lastig met geheim houden. Vooral voor mijn ouders. Door omstandigheden wisten ze het de vorige keer al direct gauw na de test. Niet echt leuk. Dus nooit kunnen verrassen. Maar zag mijn moeder gister kijken naar mijn buik. Zit nu te denken om het te zeggen na de echo dinsdag. Maar kids wil ik nog niet dat die het weten anders weet iedereen het hahahaha
Hallo meiden, ik kom me ook melden. Had geen idee wanneer mn eisprong was omdat 12 april mn spiraal is verwijderd. We hebben dus het geluk dat het na 1 poging al raak is. Vanmiddag de clearblue gedaan en die geeft 2-3wkn aan. En de onderste is echt een knaller in verhouding met die van eergister. Nu proberen stil te houden, wordt heel lastig. Vanmiddag klein groepje voor de verjaardag van mn dochter. De 0.0 wijn zit al in gewone wijnflessen haha, valt dat in ieder geval niet op. Fijne zwangerschap allemaal!
Welkom! En gefeliciteerd! Hier is mijn spiraal ook verwijderd begin april! En zo snel al raak. Nooit verwacht! Hoe is het met alle kwaaltjes van iedereen? Hier echt wel misselijk en kan veel geurtjes niet goed hendelen..pff wat kan ik me soms beroerd voelen.