Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nee helemaal niet eigenlijk. Zou ik nu ook echt niet willen :$. Bij de derde was het nog oké geweest, maar ik wil er echt maar 4 totaal. Tja als dat wel gebeurt is het natuurlijk zo, maar ik ga er niet vanuit. Zit nergens in de familie. Ze zeggen dat je meer kans hebt als je ouder bent. Mijn moeder was 42 bij de laatste. Was er ook gewoon 1. Ik geloof echt niet dat dat bij ons in de familie voorkomt.
     
  2. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 4e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
     
  3. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de nieuwe dames! Jullie hebben er pittige trajecten op zitten zo te lezen.

    @prulletje2 wat toevallig, ik ben morgen ook jarig! Gefeliciteerd alvast! Wat een mooi cadeau!
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  4. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah wat leuk!
     
  5. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 4e kindje
    * Annesophieroos - 1e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
     
  6. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Ja toevallig wel! Ik testte 3/4 dagen voor nod al zichtbaar positief. Ben nu 4 weken en 3 dagen, maar voel me wel echt heel zwanger.
     
    Lieve91 vindt dit leuk.
  7. Jodie79

    Jodie79 Niet meer actief

    Dingen jullie er weleens aan dat het ook een tweeling zou kunnen zijn?!

    Zou hier gewenst zijn hoor maar moeten we wel even een kamer verandering doen :roflmao:[


    Jazeker. Ik had al ook al snel zwangerschapsverschijnselen. Al had ik dat bij de anderen ook wel. En het zit aan de kant van mijn familie en ik ben al wat ouder....
    Op zich zou ik het niet erg vinden. Het leeftijdsverschil is groot en dan kunnen ze altijd met elkaar spelen. Maar of mijn bekken het aankan:confused:
     
    Lieve91 vindt dit leuk.
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah ik vind het wachten nu al lang duren, jullie ook? :roflmao:

    Ik had gisteren echt nog zo'n vaag tuurstreepje op de test dat ik echt nog twijfelde of het wel iets was. Vandaag was het wel een heel licht zichtbaar streepje dat ik niet meer hoefde te turen, dus vanaf vanmorgen durf ik wel te stellen dat ik zwanger ben.
    Maar mijn man weet het nog niet. Hebben jullie het al verteld? En hoe?
    Ik durf het pas te zeggen als de digitale positief is. Dan is het voor hem ook duidelijk haha. Ik had al een week bloedverlies, dus ik had al gezegd dat deze ronde over was. Hij verwacht het nu niet denk ik.

    Ik had me deze ronde expres niet aangemeld bij een nod-groepje omdat ik er dan veel te veel mee bezig ben. Maar pff, ben 1 dag hier aangemeld en daar gaan we alweer! Steeds als ik langs de badkamer kom ga ik toch weer even het streepje op de test bekijken! :o:
    Ik heb alvast een afspraak voor een eerste echo gepland, omdat dat hier online kan en er al bijna geen plek meer was. Ik moet al een week later dan ik eigenlijk wilde. Maar ik wil per se even zien of er dan een hartje klopt. Ik hoop zo dat het blijft plakken!
    Ik lijk wel weer een klein kind zonder geduld!
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  9. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Snap dat je graag zekerheid wilt!

    Mijn man wist dat ik ging testen. Wilde het graag samen met hem doen.

    Mijn (schoon-)ouders weten het ook sinds gisteren haha :D we hebben zo’n ellendig traject achter de rug dat we dit mooie nieuws graag wilden delen. Ze moesten allemaal heel hard huilen van blijdschap. Zo lief ❤️
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  10. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah ja dat snap ik wel inderdaad ❤️.

    Hier ging ik met de eerste ook samen testen. Is toch bijzonder hè!
    Ik weet niet, ik heb inmiddels al zoveel testen versleten dat ik hem liever niet betrek in mijn drama. Ik heb het ook wel eens gevraagd en hij vond het ook wel leuk juist om verrast te worden. Hopelijk morgen! Dan geef ik hem gewoon de positieve test hoor. Doe verder niks bijzonders.
     
  11. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk ! En zo’n verrassing is ook superleuk! Ben benieuwd naar zijn reactie :)
     
  12. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Hoe “wisten” jullie dat je zwanger was? Had je een voorgevoel of gek idee, of ben je gewoon gaan testen op goede hoop? :)

    ik had na de IUI een soort aanhoudende ovulatiepijn welke niet wegging. Op een gegeven moment verplaatste dat gevoel zich naar de baarmoeder en ik voelde daar echt gerommel. Toen het aan bleef houden en ik ook nog eens mega emotioneel werd, wilde ik een test doen om te kijken of het nou tussen mijn oren zat of niet. Niet dus :D
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  13. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik weet dat nooit. Heb daar echt een test voor nodig. Mijn symptomen zijn hetzelfde als wanneer ik ongesteld word weet ik inmiddels na iedere maand bij te houden.

    Ik geef nog minimaal borstvoeding. Paar slokjes in de nacht zijn het alleen nog maar. Maar die hormonen hebben de boel behoorlijk overhoop gegooid. Zulke rare cycli iedere keer. Dacht dat het deze maand ook over was. Had al een paar keer getest, negatief. En had ook bloedverlies en krampen. En toen bleef mijn temperatuur toch hoog, en bloed leek nog niet echt door te zetten. Toen dacht ik ik test nog 1x! En toen kreeg ik dus zo'n vaag wel/niet streepje. Dus toen toch vanochtend maar weer getest. Toch positief. Had het niet meer verwacht. Moet nog wel even landen ofzo.
     
  14. Annesophieroos

    Annesophieroos Actief lid

    2 sep 2020
    124
    113
    43
    Vrouw
    Ik had de afgelopen dagen steeds vlagen van misselijkheid. Dat zou erop kunnen duiden, maar gebruik ook hormonen, dus dat zou het ook kunnen zijn. Dus eigenlijk voelde ik me helemaal niet anders deze keer. Overigens zijn die klachten nu ook helemaal weg, en ben ik meteen bang dat het mis is. Stom he? Heeft iemand anders ook dat ie nauwelijks meer iets merkt? M’n test was gisteren echt een knaller, dat wel.
     
  15. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Ik ben ook heel angstig als ik niets meer merk, maar als ik me dan weer even misselijk voel of steken/krampen krijg dan denk ik oh ja het werkt nog allemaal haha. Bij mij zijn de klachten soms wel en soms niet aanwezig.
     
  16. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ben bij alle zwangerschappen nooit echt heel misselijk geweest. Zeker zo vroeg nog niet. Wel soms zo'n vlaag of als je iets ruikt ofzo. Maar daar is het hier nu nog wat te vroeg voor denk ik.

    Ik heb nu wel opeens een heel trillerig gevoel. Weet niet wat dat nu weer is.
     
  17. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hallo dames,

    aller eerst allemaal gefeliciteerd!

    Ook ik meld me aan (zal me zo even op de lijst zetten). Vandaag op 9 dpo een vrij duidelijke positieve test. Had deze ronde aldoor al een heel goed gevoel en dat bleek dus te kloppen! Als alles goed gaat mogen we in januari ons 5de wondertje krijgen, zoals we er nu in staan is dat dan ook onze laatste.

    mijn man weet ook nog van niks wil nog even wachten. Zie er verder ook best tegenop om het bekend te maken (niet aan mijn man maar aan de rest) vorige keer waren de reacties al niet zo heel leuk meer, dus dat zal nu wel niet veel beter zijn. Ik moet me er niks van aantrekken weet ik maar dat valt niet altijd mee.

    hopelijk komen er nog dames bij en hoeven we van niemand afscheid nemen de komende maanden.
     
    prulletje2 en Happyhope vinden dit leuk.
  18. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 4e kindje
    * Annesophieroos - 1e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari
    *Maritiem- 30 jaar- 5de kindje

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
     
  19. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Alvast gefeliciteerd! Wat heerlijk, zo’n groot gezin ❤️
    En wat jammer van de reacties van je omgeving... hopelijk reageren ze toch zoals gehoopt als je het nieuws bekendmaakt.
     
    Maritiem vindt dit leuk.
  20. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    #80 MamaDorey, 14 mei 2021
    Laatst bewerkt: 14 mei 2021
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje
    * Annesophieroos - 1e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari
    * Maritiem- 30 jaar- 5de kindje

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo
    * MamaDorey - 15 juni echo + intake

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
     

Deel Deze Pagina