14 Juni, echo, als dat goed gaat intake 18 Juni. wij krigjen dan 14 juni die verwijzing naar klinisch geneticus, voor die check for mutatie BRCA (Heeft mijn man). Ik vind het heel spanned, maar ik voel me raar, ik heb geen klachten, dus ik denk, zijn alles dan ook goed? Warom ben ik niet misselijk of zo? Ik ben wel moe, maar.... Nou ja! Wij zien het op 14 juni wel!
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje * FleurAnna - 40 jaar - 1e kindje 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje * Sfitje- 35 jaar-3e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje * Kamerplantje - 1e kindje * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 30 januari * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 31 januari * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje Totaal: 22 ♡ Afspraken ♡ * Elletje - 31 mei - intake verloskundige * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Rowena25 - 4 juni - 2e echo 5+6 * Elletje - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 7 juni - vroege echo * FleurAnna - 8 juni vroege echo kliniek * Prulletje2 - 9 juni - vroege echo * Mommy94 - 10 juni (tweede echo 7+5 weken) * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Daantje2015 - 11 juni echo * Drollie - 11 juni intake + echo * Janssuhh - 14 juni intake + echo * Stina84 - 14 juni echo + Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Zonnebloem91 - telefonische intake * Linds87- 18 juni vroege echo VU, 19 juni intake bij VK en 28 juni daar vroege echo * Kamerplantje - 18 juni echo * FleurAnna - 21 juni intake + echo bij VK * Daantje2015 - 25 juni intake + termijnecho * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de[/QUOTE] niet weg te halen ♡[/QUOTE]
Net met de verloskundige gebeld. Aangezien ik niet weet hoelang ik zwanger ben heb ik donderdag al de intake en een echo. Scheelt ook dat ik altijd met ze gewerkt heb haha.
[/QUOTE][/QUOTE] Oh heb ik het verkeerd gedaan? versta het niet goed, moet it het weg halen of moet ik niet ? Kan ieman dat korigerer want it wet het niet mer... sorry! anders a ik het aleen maar verwijderen...
Spannend zeg! Je bent niet de enige, ik heb ook geen klachten...misschien iets meer moe en iets vollere borsten! We zijn nog vroeg misschien als we de 6 weken aantikken volop symptomen haha
[/QUOTE] Oh heb ik het verkeerd gedaan? versta het niet goed, moet it het weg halen of moet ik niet ? Kan ieman dat korigerer want it wet het niet mer... sorry! anders a ik het aleen maar verwijderen...[/QUOTE] Oh nee hoor ik heb hem voor mezelf aangepast. Dat stond er per ongeluk nog
Wat fijn! Gelukkig nog gewoon lekker zwanger! Nu gaan we duimen dat het ook met dat hematoom goed gaat komen!
Ik heb het ene moment het idee dat ik met 'I didn't know I was pregnant' mee zou kunnen doen. Want dan voel ik helemaal niks. Maar als ik dan beter nadenk zijn er toch wel kleine dingen. Af en toe wat menstruatiepijn, niet sterk. Soms gaat er zo'n rare sensatie door mijn borsten heen. Ook maar vaag aanwezig. En nu voel ik me een beetje trillerig. Mega moe wel. Maar dat zou ik dan ook weer wijten aan mijn jongste die niet doorslaapt ed.
Ik voelde mij vandaag al gek. En vanmiddag steeds slechter. Het gevoel alsof ik steeds moet flauwvallen en trillerig. Helaas dat eerste ook gebeurd vanmiddag. Echt vreselijk! Waar de kinderen bij waren Gelukkig was mijn man al onderweg naar huis. VK en HA adviseren voor vandaag en morgen bedrust en zoute dingen. Moet morgen ook RR laten meten. Maar moest vanavond werken en dat op aandringen van man afgezegd en ziek gemeld. Heeft mijn man berichtje gestuurd wat er aan de hand is. Gewoon 0 respons van mijn collega’s. Ik kan hier dan meteen zo van in de stress raken. Snap dat het niet leuk is maar meld mij niet zomaar ziek. Moet ook auto rijden etc. Straks gebeurd er iets... Hoop zo dat het hierbij blijft en met zout goedkomt. Want zit hier niet op te wachten
Owjee idd ff pas op de plaats meid. Jammer dat er geen respons komt. Maar zelf ben je het belangrijkste.
@Lieve91 Ah ja goed aan jezelf denken hoor. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in je collega's. Misschien moet het gewoon even bij ze landen. Hier een beetje balen. Had zo'n leuk idee om het mijn schoonouders het te vertellen door middel van een puzzel. Helaas is mijn schoonzusje mij voor. Wel heel blij voor ze natuurlijk. Nu moeten wij alleen even op zoek naar iets anders.
Aah wat jammer, wisten jullie ook nog niet dat ze zwanger was? kimmiess.nl heeft ook leuke dingen daar heb ik alles besteld voor als het zover is eerst een kloppend hartje!