Oh wij hebben nu zo'n roze/paars toiletblok in de wc hangen. En dan ga je naar de wc zonder er erg in te hebben, wil je doorspoelen en kijk je achterom, is heel daar water roze! Ik schrik iedere keer dat ik denk dat er bloed in de wc is gekomen, maar dat is gewoon het water van dat toiletblok dat gekleurd is
Hier vandaag ook nog testje gedaan. Had er een bewaard voor de onzeker dag. Vanmorgen echt opgestaan met het idee van het gaat mis. Gebaseerd op niks (behalve dat ik nog steeds geen symptomen heb)... het resultaat stelt me gerust ook al weet ik dat het eigenlijk niets zegt
Wij hebben het zelfde, mijn man heft heel kalm gevraag "Hoe veet je waneer er bloed zijn, je kan het niet zien in het water"
Iemand bekend met prikken op de vijfde ziekte? Ik kom net van de vk vandaan. Ze vroeg me of ik al eens geprikt was op parvo (vijfde ziekte). Ik kon het me niet herinneren. Ze kon het ook niet terug vinden. Dus nu moet ik me daarop laten prikken. Ze zei dat ze dat niet bij alle vrouwen doen. Normaal deden ze dat alleen bij vrouwen die met jonge kinderen werken (peuters/baby), maar ik ben kleuterjuf en het is nieuw dat ze die nu ook meenemen. Want kinderen hebben dat meestal tot 6 jaar. Als ik niet beschermd ben, mag ik tot 22 weken niet met de kinderen werken, want dat kan dus schijnbaar schadelijk zijn voor de baby tot die tijd. En als een kind in mijn klas het heeft, is het al te laat. Want de dagen daarvoor zijn ze al besmettelijk. Mijn eigen kinderen zijn ook nog geen 6. Volgens mij hebben die het ook nooit gehad. Ik vind het nu toch wel een beetje spannend ofzo. Hoop niet dat ik uit de klas hoef! Maar dat betekent ook dat ik het op mijn werk al snel moet vertellen. Nou ja eerst maar eens prikken.
o wat spannend dan ineens! Hopelijk zojn de uitslagen zo dat je gewoon lekker mag blijven werken. ze hebben mij toen geprikt in de eerste zwangerschap omdat onze dochter heel klein was en niet goed leek te groeien. Daaruit bleek dat ik antistoffen had. Maar verder hoor je er inderdaad vrij weinig over
Probeer niet meer te testen. Want na een een tijdje kunnen ze het hcg niet meer aan en lijken te af te lopen. Dat zou alleen maar onzekerheid kunnen geven.
Oow wow niks van gehoord. Ik werk met 0-4 jarige. Belgie moet direct stoppen met werken in de kinderopvang en school. Of dat vanwege parvo is? Geen idee. Ben benieuwd of ik die spuit ook moet.
Goeie! Ik denk dat ik daar ook aan ga meedoen. Te meer omdat we zelf uit een IUI-traject komen. Vind het spannend om me nu al aan te melden, want ben op de een of andere manier bang dat ik dingen ‘jinx’ en het dan misschien niet goed gaat (slaat natuurlijk nergens op, maar ja, die hersenen doen rare dingen deze dagen ) Ik heb gisteren trouwens nog contact gehad met het ziekenhuis over het bruin bloedverlies. Ze gaf aan dat het niet alarmerend is verder. Nu afwachten tot de echo volgende week vrijdag. We houden de moed er maar in.
Ja las het later terug idd..ga miss wel de vk bellen. Of ik vraag het morgen de dame van mvm. Want die werkt ook bij een vkpraktijk.
Ze zijn al dicht, een ik denk niet dat het spoed zijn... Het zijn af en toe, en paar minuten pijn, dan niks, dan pijn, dan niks... Maar echt alsof en sort van menstruatie pijn, maar niet echt krampen.
Ik heb het bij mijn eerste (die mis ging) en de tweede zwangerschap ook gehad. Echt zo erg dat ik op de koude vloer moest liggen tot het weg trok. Duurde steeds een 10-15 min. Veel onderzoek gehad maar ze konden niks vinden. Achteraf denk ik dat het mijn darmen waren. Echt hel was dat! Duurde tot ongeveer 8 weken. Maar mijn eerste werd een missed abortion en de tweede is nu mijn gezonde oudste kind. Dus bij mij was dat waarschijnlijk niet de reden dat het mis ging. Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is natuurlijk. Maar als je echt veel pijn hebt mag je gerust de spoedlijn bellen hoor.
Hier nu helder bloed met afvegen, ze kunnen niks voor me doen, het is afwachten.. maar ik ga van het ergste uit