Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Nieuwe dames: Gefeliciteerd!!

    Vandaag een afspraak met de gynaecoloog gemaakt! Moest er wel een half uur voor in de wacht staan bij de huisarts voor m’n doorverwijzing! Als ik voor m’n echo ga ben ik al 8.5, misschien dat ik volgende week nog een poging ga doen om het te vervroegen.. :p

    Hier ben ik ook wel een beetje bang voor de reacties.. onze jongste is nu bijna 10 maanden. Huis niet perse groot en het is niet dat we beiden een top salaris hebben ofzo. Maar ik was gewoon nog écht niet compleet!

    Kwaaltjes: ik heb super gevoelige en zelfs pijnlijke boobies! :( Daar merkte ik na m’n innestelbloeding aan dat het raak was...

    Heb alles gelezen maar alweer een beetje kwijt wat er allemaal stond.. iets met vermoeidheid? :rolleyes:

     
    Happyhope en Naleyah1999 vinden dit leuk.
  2. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Dames, heb zojuist een vroege echo ingepland voor 8 juni! Heel spannend, want dan ben ik alweer 8 weken. Ik kon ‘m zelf online inplannen. Zou het eventueel ook al eerder kunnen denken jullie? Met week 7 ofzo?
     
    Lieve91, Maritiem en Happyhope vinden dit leuk.
  3. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Als het goed is moet je vanaf 5 weken en 3 dagen hartactie kunnen zien. Dat staat op de website van mijn echoscopiste. Ik ga wel bij iemand die ook pretecho's maakt, maar ook bevoegd is voor medische echo's. Ik vind haar heel goed en ze heeft ook veel betere apparatuur dan in een ziekenhuis. Dus het hoeft niet vaginaal gelukkig! Maar mijn afspraak staat ook pas bij 7 weken en een dag. Ik durf echt niet te dicht bij die 5w3d, stel dat ik mis gerekend heb ofzo. Maar eerder was ook geen plek.
     
    Naleyah1999 vindt dit leuk.
  4. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Wauw! Dat is best lang om in de wacht te staan haha! Waarom zit je eigenlijk bij de gynaecoloog?
     
  5. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik voelde het echt deze keer... normaal nooit klachten. Door de hormonen nu telkens vanaf de eisprong al overal pijn en last van. En deze ronde opeens niet. Dus dat vond ik apart, maar 6 dagen later in een keer mega pijnlijke borsten, super veel afscheiding, steekjes in liezen en slecht slapen. Verder dacht ik er nog niet aan tot 8 DPO. Wilde ook echt wachten tot ik ongi zou worden, want dan zou ik een HSG onderzoek krijgen. Maar in een keer kwam de stress en zenuwen op spelen. Toen om 2 uur snachts maar gaan testen omdat ik niet kon slapen en had ik al een tuurstreepje te pakken. 9DPO haf ik op de CB digital zwanger 1-2.

    Eergister op 11 DPO voor het laatste getest. Ga vanavond even niks meer drinken en straks nog een keer testen. Blijf het toch spannend vinden
     
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Aahh wat fijn dat je bij de eerste keer testen dan een positieve test had! En wat spannend zo midden in de nacht haha.
    Tot wanneer wil je blijven testen?

    ik doe morgenochtend ook nog een test en ik denk de allerlaatste op zondag. Dan zijn ze op :D
     
  7. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @ dames met het 4e of 5e kindje: wat jammer als de reacties tegenvallen! Ik ben er ook wel een beetje bang voor met onze 4e nu. Het kan hier een beetje 2 kanten op gaan. Mijn eigen familie verwacht die 4e nog wel. Die zouden het heel raar vinden als ik het bij 3 zou houden denk ik. En die hadden het waarschijnlijk ook al veel eerder verwacht. Ik was 4 maanden na de eerste ook alweer zwanger haha. Ik wilde eigenlijk de laatste 2 ook weer dicht bij elkaar, maar helaas besliste de natuur anders.

    Maar ik denk dat mijn collega's ofzo het niet echt verwachten meer. Ze verwachtten de derde al niet eens, omdat de andere 2 toch al 4 en 5 waren. Heb van 1 collega ook echt de vraag gehad of het gepland was. Was wel een man. Maar pff, dat vraag je toch niet?! En ze zullen wel niet blij zijn dat ik weer met verlof ga. Maar ja, das dan pech haha.
     
  8. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Als ik nu echt een goed duidelijk streepje heb in principe niet meer... maar heb er dan nog 3 liggen. Vind het allemaal spannend en als ik dan een keer in de stress zit doe ik liever een testje dat ik nog weet dat het goed is. Dus hou ze apart voor als dat gevoel komt op spelen.
     
  9. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh wat knap dat jullie zo weinig testen! Ik heb echt een zooi aan goedkope testen in huis voor mijn testdrang en daarnaast nog een paar predictors voor het 'echte'. En ik wilde van de cb digitaal ook altijd de hele collectie, 1-2w, 2-3w en 3+ haha :roflmao:
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  10. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk om de verschillen te lezen in ervaring van jullie allemaal! Ik ben vijf dagen nadat de menstruatie zou moeten beginnen gaan testen omdat deze uit bleef.

    Verder heb ik helemaal geen testdrang haha. Op verzoek van mijn man vanmiddag nog een test gedaan, dit heeft mij juist onzeker gemaakt. Het streepje was lichter dan op mijn test van afgelopen woensdag (beide testen wel van een ander merk, zou dat uitmaken?). Blrgh vreselijk dat onzekere gevoel weer...
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  11. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wat knap! Nee verschillende merken kun je eigenlijk niet vergelijken en misschien was je urine ook lichter.
     
  12. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Aah dat zou het natuurlijk ook nog kunnen zijn. Dan toch over twee dagen dan maar nog eens proberen met dezelfde test. Kijken hoe het er dan voor staat:)
     
  13. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Kan inderdaad zeker uitmaken! Ik test sinds dinsdag met dezelfde test en sinds gisteren met een andere ernaast. Die van gisteren is echt een mooie streep. Die van dinsdag loopt mooi op, maar blijft gewoon iets lichter dan die van gisteren. Is heel normaal!

    let wel op met later testen dat je last kunt krijgen van het Hook effect.
     
  14. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje
    * Annesophieroos - 1e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari
    * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo
    * MamaDorey - 15 juni echo + intake
    * Happyhope - 30 juni intake bij VK
    * Happyhope - 6 juli termijnecho

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
     
  15. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    mijn tweede test was ook lichter dan de eerste, maar testte toen wel voor nod. Inmiddels heb ik weer een hele dikke streep dus hoeft gelukkig niets slechts te betekenen
     
  16. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

    Uitgerekende datum

    16 januari


    17 januari
    * Jody79 - 4e kindje

    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje

    19 januari

    20 januari
    * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje
    * Annesophieroos - 1e kindje

    21 januari

    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje

    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje

    24 januari

    25 januari

    26 januari

    27 januari
    * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje

    28 januari

    29 januari

    30 januari

    31 januari


    Afspraken
    * Mommy94 - 28 mei - eerste echo
    * Lieve91 - 1 juni - vroege echo
    * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo
    * Lieve91 - 15 juni intake + echo
    * MamaDorey - 15 juni echo + intake
    * Happyhope - 30 juni intake bij VK
    * Happyhope - 6 juli termijnecho
    * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo

    ♡ Bevallen

    Als eerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE]
     
  17. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.522
    674
    113
    Vrouw
    Ik zie dat de meesten een intake samen met de echo hebben.
    Bij mijn VK hebben ze dat gescheiden.
    Krijg telefonisch een intake van drie kwartier en een week later de echo... maar een telefonische intake lijkt me best onpersoonlijk. Lijkt me veel leuker (en praktischer) om dat tegelijk met de echo te kunnen doen.

    Mogen jullie partners trouwens mee?
     
  18. Naleyah1999

    12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Herkent iemand een pijn die uitstraalt naar een been? Ik ben net wakker geworden vanwege een pijn wat echt in m’n been zit, heel gek.
     
  19. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Heb je in de andere topic geantwoord.
     
    Naleyah1999 vindt dit leuk.
  20. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb het ook gescheiden omdat mijn vk niet echt zelf echo's maken. Moet daarvoor ergens anders naartoe. Mijn intake was de laatste keer ook telefonisch, vanwege corona. Maar ik kende het daar allemaal al dus voor mij niet zo'n probleem. Als het je eerste is zou ik het toch ook wel fijn vinden om gewoon naar een afspraak daar te kunnen.
     

Deel Deze Pagina