Ja, ik heb probeert om het kosten te vinden, maar idere keer denk ik "Ik gaa gewoon thuis met babytje!" haha Ik heb en beetje berekend, maar komt altijd op dat wij heel veel moet betalen zelf...
Natuurlijk gaat het lukken. Al ben ik blij dat ik een eigen zaak heb waar ik een simpel slaapkamertje kan maken.
Hier ook geen familie oppas helaas. Schoonouders wonen aan de andere kant van het land. En geen "normale" opvang. Vind het soms wel pittig maarja. Het is niet anders
Mijn schoonouders wonen bij ons in de straat maar mijn eigen ouders wonen wel 1,5 uur rijden hier vandaan. Dat vind ik ook wel jammer anders hadden zij ook wel graag op willen passen. Maar ze mogen er af en toe logeren. Ook leuk.
Hier zowel ouders als schoonouders in het dorp. Mijn ouders woonde 20 minuten verderop en wonen nu bijna 1 jaar hier in het dorp. Altijd handig als dochter tussendoor moet eten vanuit school haha.
@oppassen Oudste gaat naar school en jongste gaat 2 ochtenden naar kdv en ochtendje naar oma. Baby gaat straks hetzelfde als de jongste. Ik werk nu 20 uur en onregelmatig. Zit nog te denken om te minderen met uren... maar weet het nog niet.. Mijn collega’s weten het dus nu. En moest vanmorgen voor eerst na dat gebeuren weer werken. Ging gelukkig goed. Wel allemaal reacties als “wat een verrassing” “het was zeker niet gepland” etc etc Wist wel dat deze opmerkingen zouden komen! Ben benieuwd hoe de familie en vrienden gaan reageren na dit
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje ♥ * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje ♥ 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje ♥ 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje ♥ * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje * Sfitje- 35 jaar-3e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje * Kamerplantje - 1e kindje * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 30 januari * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 31 januari * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje Totaal: 21 ♡ Afspraken ♡ * Siementje - 3 juni - intake en echo bij vk .*Naleyah1999 - 3 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Rowena25 - 4 juni - 2e echo 5+6 15:00 * Elletje - 7 juni - vroege echo * Prulletje2 - 9 juni - vroege echo * Mommy94 - 10 juni (tweede echo 7+5 weken) * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Daantje2015 - 11 juni echo * Drollie - 11 juni intake + echo * Linds87- 14 juni echo in VU, 19 juni intake bij VK en 28 juni daar vroege echo * Janssuhh - 14 juni intake + echo * Stina84 - 14 juni echo + Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Zonnebloem91 - telefonische intake * Kamerplantje - 18 juni echo * Daantje2015 - 25 juni intake + termijnecho * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijn echo ⭐ Sterretjes ⭐ * FleurAnna * Aapenolifant ♡ Bevallen ♡
Opzich goed, alleen nog weinig te zien. Dus waarschijnlijk nog maar een week of 4 zwanger. Over 2 weken weer een echo, vaginaal. Fijn hihi
Ah zo kort nog maar? Wanneer had jij je positieve test dan? Had je zelf geen uitgerekende datum ongeveer in je hoofd? Ik zie je ook niet op de lijst.
Nee had ik niet daarom mocht ik ook zo vroeg komen. Mijn spiraal is 12 april verwijderd en daarna nooit ongesteld geweest. Had wel knal testen maarja die heb je ook op je NOD. Dus ja kon op zn langst 9wkn zijn en op zn korts 4 wkn. Heb ook wel eerder getest, maar die waren steeds negatief, tot 27 mei.