♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje ♥ * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje ♥ 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje ♥ 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje ♥ * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje * Drollie - 32 jaar - 3e kindje 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje * Sfitje- 35 jaar-3e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje * Kamerplantje - 1e kindje * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje * AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje 30 januari * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 31 januari * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje Totaal: 21 ♡ Afspraken ♡ * Siementje - 3 juni - intake en echo bij vk .*Naleyah1999 - 3 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Rowena25 - 4 juni - 2e echo 5+6 15:00 * Elletje - 7 juni - vroege echo * Prulletje2 - 9 juni - vroege echo * Mommy94 - 10 juni (tweede echo 7+5 weken) * Zonnebloem91 - 11 juni echo * Daantje2015 - 11 juni echo * Drollie - 11 juni intake + echo * Kamerplantje - 11 juni echo * Linds87- 14 juni echo in VU, 19 juni intake bij VK en 28 juni daar vroege echo * Janssuhh - 14 juni intake + echo * Stina84 - 14 juni echo + Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Zonnebloem91 - telefonische intake * Daantje2015 - 25 juni intake + termijnecho * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijn echo ⭐ Sterretjes ⭐ * FleurAnna * Aapenolifant ♡ Bevallen ♡
Je bent hier uiteraard hartstikke welkom! Maar misschien vind je het leuk om mee te praten met dames die rond dezelfde termijn zijn uitgerekend? Dan ga je qua fase gelijk(er) op, wat ik zelf wel heel fijn vind. Maar zoals gezegd, je kunt hier natuurlijk ook meeposten. All good!
haha ja das zeker een voordeel! Daarom ben ik met een oude vent getrouwd heb ik mooi de eeuwige jeugd (hij is 11 haar ouder dan ik)
wat fijn dat alles goed zit! Wel balen dat je dan precies op 4 weken zit, liever paar extra weken kado hè haha.
Hier begint de misselijkheid nu wel echt te komen... Maar savonds. Vorige keer had ik toch echt sochtends misselijkheid Vreemd. Eerste paar pakjes crackers om maar wat binnen te hebben ook verslonden
Ik ben gister weer tante geworden... ik smelt... ik denk dan direct ik wil ook!! (Niet haar bevalling trouwens dan heb ik liever mijn eigen) maar goed nog een week of 34 geduld dames met echos vandaag, succes!! Hopelijk komen jullie allemaal goed nieuws melden later vandaag
Zo leuk! Ik kan ook elk moment weer tante worden. Ze is de 9e uitgerekend. Wij hebben ook op de 9e onze echo. Als alles goed is willen we het nieuws op zich wel bekend maken aan ouders en broers/zussen. Maar ik twijfel een beetje wanneer. Als hun baby er nog niet is, moet ik dat nieuws dan eerst droppen? Of is het eerst eigenlijk een beetje haar beurt, dat ik beter even kan wachten? Als de baby eerder komt is het sowieso niet anders natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe het valt om het vlak erna te vertellen. Dan zit zij in haar baby bubbel en wil ik daar ook weer niet overheen walsen met ons nieuws. Misschien maakt het haar niks uit hoor. Maar wil haar ook niet het gevoel geven dat wij haar aandacht stelen zeg maar.
Bedankt dames! Vandaag weer opgestaan met hoofdpijn, sinds zondag al last van Helaas pas om 3 uur een echo, ik hou jullie op de hoogte ❤
Lastig idd. Ik zou het haar misschien eerst vertellen en dan vragen wat ze vindt, tenzij ze eerder bevalt natuurlijk. Dan zou ik een weekje wachten denk ik. Maarja blijft heel lastig.
Moet zeggen. Naarmate de echo dichterbij komt hoe onzekerder ik word. Weet dat ik geen invloed erop heb, maar word echt gek van mezelf.
@prulletje2 lastig idd. Als de baby er nog niet is zou ik het gewoon die dag vertellen en dan kan zij daarna rustig bevallen en heeft zij dan haar moment zeg maar. Ala de baby er al is hangt het er een beetje vanaf hoe lang al. Als de baby net een dag is zou ik denk ik even wachten maar na een paar dagen kun je ze best voorstellen aan het vriendje/ vriendinnetje van hun baby...