Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het kan nog terug komen. Kwaaltjes komen en gaan. Ben je een andere beter passende bh gaan dragen? Dat kan ook al schelen in de gevoeligheid. Het is logisch dat je ongerust bent. Maar je kan hier ook gewoon met je verloskundige over praten.

Naleyah1999 vindt dit leuk.
  2. Linds87

Linds87 Actief lid

23 nov 2020
    181
    230
    43
    Vrouw
    dit is mijn eerste zwangerschap dus heb zelf geen idee, maar ik had dit vorig weekend ook. Toen aan mijn vriendinnen verteld en die vertelden dat bij hen de gevoelige borsten ook snel afnamen... dat stelde mij gerust (het waren 4 vriendinnen en alle 4 zeiden ze dat het bij hen na week 7 ging afnemen). Wel volle borsten maar minder pijnlijk. Hopelijk beetje geruststellend voor jou ook.

Naleyah1999 vindt dit leuk.
  3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik begin nu af en toe ook wat vlagen misselijkheid te voelen. En inderdaad wat jullie ook zeggen, dan een hongergevoel hebben maar niks weg krijgen. Maar ik merk dat ik het juist heb als ik te weinig eet. Dus eigenlijk moet je dan weer wel eten. Maar wel lastig.

Mommy94 vindt dit leuk.
  4. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik voel me vandaag echt heel weeig en moe..bahbah..maar alsnog niet klagen. Nog niet hoeven spugen ofzo. Ik kreeg een vraag een gezin of ze een dag extra mochten komen. Ik heb geweigerd. Door afmeldingen heb ik waarschijnlijk die ochtend vrij waar ik zo aan toe ben...voelt zo fout maar ook aan mezelf denken. Ik werk 5 dagen van 7 tot 17.30 zoiets.

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dan werk je toch al super veel! Goed dat je aan jezelf denkt hoor. Hier gaan ze naar het kdv en als ik een extra dag wil kan dat ook niet altijd. Dus niks geks aan.

6. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Oo hier is het ook echt vreselijk. Lig hele dagen op de bank..misselijk van de honger, maar wat eten lukt niet. Ik kan geen luchtjes verdragen en zelfs een mondkapje wat op m'n keel heeeeel licht drukt trek ik niet.. niet te doen dit.. bij mijn beide zoons heb ik dit niet gehad.
    Merk ook dat de broeken strak gaan zitten. Maar ik heb mezelf beloofd eerst vrijdag de echo af te wachten om dan pas positiekleding te gaan kopen.

7. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Snap ik! Maar zou het lekker snel aanschaffen daarna haha. Niet te doen he...

Stessje86 vindt dit leuk.
  8. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Vandaag echt een baggerdag waardoor ik wel angst krijg dat ik toch nog heel misselijk ga worden. Hoe moet dat met werken. We wachten af!

9. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Hier inmiddels ook! En ook weer misselijk als ik iets heb gegeten, alsof het in m’n maag blijft liggen en niet verteert. Heel gek. Wel grappig om te lezen dat we qua kwaaltjes in deze groep best gelijk op gaan. Maar goed, niet gek natuurlijk, gezien dezelfde termijn. :)

10. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Na de moeizame start toch nog een lekker dagje gehad. Naar het strand en terras geweest. 2 hapjes van bittergarnituur en een half ijsje weg gekregen whaha. Maar heb genoten. Ook nog boodschappen gedaan ben trots op mezelf. Merk alleen dat als ik een dag wat meer heb gedaan ik de volgende dag niks kan. Dus ben benieuwd hoe ik me morgen voel.

Kamerplantje vindt dit leuk.
  11. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Ja, dat vind ik ook wel spannend. Ik heb veel overleggen en de komende weken ook sollicitatiegesprekken die ik moet voeren. Hopelijk valt de misselijkheid dan mee :D

12. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik wil jullie nog even een foto van mijn buik laten zien. Dit is toch niet normaaaaaal meer!! Mensen zouden me geloven als ik zeg dat ik 20 weken zwanger ben.

Bijgevoegde bestanden:

Lieve91 vindt dit leuk.
  13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Zijn ook je darmen hoor

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja heb ik ook! Dat het niet weggaat inderdaad! Niet fijn!

15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    I know, maar dit is wel heel erg. Doet ook echt pijn.

16. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Wow das idd al een flink buikje haha. Hier groeit ie ook al wat..hoop dat het qua klachten hier bij blijft. Dan is werken nog goed te doen. Sws in de zomervakantie werk ik de vrijdagen niet. Die zijn voor mijn dochter.

Mommy94 vindt dit leuk.
  17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ben vanmiddag weer tante geworden! 3 dagen voor de uitgerekende datum is ons neefje geboren. Wel een spoed keizersnede geworden. Ze blijven nog zeker 2 dagen in het ziekenhuis.
    Wij hebben woensdag de echo en hadden het daarna willen vertellen. Ik weet even niet of dat zo handig is nog... Maar eigenlijk wil ik ook gewoon dat de familie het weet...
    Zal ik maar wachten?

Happyhope en Lieve91 vinden dit leuk.
  18. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Gefeliciteerd! Dat is wel lastig. Ik denk dat ik het wel zou vertellen! Wil je het gelijk woensdag vertellen of miss wachten tot het weekend.

prulletje2 vindt dit leuk.
  19. Jodie79

Jodie79 Niet meer actief

Gefeliciteerd Prulletje2 met je neefje. Ik zelf zou het niet erg vinden als ik net ben bevallen en mijn zus/schoonzus zou vertellen dat ze zwanger was. Maarja ik weet niet hoe hun erin staan.

@Mommy94 Wow!! dat is idd een enorme buik voor nu. Hier ook een opgezwollen buik. Heb gelukkig nog wel wat kleding die ik aan kan. Veel jurkjes/ rokken/rokjes/korte broeken met elastiek of broeken die heel laag zitten.

De misselijkheid is hier (ook) enorm toegeslagen. Maar gelukkig valt de moeheid nu weer mee, wordt niet meer zo vroeg wakker. S ochtends voel ik mij het best en probeer dan zoveel mogelijk te doen.

20. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    lastig maar ik zou het wel vertellen, dat zij leuk nieuws hebben wil niet zeggen dat jullie dan maar moeten wachten met dat van jullie. ... gewoon doen

Deel Deze Pagina