Ik zou willen dat ik het zou kunnen afwachten tot de geboorte, maar daar ben ik niet voor gemaakt haha. Wij gaan dan ook tussen de 14 - 15 weken een geslachtsbepaling laten doen
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 42 jaar - 4e kindje ♥ 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje ♥ * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje ♥ 20 januari * Annesophieroos - 1e kindje ♥ 21 januari * Elletje- 31 jaar - 2e kindje ♥ * Drollie - 32 jaar - 3e kindje ♥ 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje ♥ * Mommy94 - 2e kindje ♥ 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje ♥ * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje ♥ 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje ♥ * Sfitje- 35 jaar-3e kindje 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje * Kamerplantje - 1e kindje ♥ * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 30 januari * Zuremat - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 31 januari * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje Totaal: 21 [ Jongen [ ] [ Meisje [ ] [ Verrassing [ ] ♡ Afspraken ♡ * Linds87- 14 juni echo in VU, 19 juni intake bij VK en 28 juni daar vroege echo * Janssuhh - 14 juni intake + echo * Stina84 - 14 juni echo + Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Rowena25 - 16 juni echo vk 14:00 * Zonnebloem91 - telefonische intake * Jody79- 18 juni - tweede echo * Zuremat - 19 juni pretecho 7+6 * Happyhope - pretecho 9+1 * Rowena25 - 21 juni echo zkh * Elletje - 28 juni termijnecho * Drollie - 29 juni termijn echo * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Jody79 - 30 juni termijnecho * Daantje2015 - 30 juni termijnecho en intake * Elletje - 1 juli afspraak prenatale diagnostiek * Mommy94 - 2 juli termijnecho * Kamerplantje - 2 juli termijnecho * Zuremat - 2 juli termijnecho * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijn echo * Elletje - 8 juli hartje luisteren vk ⭐ Sterretjes ⭐ * FleurAnna * Aapenolifant * MamaDorey ♡ Bevallen ♡
We zullen zien. Voor nu ben ik blij met elke dag die ik door kom en leef ik naar de echo’s toe. Gelukkig mag ik over 2 weken alweer en zit in ieder geval de komende week de planning lekker vol.
Welkom @Zuremat gezellig en mooie echo. Hier wil ik ook het geslacht weten. Ik vind het toch leuker om blauwe (of wie weet nu roze) kleding en dekentjes etc te kopen dan alles neutraal. Ik weet niet of ik tussendoor nog een echo krijg, anders wacht ik tot de 20 weken echo. Vorige keer wist ik het bij 15 weken, toen kreeg ik een echo omdat ze het hartje niet hoorde kloppen. Gelukkig was er niets aan de hand en kreeg ik gelijk te horen dat het een jongetje zou worden.
Wij willen het geslacht ook graag weten, krijgen ook al een guo met 15/16 weken dus dan kunnen ze meteen even kijken. Zijn er veel te nieuwsgierig voor haha
@Zuremat welkom! wij laten het geslacht een verrassing hebben we bij allemaal gedaan en vinden wij leuk. Al krijg ik altijd spijt op het moment dat er namen gekozen moeten worden want dat is hier drama!!! En dan dus ook nog voor beide geslachten bedenken. Maar achteraf ben ik altijd blij met de verrassing.
Ik wist het bij de eerste 2 wel. De derde niet. Leek me ook wel eens leuk, een verrassing. Toen ik het eenmaal had geaccepteerd dat ik het bij de geboorte pas zou weten, was het ook goed. Toen kon ik het loslaten. Alleen zag ik bij de 20w echo al duidelijk dat het een meisje was. We zeiden dat we het niet wilden weten en ze zei ook niks toen ze van onderen keek. Ze dacht waarschijnlijk dat wij toch geen echo's konden lezen. Normaal niet nee, maar als je het lang op zo'n forum als hier rond hangt, dan weet je op een gegeven moment ook wel waar je naar moet kijken. En je kijkt dan toch. Ze had gewoon moeten zeggen dat we weg moesten kijken. Maar ja, te laat. Echt zéker wisten we het natuurlijk niet, omdat ze het niet gezegd had. Maar een sterk vermoeden wel. Dus eigenlijk was het ook weer niet zo'n mega verrassing bij de geboorte. Maar evengoed blij hoor. Nu wil ik het toch wel weten. Want ik vond het toch wel jammer dat ik de hele zwangerschap alles neutraal heb moeten houden. Ik wil er nu denk ik toch al graag eerder van genieten en gewoon weten wie ons gezin compleet gaat maken.
Welkom @Zuremat gezellig! Ik zei altijd dat ik het niet wou weten bij de 2de. Maar nu denk ik..ja echt wel. Zoveel makkelijker. Dus denk weer een geslachtsbepalende echo met 16 wkn ofzo. Alleen wil ik nu wel een genderreveal. Alleen hoe we dat willen doen is nog een vraagteken. Ideetjes zijn welkom. Weet ook niet of mijn vk zelf zoiets mailt naar een bedrijf. Jeetje zeg sinds ik ontbeten heb ben ik toch misselijk en duizelig. Denk dat ik hier echt last heb van ochtendmisselijkheid. Tis voor een goed doel!
Net kwam dit binnen, echt superleuk! Flessenpost voor m'n schoonouders, krijgen ze op vaderdag als m'n echo van volgende week zaterdag ook goed is. Er staat op: 'Jullie worden opa en oma'
Welkom @Zuremat ! Schrijf gezellig mee! wij willen het geslacht graag weten. Ben veel te nieuwsgierig en vind het ook gewoon veel praktischer. Je kan bij onze vk met 16 weken een pretecho laten maken voor het geslacht.
Ik denk dat ze het dan gewoon op een briefje schrijven en jij dat in een envelop mee krijgt. Je kunt het dan aan de bakker geven of wie dan ook. En als je een ballon wil heb ik wel eens gelezen dat je dan het telefoonnummer of email adres van iemand op moet geven die het geslacht weet. Dus zul je dat briefje aan iemand moeten geven en dan kan die doorgeven welke ballon je in huis krijgt ofzo. Wij wisten het eerst zelf en deden dan de reveal voor familie.
Welkom, @Zuremat! Bijzonder dat het vruchtje al wat groter is gemeten. Bij de termijnecho zal het wat beter gemeten kunnen worden, dus ben benieuwd waar je dan op uitkomt! Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! <3 Wij willen ook wel het geslacht weten. Ik denk dat we een extra echo rond 15 weken laten maken voor de geslachtsbepaling. Extra keer baby spieken zie ik wel zitten Ik denk niet dat we een gender reveal zullen doen.
Welkom! Ja ze zeggen altijd dat alle baby's tot 12 weken hetzelfde groeien en daar zal best oneindig onderzoek naar gedaan zijn, maar ik heb er toch ook altijd mijn twijfels bij. Komt vast goed met de termijnecho!
@Kamerplantje @prulletje2 Ja ik weet dat een meetfoutje gauw gemaakt is, dus ik denk dat ze me met de termijnecho ook wel weer terugzet. Ben benieuwd waar de pretecho van volgende week zaterdag op uitkomt!
Ben net gebeld door de vk met mijn bloeduitslagen. Gelukkig beschermd tegen de 5e ziekte! Alles was verder in orde alleen vond ze mijn suiker wat aan de hoge kant. Ik had wel gegeten van te voren dus ze willen nu nuchter nog een keer laten bloedprikken. Ik heb dat bij de andere 3 nooit gehad. Hoop niet dat ik zwangerschapssuiker krijg ofzo! Iemand daar bekend mee? Wat voor dieet kreeg je toen? Ik moet echt gezonder gaan eten denk ik!
Welkom @Zuremat en gefeliciteerd met de mooie echo. Geslacht: Mijn vriend wil het heel graag weten en ik riep al voordat ik zwanger was dat het me leuk leek om te wachten tot bij de bevalling. Dus daar zijn we nog niet helemaal over uit. Maar waarschijnlijk weten we het dan rond de 20 weken echo. Wat stom prulletje van de echo dat je het toen al wist, slecht dat ze niet zeiden dat je even weg moest kijken. Ik wil het dan wel liever weten in een briefje ofzo en dan samen later bekijken. Niet dat ik daar op die tafel vet oncomfortabel lig te wezen en ze dan ff melden wat het geslacht is, vond dat echt niet zo leuk vorige keer. Als jullie allemaal een 15/16 weken echo gaan plannen ga ik het vast wel wat lastiger vinden haha, dan ben ik straks de enige die het niet weet
Oh ik vond dat juist wel fijn om direct te horen bij de echo! Kon ik mooi meekijken en kon ze me alles goed laten zien en aanwijzen en dan wist ik ook zeker dat ze gelijk had haha
Gelukkig beschermd voor 5de ziekte @prulletje2 zwangerschapssuiker geen ervaring mee. Wel suikertest gehad vorige x..mag ik nu gelukkig niet.
@Zuremat wat fijn voor je gefeliciteerd. Vorige groep zaten we bij elkaar.ik had een missed abortion 26 februari ook. Ik durf ook nog niet echt super blij te zijn. Dinsdag 10.45 echo. Wel voor wat vroegere gekozen. Rond de 7.5 gok ik dan.leuk dat je hier aansluit. En hoop zo dat we snel de 12 weken voorbij zijn!!liefs Stessje86