Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    nee je bent niet de enige, ik zit in team niks weten!! Gewoon volhouden…

    ik ben nu echt aan het aftellen naar mijn echo aanstaande woensdag… heb steeds vaker het “het Zit niet goed” gevoel. Nergens op gebaseerd eigenlijk behalve dat ik nog steeds geen symptomen heb… hoop enorm dat ik het bij het verkeerde eind heb en we gewoon een mooie echo hebben woensdag
     
  2. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    @Stessje86 ik ben vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger! De volgende echo met 11 weken en 1 dag:)
     
    Stessje86 vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem91

    Zonnebloem91 Actief lid

    17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Ja erg lastig. Blijft echt even uitzitten ... De dagen duren lang zo. Ga voor je duimen!
     
  4. Lieve91

    Lieve91 Actief lid

    15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    @Zuremat welkom!

    Het geslacht wilde ik dit keer eens niet weten. Maar mijn man wel heel graag. Dus ben overstag! :)

    De eerste keer hebben wij het geslacht bekend gemaakt met een taart en tweede keer met een ballon. Nu moet ik nog ff bedenken hoe.

    Sinds gister nog misselijker geworden. Zelfs iets eten helpt niet meer… hoop zo dat het gauw weer afzakt!!
     
  5. janssuhh

    janssuhh Actief lid

    12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Oow met 9 weken hebben we een hcg piek..daarna gaat het weer beter zeggen ze..ik merk ook steeds iets meer misselijkheid. Voor ochtend en avondmisselijkheid. Dus ff doorbikkelen. Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk echo!
     
    Rowena25 en Lieve91 vinden dit leuk.
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik dacht hier vandaag, hee het lijkt op te knappen, begon me al zorgen te maken en ben nu weer zo keihard terug misselijk. Weg zorgen. Terug gevloek op dat ik me zo verrot voel. Het is ook nooit goed :roflmao:
     
  7. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh ben benieuwd dan! Hier echt 1 dag mega misselijk geweest maar daarna eigenlijk niet meer. Klein beetje weeïg af en toe maar zakt vaak ook wel snel weer. Zit er ook nog steeds op te wachten wanneer het erger wordt. Maar het mag ook wel weg blijven hoor :D
     
  8. janssuhh

    janssuhh Actief lid

    12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    #1368 janssuhh, 12 jun 2021
    Laatst bewerkt: 12 jun 2021
    Nou ik zit ook niet op die misselijkheid te wachten..hier echt duizelig en weeig..geen braakneigingen gelukkig!
     
  9. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Het is me gelukt om zonder spugen in mijn bed te komen. Hopelijk slaap ik er doorheen.
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  10. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Wij willen het geslacht weten, maar wachten tot de 20 weken echo hiermee.
     
  11. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Welkom! Dit was mijn echo met 7+5. Hiet was de kleine 13.6mm. Waarschijnlijk wel een meetfoutje, maar ben je wel iets verder door een vroege innesteling. Meestal doen ze er toch nog geen uitspraak over en zetten ze dat pas vast met een termijn echo. Dus zou het nog even in het midden laten :o:

    Dammm en van jou foto en naam krijg ik me toch een trek in zure matten. Gelukkig heb ik gister een zakje gekocht :cool:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lieve91 vindt dit leuk.
  12. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Nou ik hier gister voor het eerst moeten overgeven. Heel gek want voelde me gister eigenlijk best goed. Rond een uur of 12 ging ik even een boterham eten want voelde echt dat me maag 'leeg' was. In een keer kwam er een vlaag naar boven. o_O bij mijn dochter begon het ook zo dus hopelijk was dit gewoon eenmalig...

    Vanavond ga ik uit eten naar een tapas restaurant. Ik ben echt benieuwd of ik dat ga trekken. Anders bestel ik de hele avond alleen maar stokbrood :roflmao::rolleyes::oops:
     
  13. janssuhh

    janssuhh Actief lid

    12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Oowjee niet fijn! Je zou zeggen dat je met 8 weken geen nieuwe kwaaltjes meer krijgt haha. Ik ben hier ook zo bang voor...hopelijk gaat het vanavond helemaal goed.
     
  14. Drollie

    Drollie Actief lid

    16 jul 2013
    221
    153
    43
    Utrecht
    Wij willen het geslacht ook graag weten. We gaan met 15 weken een pretecho doen en dan op een leuke manier aan onze ouders en zoons bekend maken.

    Qua misselijkheid is het zo wisselend. Dagen dat ik niet van de bank kom en kotsmisselijk ben.. en soms gaat het wel best.. als ik maar beetjes blijf eten.. en ik eet gewoon waar ik trek in heb op dat moment..
     
  15. janssuhh

    janssuhh Actief lid

    12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Pff vandaag echt een beroerde dag. Lijkt wel of ik in het weekend meer last heb als doordeweeks. Hoop dat ik niet nu nog de slechte kant op gaxmet de verjaardag van dochterlief in het zicht. Dan ben ik bijna 10 wkn.
     
  16. Jodie79

    Jodie79 Niet meer actief

    Ah vervelend @janssuhh Hier nu ook enorm misselijk. S ochtends gaat het nog het beste. Ik ben gelukkig al wel bijna negen weken, maar wat ik eerder al schreef man is volgende week de hele week weg en daarna naar NL vliegen. Hoop die dag een goede dag te hebben. Vind vliegen al niet zo leuk en om dan beroerd te reizen pff. Ik heb nu wel pillen maar de ene keer lijken ze te werken en de andere keer niet.

    Succes morgen voor diegene met de echo's. Hoop weer wat hartjes erbij te zien!!
     
    Linds87 vindt dit leuk.
  17. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja succes met de echo's morgen!
    Hoe laat zijn jullie aan de beurt?
     
    Linds87 vindt dit leuk.
  18. janssuhh

    janssuhh Actief lid

    12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    #1378 janssuhh, 13 jun 2021
    Laatst bewerkt: 13 jun 2021
    Ooeh dat is pittig..moet niet aan vliegen denken nu..

    Ik heb om 11.30 echo. Denk dat ik vandaag teveel tijd had om na te denken..zowel man als dochter waren weg. Dochter begint te merken dat ik me niet zo goed voel. Dus blij dat we haar komend weekend gaan vertellen.
     
  19. Stessje86

    Stessje86 Actief lid

    1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Succes morgen dames. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.
     
    Linds87 en janssuhh vinden dit leuk.
  20. Zonnebloem91

    Zonnebloem91 Actief lid

    17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Succes met de echo's morgen dames!
     
    janssuhh en Linds87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina