Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve91

    Lieve91 Actief lid

    15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Dus jij wist het de hele tijd en je man niet?! :oops:
     
  2. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha nou ik had wel steeds gezegd 'ik denk een meisje!' Maar echt zeker weten doe je het nooit natuurlijk als ze dat niet bevestigd hebben op de echo. Maar ik had al zoveel 'potty shots' gezien hier dat ik het wel zeker dacht te weten. Maar hij dacht altijd van nou het zal wel.
     
    Lieve91 vindt dit leuk.
  3. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    ja klopt.. als ik beval terwijl ik diezelfde dag nog geprikt heb dan zou ik veel te veel bloed kunnen verliezen.


    Jaaah!! Ben nu al zoooo benieuwd! Ga daar ook weer een pretecho voor laten doen als dat mogelijk is met de Corona ellende..
     
    Happyhope vindt dit leuk.
  4. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen.. vorige keer vertelden we het de kinderen toen het goed voelde.. was nog voor de termijn echo geloof ik.. Inmiddels weer m’n jongste het!! :roflmao: Maarja die snapt daar nog geen hout van met z’n 10 mnd en kan t al helemaal niet doorvertellen! :thumup:
     
    Lieve91 vindt dit leuk.
  5. Jodie79

    Jodie79 Niet meer actief

    Wij hadden het de vorige keer ook verteld en dachten dat de kinderen het wel geheim konden houden. Niet dus, een week later wist heel de school het.:roflmao:
    Dus nu proberen we het nog even voor ons te houden.
    Ik vond het altijd al zo onwerkelijk een kleintje in mijn buik. Dus wilde het geslacht altijd weten maakte dat ik mij er al beter een voorstelling van kon maken en vond het ook erg praktisch.
    De jongste heeft misschien wel wat opgepikt. Mama 'ik wil een baby en mama hoe komt er een baby in je buik?? Eh...:oops:
     
  6. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Mijn oudste zoon van 14 die houdt alles nauwlettend in de gaten van wat ik eet.. laatst toen ik nog niet zwanger was en om hard gekookte eieren vroeg keek hij me met grote ogen aan en zegt vragend: baby?? Ook met Pasen had ik geen gerookte zalm gekocht: baby?? Ik moest nog hard m’n best doen om hem te overtuigen dat ik niet zwanger was.. :roflmao:
     
    Jodie79 vindt dit leuk.
  7. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Heb een gemiste oproep van moeders voor moeders... ineens bedenk ik me.. dat de kinderen nog dondersgoed weten waarvoor dat is.. misschien nog even uitstellen?
     
  8. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Kan je het ‘onopvallend’ doen? :p
    Wel goed van je dat je het gaat doen!

    ik weet niet of ik het wil doen. Heb zelf wel tijdens PGD hormonen gespoten en dat dankzij vrouwen die dus aan moeders voor moeders meedoen. Maar heb ergens even geen zin meer in teveel poespas. Wil gewoon even egoïstisch genieten van het zwanger zijn zonder aan teveel te hoeven denken of in een kannetje te moeten plassen haha
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  9. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha weet hij dat je plannen hebt voor nog meer?
     
  10. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Whoop Whoop! Toch nog mijn cadeautje!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maritiem, MamaDorey en Happyhope vinden dit leuk.
  11. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Jaaa wat fijn!
    Dan dubbel gefeliciteerd vandaag !
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  12. Jodie79

    Jodie79 Niet meer actief

    ="prulletje2, post: 23654920, member: 85866"]Whoop Whoop! Toch nog mijn cadeautje!

    Super!!! :thumup: Gefeliciteerd
     
    prulletje2 vindt dit leuk.
  13. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Haha ja.. We waren daar best wel open over..

    hoera!!! Dubbel gefeliciteerd!!!!


    Nee dat gaat niet echt stiekem... Die kinderen komen hier overal!

    Ik doe ook niet alles opvangen.. het moet wel leuk blijven.. heb er ook niet altijd zin in of moet ik te nodig plassen :roflmao:

    Van mij mag je egoïstisch zijn hoor.. Maar de omslagdoek is echter wel het overwegen waard hoor.. ;)
     
    Happyhope en prulletje2 vinden dit leuk.
  14. Daantje2015

    17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Dubbel gefeliciteerd @prulletje2!

    Ik heb geen ervaring met moeders voor moeders, maar overweeg er deze keer aan mee te doen. Hoe hebben jullie dit ervaren?

    Gisteren een dag geen symptomen opgemerkt en meteen weer zorgen gemaakt. Dit geeft mij het gevoel dat dit cadeautje toch erg welkom is bij ons:) vandaag ‘gelukkig’ weer een trekkend gevoel in mijn buik!
     
    Happyhope en prulletje2 vinden dit leuk.
  15. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @ MvM: ik heb alleen bij de eerste meegedaan. Vond het toen een soort van mijn plicht ofzo. Maar ik woon in een dorp waar niks is. Kwamen ze hier toen ook niet ophalen. Moest ik helemaal speciaal een half uur voor rijden om het iedere keer zelf weg te brengen. En ik werd zo misselijk van die geur van die opvangcontainer iedere keer. Ik vond het echt too much. Zeker nu er hier 3 rondlopen. Ik weet ook niet of het inmiddels verbeterd is met ophalen maar ik heb er gewoon geen zin meer in.

    Daarnaast heb ik geloof ik bij de tweede ofzo allemaal verhalen gehoord dat dat spul helemaal niet allemaal voor moeders gebruikt wordt, maar weet ik wat voor gekke dingen. Ik moet het eens opzoeken. Maar dat was voor mij toen de druppel dat ik niet meer mee deed.
     
  16. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Omslagdoek ?? :D:D Hmmmm... *gaat nadenken of ze het toch wil*
     
  17. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik schrijf graag mee, na veel verdriet en tegenslag vandaag ontdekt dat ik zwanger ben voor de 3e keer in ruim 3,5 jaar. We hadden afgelopen maand besloten het op een laag pitje te zetten om onszelf rust te bieden en prompt had ik een knaltest in mijn handen vanmorgen. Volgens mijn berekening zou ik nu op exact 4 weken moeten zitten. Nog niet eerder zo enorm duidelijke test gehad op deze termijn.

    juni vorig jaar hebben we ons meisje af moeten geven dus is wel heel dubbel nu. Haar verjaardag komt eraan en missen haar enorm. En ondertussen groeit er een ander kindje in mijn buik.

    Uiteraard zijn we blij en duimen we heel hard dat dit kindje wel bij ons mag blijven en mag leven. Maar het is ook moeilijk om blij te zijn. Denk dat dit echt pas komt na de 20 weken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jodie79, Happyhope en MamaDorey vinden dit leuk.
  18. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Ik heb hem in t begin heel vaak gebruikt en gebruik hem nu nog! Super zacht en aaibaar.. Heb die van m’n dochter ook nog uit 2015 :thumup:

    Denk er nog maar rustig over na.. het moet niet en ook niet nu meteen gelijk..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Happyhope vindt dit leuk.
  19. MamaDorey

    MamaDorey Bekend lid

    3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd Elletje! Een prachtige test zeg!

    wat een verdrietige voorgeschiedenis, ondenkbaar moeilijk. Ik hoop dat jullie een prachtig gezond kindje mogen verwelkomen in januari!
     
    Elletje vindt dit leuk.
  20. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat het heel dubbel is...

    Toch gefeliciteerd! ❤️ De test ziet er heel mooi uit. Hopen dat dit wondertje de komende 8 maanden bij jou in de buik kan blijven.
    We zijn denk ik precies even ver. Ik ben vandaag of morgen ook precies 4 weken
     
    Elletje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina