Ja, ik was eigelijk heel blij, want zij heeft gezeg met en mooi 9 weken echo, zijn die kans voor miskraam heeeeel klein. Alles was goed, en het babytje was echt een klein mensje! Mijn man was ook echt verbaased, en hij staat op en was "Dat is echt en baby.... Wij krijgen en BABY!"
Met die hitte ben ik echt helemaal niet meer vooruit te branden. En continu of honger dat ik bijna van mijn stokkie ga of weer super misselijk... Dit is de piek week hoop ik
Die warmte is ook niet voor mij..bahbah..zie ook echt op tegen deze week..vooral woensdag en vrijdag een drukke dag.
Ook hier een kloppend hartje gezien en geschat op 7+6, dus morgen precies 8 weken!! Echt super blij mee!!
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 42 jaar - 4e kindje ♥ 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje ♥ * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje ♥ 20 januari * Annesophieroos - 1e kindje ♥ 21 januari * Elletje- 31 jaar - 2e kindje ♥ * Drollie - 32 jaar - 3e kindje ♥ 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje ♥ * Mommy94 - 2e kindje ♥ 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje ♥ * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje ♥ 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje ♥ * Sfitje- 35 jaar-3e kindje * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje ❤ * Kamerplantje - 1e kindje ♥ * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 30 januari * Zuremat - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 31 januari Totaal: 21 [ Jongen [ ] [ Meisje [ ] [ Verrassing [ ] ♡ Afspraken ♡ * Stina84 - 14 juni echo + Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Rowena25 - 16 juni echo vk 14:00 * Zonnebloem91 - telefonische intake * Jody79- 18 juni - tweede echo * Zuremat - 19 juni pretecho 7+6 * Happyhope - pretecho 9+1 * Rowena25 - 21 juni echo zkh * Elletje - 28 juni termijnecho * Linds87 - 28 juni echo verloskundige, 5 juli echo 11 weken in VU prenatale diagnostiek * Drollie - 29 juni termijn echo * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Jody79 - 30 juni termijnecho * Daantje2015 - 30 juni termijnecho en intake * Elletje - 1 juli afspraak prenatale diagnostiek * Naleyah1999 - 2 juli termijnecho * Mommy94 - 2 juli termijnecho * Kamerplantje - 2 juli termijnecho * Zuremat - 2 juli termijnecho * Janssuhh - 5 juli termijnecho * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijn echo * Elletje - 8 juli hartje luisteren vk ⭐ Sterretjes ⭐ * FleurAnna * Aapenolifant * MamaDorey ♡ Bevallen ♡[/QUOTE]
Ik heb even een moeilijk moment... Mijn gevoel zegt dat alles goed zit in mn buik alleen ik durf t gewoon niet te geloven omdat ik vorige keer met 8 weken een missed abortion had. Echo was bij 9 weken voor t eerst en toen zagen we geen hartje. Ik durf morgen niet te kijken... Ik moest net ook even flink huilen. Lucht op..... 10.45 uur morgen. Omg. Hoop dat ik slaap. Zo maar lekker douchen en dan hopelijk lekker dromen. Want jeeeetje wat droom ik veel. De hele nacht door... haha
@Stina84 ahh wat een leuke verrassing zeg! Fijn dat alles goed was! Geniet van dit mooie nieuws! @janssuhh ook heel fijn dat het bij jou goed was. Gefeliciteerd!
Hier precies hetzelfde gehad en morgen ook een echo, heb wel een echo gehad bij 7 weken maar het voelt nog niet veilig totdat je die termijn van toen voorbij bent he, genieten lukt dan ook niet echt. Hopen dat we allebei morgen een goede echo hebben met nog een kloppend hartje! Ik ben om 9u al aan de beurt
Fijn dat jullie al redelijk vroeg mogen Succes dames, en hopelijk kunnen jullie wat slapen. Ik droom zelf ook echt veel inderdaad! Herkenbaar.
Gefeliciteerd meiden met een kloppend hartje. En heel veel succes morgen. Ga voor jullie duimen spannend weer!
Ik hoop t zo voor ons!!heel veel succes straks. Ik ben klaarwakker maar ga lekker theetje drinken om 5.00 uur nu hier haha. Laat je weten. Liefs