Mijn verhaal is mischien en beetje raar. Met mijn ex man, waren wij 8 jaar bezig met en baby, maar geen geluk (Noit zwanger!). 2 jaar geleden heb ik mijn nieuwe man ontmoet, en wij hebben altijd gezegt wij geen kinderen willen (Ik was echt klaar met de stress an verdrietigheid). Ik heb PCOS, dus ja... Klaar... Ik slik de pill omdat ik zo veel pijn heeft met menstruatie, maar in Februari dacht ik, ik will zien of mijn menstruatie meer normaal was zonder de pill.... Maar ja, geen menstruatie in Maart, in April waren wij aan verhuising, dus veel stress, ik dacht eigelijk nou "Stomme lichaam, doet nog steeds niks" (Eerder kon ik 14-15 maanden zonder menstruatie dus echt geen "Oh ik ben zwanger" gedachten).... maar en maand later doet mijn borsten zoooooo veel pijn, ik dacht... Huh?!? En test gedaan en meteen positive (echt donker rood!). Dus ja, ik had geen idee hoe veer ik was. Gisteren heeft zij ook for cysten gecheckt, maar er zit geen! Dus ik was echt "Wat is dit nou".... Dus ook voor ons en giga verrassing, wij willen echt geen kinderen, dacht wij, maar mischien vanaf beide en beetje bescherming? Want nu zijn wij helemaal blij met ons klein wondertje
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari * DeJong13 - 25 jaar - 1e kindje 17 januari * Jody79 - 42 jaar - 4e kindje ♥ * Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje♥ 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje ♥ * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje ♥ 20 januari * Annesophieroos - 1e kindje ♥ 21 januari * Elletje- 31 jaar - 2e kindje ♥ * Drollie - 32 jaar - 3e kindje ♥ 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje ♥ * Mommy94 - 2e kindje ♥ 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje ♥ * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje ♥ 25 januari * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje ♥ * Sfitje- 35 jaar-3e kindje * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje ♥ 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje ❤ * Kamerplantje - 1e kindje ♥ 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 30 januari * Zuremat - 30 jaar - 3e kindje ♥ * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 31 januari Totaal: 21 [ Jongen [ ] [ Meisje [ ] [ Verrassing [ ] ♡ Afspraken ♡ * Stina84 - Intake 18 Juni * Lieve91 - 15 juni intake + echo * LuciferMorningstar - 15 juni intake + echo * Stessje86 - 15 juni echo * Maritiem-16 juni intake+eevh * Sfitje 16 juni online intake + 17 juni vitaliteitsecho * Rowena25 - 16 juni echo vk 14:00 * Zonnebloem91 - telefonische intake * Jody79- 18 juni - tweede echo * Zuremat - 19 juni pretecho 7+6 * Happyhope - pretecho 9+1 * Rowena25 - 21 juni echo zkh * Elletje - 28 juni termijnecho * Linds87 - 28 juni echo verloskundige, 5 juli echo 11 weken in VU prenatale diagnostiek * Drollie - 29 juni termijn echo * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Jody79 - 30 juni termijnecho * Daantje2015 - 30 juni termijnecho en intake * Elletje - 1 juli afspraak prenatale diagnostiek * Naleyah1999 - 2 juli termijnecho * Mommy94 - 2 juli termijnecho * Kamerplantje - 2 juli termijnecho * Zuremat - 2 juli termijnecho * Janssuhh - 5 juli termijnecho * Maritiem- 5 juli termijnecho * Happyhope - 6 juli termijnecho • Prulletje2 - 7 juli termijn echo * Elletje - 8 juli hartje luisteren vk ⭐ Sterretjes ⭐ * FleurAnna * Aapenolifant * MamaDorey ♡ Bevallen ♡
Ik ben een twee ei tweeling, dus het was echt iets wat wij waren bang voor haha. Maar zij was goed aan het checken, aleen maar een, dus pheeew! (Tweeling zijn well leuk, maar ik weet ook mijn moeder, mijn tante heeft ook tweelings, en een van mijn zussen ook tweelingen, en het zijn de eerste maanden veel werk, en helemaal niet leuk.... Dus... 1 zijn genoeg! )
Haha ja ik heb bij de jongste ook in een groepje mee geschreven waar iemand een tweeling had en dat was alleen maar afzien en klagen! Totaal niet genieten van je baby. Blijft bijzonder hoor. Denk dat het ook echt leuk is als ze groter zijn. Maar niet makkelijk nee. Bij mij zei ze bij de echo ook 'het is er maar eentje'. Dus ik dacht ook echt 'nou ik had niet anders verwacht' denk dat ik van die tafel af gevallen was als het er 2 waren
Och jee, kan me de spanning voorstellen. Hoop dat het een beetje heeft opgelucht. Slapen is zo te zien niet helemaal gelukt . Nog heel even afzien en hopelijk straks een prachtig kloppend hartje. Ik duim met je mee!
Succes voor iedereen vandaag! Ik zit weer regelmatig te refresen vandaag haha Ik ben vanavond 19.15 uur aan de buurt. Vandaag minder misselijk en meteen in de stress… pfffff Hebben jullie trouwens een angel sound gebruikt. Ik bij de vorige twee wel. Deed dat 2x per week en gaf toch hoop rust voor mij. Kan ook onrust geven hoor hoorde ik.
Ja ik heb wel zoiets maar dat is pas voor later toch? Nu mogen ze een hartje ook nog niet laten horen, alleen zien.