Thnx meiden. Gaan lastige maanden worden, maar gelukkig heb ik voldoende afleiding heb een puberende pup in huis en net eigen bedrijf gestart met mijn man. Dus genoeg om mijn gedachten te kunnen verzetten.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 7 juni - vroege echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Durf nog geen gok te doen op de uitgerekende datum en voelt nog beetje voorbarig. Dus zet mezelf erbij als ik echo heb gehad
@Elletje gefeliciteerd met de positieve test! Met zo’n voorgeschiedenis voorstelbaar dat je het stap voor stap wilt bekijken. Ik hoop op een positief verloop!
Zo zeg, de positieve test is binnen en heb gelijk flink last van mijn borsten. Mijn jongste heeft ook al wel 2 nachten niet meer bij me gedronken. Ze is volgende week jarig, maar wilde eigenlijk tot haar verjaardag volhouden. Ik durfde op de een of andere manier niet goed meer. Toch bang voor een miskraam daardoor ofzo. Ze zeggen aan de ene kant wel dat dat niet kan, maar aan de andere kant maak je met borstvoeding niet altijd genoeg progesteron aan en dat zou toch effect kunnen hebben ben ik dan bang. Dus ik heb het nogal tot het minimale terug gebracht. Eens kijken of ze vannacht nog wil en of er überhaupt nog wat uit komt.
Hier hadden we ook beide al een paar dagen een vermoedden. Maar onbewust gewoon alle signalen weg aan het drukken geweest. Nu ik een positieve test heb gehad kwam alles in één keer misselijk vd geur van het eten vd hond. Zere borsten. Constant moeten plassen. Zucht. Ach ja heb het er voor over.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje 24 januari 25 januari 26 januari 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 9 juni - eerste echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Bij ons weet vrijwel iedereen het wel al...maar komt ook omdat we bezig waren met een traject en ook hier iedereen vanaf wist... mijn kindje heb ik liever dat ze nog van niks weet. We hebben niks gezegt waar ze bij was. Maar ze lag van de week tegen mijn buik aan en toen zei ze opeens uit het niets. MAMA BABY IN DE BUIK... dus ik vroeg huh hoezo dan? Toen legde ze haar hand op mijn buik en zei 'dat voel ik' creepy whaha... vandaag gingen we het vertellen aan de broers. Voordat hun het kaartje konden openen ze al. 'Mijn mama heeft een baby in haar buik' zonder dat we ook maar iets hebben laten vallen. Ik ben dus bang dat we het ook niet meer geheim kunnen houden
Wauw @Mommy94 wat bijzonder van jullie dochtertje! Dat ze dat gewoon aanvoelt zeg! Hoe reageerden je broers?
Mag ik ook meeschrijven? Vorige maand een VMK gehad en nu weer zwanger. Heb er nu wel een beter gevoel bij, maar tis wel spannender als bij mij onze dochter. We hebben een dochter van bijna 5 en ze wil dolgraag grote zus worden. 3 jaar zonder resultaat zwanger proberen te worden. Ik woog veel te zwaar. Daarom juli vorig jaar een maagverkleining gehad en nu dus al voor de 2de x zwanger. Ik ben net 34 geworden. Spannend dit weer! 26 januari uitgerekend denk ik.
♡ Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022 ♡ ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 januari 17 januari * Jody79 - 4e kindje 18 januari * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje 19 januari 20 januari * MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje * Annesophieroos - 1e kindje 21 januari 22 januari * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje * Mommy94 - 2e kindje 23 januari * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje 24 januari 25 januari 26 januari * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje 27 januari * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari ♡ Afspraken ♡ * Mommy94 - 28 mei - eerste echo * Lieve91 - 1 juni - vroege echo * Happyhope - 4 juni - eerste echo bij kliniek * Prulletje2 - 9 juni - eerste echo * Naleyah1999 - 8 juni intake + vroege echo * Lieve91 - 15 juni intake + echo * MamaDorey - 15 juni echo + intake * Happyhope - 30 juni intake bij VK * Happyhope - 6 juli termijnecho ♡ Bevallen ♡ ♡ Als eerste gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Wat leuk! Gefeliciteerd en welkom! spannend ook zo na een miskraam. We gaan duimen dat deze baby de komende 8 maanden in jouw buik mag blijven
Wat bijzonder! Ja je hoort het vaker dat kinderen of huisdieren dat aanvoelen. Hier nog niet meegemaakt.
Gefeliciteerd! Wat jammer van je miskraam, maar wat fijn dat het nu alweer raak is! Ben je veel afgevallen met je maagverkleining? Lijkt me ook wel een pittig traject! Ik ben steeds na ieder kind ook wat aangekomen wat ik er niet meer af gekregen heb. Eigen schuld hoor, ik deed mijn best ook niet ofzo. Ik had er nu eigenlijk nog wel 15 kg af willen hebben. Ik wil nu echt proberen deze zwangerschap gezond te blijven eten voor dit kleintje. Zodat ik aan het einde van de streep ook niet zoveel meer kwijt hoef en mijn kleintje ook niet te zwaar wordt. Maar ik vind dat zooo moeilijk! Hoop ook echt dat ik niet teveel last ga krijgen van gekke cravings door de hormonen.
Jaaaa, nou je het zegt. Ik heb een Pup van 6 maanden en die is de laatste dagen veel knuffeliger in mijn richting. Zou dat het zijn.
Ja is een best pittig traject maar ben er best doorheen gefloten. Mag nog 10 kg af maar niet nu haha..ben er nu ruim 40 kwijt.
Jaaa! Ik had gisteren nog een 'niet zwanger' op die digitale! Gelukkig in de middag wel 'zwanger 1-2' maar dat wil je echt niet zien haha!