Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier nog niet, maar heb al wel een buikje van mezelf helaas, overgehouden na 3 kids. Ben wel echt aan het opletten qua eten nu. Maar mijn broeken passen nog gewoon, dus denk niet dat er al iets op aan het zetten is. Ik had verwacht dat dat bij de vierde allang zo zou zijn! Maar misschien na de 12w ofzo pas. Zul je zien dat het dan opeens hard gaat.
    Maar denk ook inderdaad als je normaal wel plat bent, het eerder te zien is.

Happyhope vindt dit leuk.
  2. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Wat fijn!!

Hier savonds wel buikje maar sochtends valt het wel mee. Pas mijn normale broeken al lang niet .. maar heb gelukkig wat ruime zomer kleding en draag veel jurkjes. Ben nu 1 kg aangekomen.

En voor zwangerschaps kleding kan je ook prima op vinted kijken maar dat moet je wel willen. ;)

Stessje86 en Rowena25 vinden dit leuk.
  3. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Het pakje maat 50 was binnen gekomen en oh was vergeten hoe klein het was! Zooooo mini:rolleyes:

Stessje86, Happyhope, Lieve91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hier ook zo! Krijg het ook vaak te horen.

Lieve91 vindt dit leuk.
  5. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Morgen een intake bijde verloskundige... jullie nog tips wat ik kan vragen?

6. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Pfff ik snap je helemaal. Als ik 's nachts wakker word dan gaat mijn koppie tekeer en is in slaap vallen moeilijk. Die onzekerheid die 1e 12 weken vind ik echt verschrikkelijk:(

7. Stina84

Stina84 Actief lid

27 mei 2021
    101
    131
    43
    Vrouw
    Apeldoorn
    Alle klachten zijn nu weg... Ik heb savonds en klein buikje (Nou ik ben heel dik, dus nieman kan het echt zien haha)... Maar nu denk ik echt.... vanddag 10+1, maar geen klacthen? Hmm... Jah als alles goed zit, dan ben ik helemaal blij, maar absolut GEEN klachten? Dat vind ik een beetje vremd... 28 Juni, 18:15, Termijn echo... Hopelijk zit alles goed!

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hier gisteren ontzettend onzeker wat had fysiek een goede dag. Gisteravond was ik hartstikke beroerd en heb de hele avond op de bank gelegen en alleen twee keer even met de hond gelopen. Vandaag is waardeloos. Dus wisselt hier echt per dag.

9. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar (en zo te lezen bij veel van jullie). Ik merk ook dat ik er de laatste dagen slecht van slaap (vanochtend al om 05:00 wakker o_O). Ik weet rationeel dat het allemaal niks hoeft te zeggen (heb er al wat Google-rondes opzitten en er blijken veel dames met minder klachten rond de 8-9 weken), maar ben gevoelsmatig zo bang dat het mis is. Wat een onzekerheid brengen die eerste maande toch met zich mee.

Ik probeer mezelf niet te veel te stressen, want dat zet ook geen zoden aan de dijk, maar ik merk wel dat de tijd kruipt, momenteel :’)

Succes allemaal deze weken, dames! Hopelijk hebben we binnenkort weer wat zekerheid en een spartelend kindje gezien <3

Stessje86 vindt dit leuk.
  10. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Hoe was je intake vandaag?

11. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik vind het ook wel heel spannend hoor. Nog 2 weken ongeveer tot de echo. Pas om 15.30 uur smiddags. Ik merk wel dat broeken en rokken niet zo fijn meer zitten ofzo. Maar om nu al positiekleding te kopen is ook zoiets.

12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Net bij verloskundige geweest en heb een veel te lage bloeddruk. Dus moet verplicht meer zout gaan eten. Verklaard ook een deel van mijn onrust.

13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    De tijd gaat echt zo langzaam! Ik zit hier maar te lezen en te zoeken naar zwangerschaps gerelateerde onderwerpen, maar er is eigenlijk weinig dat ik nog niet weet. Wat mij interesseert dan in elk geval. Ik heb eigenlijk afleiding nodig, dat de tijd wat sneller gaat. Maar kan niks bedenken. Blijf toch met mijn hoofd hierbij. En blijf maar zo zo moe! Mijn man zegt ook dat het echt niet normaal is dit keer hoe moe ik ben.
    Maar een collega kwam vandaag ook naar me toe 'ben jij ook zo moe? Ik heb gewoon geen zin meer en geen energie meer' zei ze. Ik had precies hetzelfde gevoel, dus ik beaamde het. Maar zij weet niet dat ik zwanger ben. Misschien is het dan toch niet alleen de zwangerschap als zij het ook heeft. Misschien ligt het aan het weer ofzo, geen idee. Ik herken het niet van mijn andere zwangerschappen, maar ben ook nooit eerder in deze periode zwanger geweest. Ik heb lente/zomer kindjes. Dus wie weet komt het daardoor. Al zou je denken dat je normaal eerder een winterdip hebt. Van de zon krijg ik vaak juist meer positieve energie. Nu niks van te merken. Bloeddruk en ijzer ed waren overigens gewoon goed.

En ik wil zooo graag het geslacht weten! Gewoon dat ik weet wie ons gezin compleet gaat maken, dat ik iets bewuster tegen dit kindje kan praten, dat ik me een toekomstbeeld kan vormen. Ik heb nu nog helemaal niet echt een band met dit wezentje in mij. Moet mezelf er ook echt aan herinneren dat ik zwanger ben vaak. Ik kan niet wachten tot ik het weer ga voelen bewegen! Ben toch zó benieuwd welk klein mensje we nu weer gemaakt hebben!

Mommy94 en Happyhope vinden dit leuk.
  14. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Oeeeeeh heb een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling!! 5 augustus hebben we de echo! Spannend!

Linds87, Mommy94, Stessje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Oeh dat is niet fijn. Wel beter dat je nu weet waar het door komt. Zelf heb ik er ook deze zwangerschap last van. Heb in huis, in mijn tas en in de auto dropjes liggen :roflmao:

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Leuk! Ik 4 augustus.

17. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Oh waarom niet? Misschien 1 broek kopen?! Dan zul je zien hoe lekker dat zit. Ik draag het nu ook en zit zoveel lekkerder.

18. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Leuk! Merk jij verder nog dingen?
    Bij mijn zoontje had ik een mooie glanzende huid en haren.
    Nu heb ik hele slechte huid en gauw vet haar. Ook heb ik onwijze haaruitval….

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Had je dat bij je dochter ook?

Ik vind deze zwangerschap zo anders dan de andere 3. Ik kan er geen peil op trekken. Ben zo moe. Dat had ik bij de andere 3 niet. Niet echt misselijk, dat was ik bij de meiden wel meer. Maar mijn huid is een ramp en dat was bij de meiden ook. Geen idee dus. Verder geen symptomen.

20. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    @prulletje2 zo herkenbaar die vermoeidheid! Ik kan nagenoeg niks meer doen na een dag werken. Maar ook als ik vrij ben moet ik zo op mijn energie letten. Het is dan ook wel zowat de enige kwaal die ik heb, dus ik teken er voor :p maar mannnn… waar is mijn energie gebleven?

wat leuk trouwens dat jullie al een geslachtsecho geboekt hebben! Hoeveel weken zijn jullie dan? En @Lieve91 hoeveel weken ben jij dan?

@Elletje hier draag ik ook al 2 zwangerschapsbroeken. Gewone kleding vind ik niet lekker meer zitten. En dit zit zo fijn! Kan het wel de hele dag dragen. Ook prettiger voor je buik. Echt aan te raden om gewoon nu al te dragen!

Deel Deze Pagina