Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Volgens eigen telling 15+4. Maar wie weet wordt dat nog bijgesteld. Vind het wel spannend, want ik heb dit nog nooit gedaan. Mijn eerste 2 wisten we toen nog via de nipt in België. Toen was het nog niet in nl en de laatste was een verrassing.
    Geen idee hoe zeker het te zeggen is met 15+4 of eventueel iets vroeger als de telling terug gezet is. Weet eigenlijk ook niet hoe vaak ze het dan nog fout hebben bij die termijn? Dus ik weet ook niet of ik daarna dan al durf te shoppen. Ligt er een beetje aan hoe zeker de echoscopist is denk ik.

2. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Oké jullie hebben me aangestoken haha :roflmao:

ik heb net een geslachtsecho geboekt. Wel al met (ruim) 14 weken. Hebben dan precies vakantie dus is wel een leuke besteding :)

We gaan het laten doen bij hetzelfde echobureau als waar we vorige week de pretecho hadden.
    Daar doen ze het al met 14 weken en als het dan nog niet te zien is mag je kosteloos terugkomen.

Lieve91 en prulletje2 vinden dit leuk.
  3. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst 16 - 31 januari 2022

Uitgerekende datum
    17 januari

* Stina84 - 36 Jaar - 1e kindje
    18 januari
    * Daantje2015 - 30 jaar - 3e kindje
    * Naleyah1999 - 21 jaar - 1e kindje
    * LuciferMorningstar - 32 jaar - 2e kindje
    20 januari
    * Annesophieroos - 1e kindje
    21 januari
    * Elletje- 31 jaar - 2e kindje
    * Drollie - 32 jaar - 3e kindje
    22 januari
    * Lieve91 - 29 jaar - 3e kindje
    * Mommy94 - 2e kindje
    23 januari
    * Happyhope - 26 jaar - 1e kindje
    * Prulletje2 - 36 jaar - 4e kindje
    * SweetBlossom - 35 jaar - 1e kindje
    25 januari
    * Zonnebloem91 - 29 jaar - 2e kindje
    * Sfitje- 35 jaar-3e kindje
    * Linds87 - 34 jaar - 1e kindje

26 januari
    * Janssuhh - 34 jaar - 2de kindje
    * Kamerplantje - 1e kindje
    27 januari
    * Maritiem - 30 jaar - 5de kindje
    29 januari
    *Stessje86 - 35 jaar - 2e kindje
    30 januari
    * Zuremat - 30 jaar - 3e kindje
    * Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje

Totaal: 21

[ Jongen [ ] [ Meisje [ ] [ Verrassing [ ]

Afspraken

* Juni *

* Lieve91 - 24 juni poppoli
    * Elletje - 28 juni termijnecho
    * Stessje86 - 28 juni extra echo
    * Stina84 - 28 juni termijnecho
    * Linds87 - 28 juni echo verloskundige, 5 juli echo 11 weken in VU prenatale diagnostiek
    * Drollie - 29 juni termijn echo
    * Happyhope - 30 juni intake bij VK
    * Daantje2015 - 30 juni termijnecho en intake

* Juli *
    * Elletje - 1 juli - afspraak prenatale diagnostiek
    * Rowena25 - 1 juli - vk echo
    * Naleyah1999 - 2 juli - termijnecho
    * Mommy94 - 2 juli - termijnecho
    * Kamerplantje - 2 juli - termijnecho
    * Zuremat - 2 juli - termijnecho
    * Zonnebloem91 - 2 juli - termijnecho
    * Janssuhh - 5 juli - termijnecho
    * Maritiem- 5 juli - termijnecho
    * Happyhope - 6 juli - termijnecho
    * Lieve91 - 7 juli - termijnecho
    • Prulletje2 - 7 juli - termijn echo
    * Elletje - 8 juli - hartje luisteren vk
    * Stessje86 - 9 juli - termijnecho
    * Rowena25 - 9 juli - echo gyn
    * Happyhope - 26 juli - geslachtsecho

* Augustus *

Sterretjes ⭐
    * FleurAnna
    * Aapenolifant
    * MamaDorey
    * Jody79

♡ Bevallen

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dat is fijn! Bij mijn bureau staat bij 15w op de site. Voor ons is eigenlijk alleen de woensdagochtend handig. Een week eerder zou ik 14+4 zijn, maar bij de laatste echo had ze me ook 2 dagen terug gezet. Ik durf niet te vroeg. Al hoop ik dat ze het bij de termijnecho al kan zien :roflmao:. Ijdele hoop :p

Happyhope vindt dit leuk.
  5. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Haha wie weet! Er is hier op het forum toch ook een skull en nub onderdeel ? Misschien kan je het tzt daar al vragen haha

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh dat doe ik sowieso! :roflmao: De skull vertrouw ik niet echt. De nub best wel. Maar dan moet je eigenlijk wel echt rond de 12w zitten voor zekerheid. Eerder kan het ook nog mis zijn en het blijft dan toch nog steeds spannend of het ook echt zo is.

Happyhope vindt dit leuk.
  7. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Nou ik moet het liefste niks over mijn buik voelen. Vandaag wat meer kokhalzen dus wordt iets erger maar ach..volgende week gaat hcg weer naar beneden haha. Vandaag hoorde ik dat een oud klasgenoot en bijna buurmeisje van vroeger ook januari uitgeteld. Woonde 20 minuten hiervandaan en nu weer in hetzelfde dorp. Onze mannen zijn collega's. Superleuk!

prulletje2 en Happyhope vinden dit leuk.
  8. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Hier mag geslachtsbepaling pas met 16 weken. Maar dan zijn wij op vakantie.
    Dus mag met 15+3 (geen idee nog of dat dan klopt).

Pffff ben vandaag zo emo. Heb ook krampen en ben zo bang dat het niet goed is. En weet ook gewoon niet meer of ik dit ook bij de andere kids had…?

9. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Jullie brengen me op ideeën meiden.
    Maar ik wacht in ieder geval mijn extra echo maandag af met 9+2. Als die ook goed is heb ik eindelijk wat meer vertrouwen. God wat is zwanger zijn na een missed abortion leven van echo naar echo. Ben lekker groepslessen aan t doen op de sportschool. Mooi tijdverdrijf en een peuter ook altijd druk mee dus ahhhhhhh...... maar 't gaat te langzaam. Ik snap jullie helemaal. En dan heb ik nog "geluk" dat ik een vroege echo had en 1 extra tussen de eerste en de termijn..... liefs

10. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja ging prima hoor. Word helaas nog steeds niet op mijn ijzer geprikt. Maar wel HB weer, die was vorige keer gewoon goed. Ze zeggen komt puur door hormonen hoe je je voel dus we kunnen er niks mee helaas. Verder kijken ze of ik een soort van medicatie kan krijgen om mijn bloeddruk stabiel te houden. Dat is iets nieuws schijnbaar en de gyn kijkt of ik daarvoor in aanmerking kom. Vorige bevalling ingeleid vanwegen een te hoge bloeddruk. Verder alles positief en fijn gevoel bij deze nieuwe verloskundige.

Kamerplantje en Happyhope vinden dit leuk.
  11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Helaas ken ik zoveel mensen waarbij het geslacht verkeerd is genoemd. Ik durf het niet aan zo vroeg en wacht zelf tot de 20 weken echo. Ken zelfs mensen waar het bij 17 weken nog verkeerd is gezegt. Dus wij wachten er gewoon langer. Misschien dat ik wel rond de 16 weken een echo boek om samen met onze dochter te kunnen kijken, maar dat is dus niet voor het geslacht.

12. Linds87

Linds87 Actief lid

23 nov 2020
    181
    230
    43
    Vrouw

Zelfde hier! Komende maandag weer een echo bij 9 +4.. ook nog geen geslachts echo gepland. Termijn echo een week later bij 10+4 al omdat we daarna op vakantie gaan (hadden we net voordat ik wist zwanger te zijn al geboekt).
    Ik slaap ook slecht. Was net al om 5 uur wakker en zo onzeker. Kwaaltjes zijn er maar vlagen. Gevoeligheid van m’n borsten neemt af… en verder werk ik 5 dagen en ben wel echt kapot daarna. veel gedoe ook op werk. Ik zou een aandeel overnemen in de praktijk waar ik werk maar dat krijg ik nu niet rond ivm zwangerschap (zij hebben mij veel te laat de papieren pas overhandigd) en nu gaan zij mij onder druk zetten dat het voor 1 okt moet. Maar ik ben dan al ruim in de zwangerschap en levert me nu zoveel stress op waardoor ik nog onzekerder wordt voor het kindje in m’n buik. Hoop zo dat maandag alles goed is… probeer heel rustig te blijven maar is echt lastig :(

13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik ben wakker geworden met flinke hoofdpijn. En ook menstruatiepijn. Ik word dan meteen bang. Ik krijg altijd hoofdpijn of migraine rond mijn menstruatie. Nog geen bloed gespot ofzo dus ik moet maar positief blijven, maar Jezus wat stom! Je eigen lijf kan je zo bang maken! Waarom! Dat is toch niet goed voor zo'n baby pff.

14. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Wat lastig dames al die onzekerheid… hier gaat het best goed eigenlijk. Na de eerste echo heb ik er wat meer vertrouwen in en durf ik ervan genieten dat ik vrijwel geen kwaaltjes heb.

het wordt gewoon tijd dat we weer een aantal weken verder zijn en we de kleine kunnen voelen…

15. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ooh niet fijn..snap de onzekerheid wel na een miskraam. Het maakt je kwetsbaarder. Hier nu regelmatig kokhalzen en speekselovervloed. Dus ik spuug iets meer speeksel uit haha. De ouders van de opvang reageren zo leuk!

16. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    wat kijk ik hier naar uit! dat je gewoon die zekerheid hebt. En het is ook wel heel gezellig

Jeetje wat onzeker! Kan je beetje rustig aan doen? Lijkt me erg lastig ja, maar hoofdpijn kan ook heel veel andere oorzaken hebben natuurlijk, ik heb het ook al gehad vorige week.

Voel hier soms gelukkig iets meer energie terug komen. Maar gisteren voelde ik ook de eerste echte bekkenpijn. Zo'n gemene steek in mijn rug, nou gefeliciteerd voor mezelf, 3 weken eerder dan vorige zwangerschap... Maar ik weet nu wel waar ik op moet letten dus ik hoop dat dat er voor zorgt dat het nu niet heel snel uit de hand loopt. Ga maar weer zwemmen.
    Vind het heel bizar dat hier in het dorp en de omgeving je nergens kunt zwangerschapszwemmen, dan moet ik terug naar waar ik eerst woonde, maargoed om nu 25 minuten te gaan rijden heen én weer terug... En is ook precies rond bedtijd dochter....

17. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Heyhey,
    Jeetje wat vervelend dat ze je extra stress geven zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Weekend moet maar snel voorbij zijn voor ons! Heerlijk vakantie. Waar gaan jullie naar toe?
    Hier gister even pissig geweest op iemand en dan voel ik m'n stress level omhoog schieten. Denk gelijk oooh niet goed voor kindje.....
    Laten we snel door de 12 weken fietsen he...

Linds87 vindt dit leuk.
  18. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    @Lieve91 hoe ging je gesprek bij de poppolie?

19. Linds87

Linds87 Actief lid

23 nov 2020
    181
    230
    43
    Vrouw
    wij gaan lekker 2 weekjes naar Bonaire… kan niet wachten - geen stress en alleen maar chillen. Buik zal dan wel hard groeien haha, al doet ie dat nu ook al, soms denk ik, kan het niet meer geheim houden.
    op werk is gewoon veel gedoe en vandaag ook weer uit m’n slof geschoten, hartslag stijgt, stresslevel ook en denk dan gelijk - dit is niet gooeeedd… nu ernstig naar maandag aan het uitkijken. Hoelaat mag jij? En waar gaan jullie heen op vakantie?

Stessje86 en Mommy94 vinden dit leuk.
  20. Stina84

Stina84 Actief lid

27 mei 2021
    101
    131
    43
    Vrouw
    Apeldoorn
    Wij hebben een naam gekozen.... Nou mischieen gaat het niet door maar wie weet.

Het is zo raar, want ik weet heel diep dat het en jongetje wordt, Ik hoef dus geen meijsenaam te kiezen.:roflmao::roflmao::roflmao:

Rowena25, Lieve91 en Mommy94 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina