Uitgerekend 16 januari - 31 januari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommy94, 13 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik kom ook heel graag mee schrijven. Na de oploop test van vanochtend is het toch wel echt zo denk ik haha :o:
    Heb al een dochtertje van 1,5. Phoe, wat spannend weer allemaal!
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd met de mooie testen, en ook nog een paar verjaardag felicitaties voor wat ik zo snel even heb gelezen:)
    Ik schat mezelf nu op 25 Januari, alhoewel ik dan al wel erg vroeg een positieve test had, maargoed..

Bijgevoegde bestanden:

MamaDorey, Mommy94, Maritiem en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Gefeliciteerd zonnebloem!

En @Daantje2015 jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Zonnebloem91 vindt dit leuk.
  3. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
  4. Lieve91

Lieve91 Actief lid

15 feb 2021
    384
    353
    63
    Vrouw
    Joehoe! Gefeliciteerd!!!

5. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Bij mijn dochter was ik direct na de test al misselijk en de hele zwangerschap aangehouden. met de miskraam had ik nergens last van maar voel nu wel weer met momenten misselijkheid opkomen. Dus dat geeft goede moed. Bij mijn dochter zat ik in de ziektewet en werd het bedrijf failliet verklaard toen ik 6 weken zwanger was dus heb ik de gehele zwangerschap thuisgezeten dus ik hoop dat ik nu meer afleiding heb. Ik werk als gastouder.

Mommy94 vindt dit leuk.
  6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik was bij mijn dochter helemaal niet misselijk. En was een prima zwangerschap. Mijn lijf deed precies wat het moest doen. Mijn meisje bleek alleen 3 sets chromosomen te hebben ipv 2. Maar misselijkheid zegt helemaal niks. :o:

7. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ownee dat klopt maar voor mijn eigen gevoel wel fijn. Ik wacht nu ook fijn 1 week met telefoontjes plegen. Vorige maand alles af kunnen bellen. Weet nu wat ik met mijn medicijnen moet doen.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik was bij de meiden wel meer misselijk dan bij mijn zoontje. Maar nog steeds niet extreem ofzo. Hele zwangerschap misschien 2-3x moeten spugen. Voel nu ook nog niks, maar dat komt hier later pas denk ik met meer hcg.

9. Jodie79

Jodie79 Niet meer actief

Bij mijn 3 jongens allemaal heel verschillend zwanger geweest qua klachten. Bij de eerste was ik een beetje misselijk, maar goed te doen. Bij de tweede heb ik bijna 3 maanden op bed gelegen ,ontzettend misselijk en de derde zat er tussenin. Dus nu heel benieuwd. Tot nu toe is het goed te doen. Maar als ik niet misselijk ben dan ben ik weer bang dat het niet goed zit en als ik misselijk ben hoop ik dat het zo snel mogelijk over is. :confused:

10. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja erg is dat hè, het is nooit goed haha.

Ik vind de tijd aan de ene kant ook wel snel gaan. Zat ik eerst nog te wachten tot ik kon testen, toen een tuurstreepje, kon de tijd wel weg branden zo erg wilde ik dat het weer een ochtend verder was om opnieuw te testen! En nu heb ik alweer een mooi rijtje oplopende testen en is de digitale ook positief en is de testdrang eigenlijk wel weer een beetje weg. Maar nu vind ik het juist weer lang duren tot de echo! En dan weer tot je het geslacht kunt zien! En natuurlijk ook de nipt om te zien of alles wel gezond is.

11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!!!

12. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Voor mijn gevoel is alleen ook alleen maar wachten en wachten. Eindelijk een stapje verder is het weer wachten. Tot het moment dat je je baby gaat voelen. Dan is het gewoon even heerlijk... tot het laatste moment dan ben je er weer helemaal klaar mee en is het wachten tot de spruit eindelijk komt. Een zwangerschap is aan alle kant ook alleen naar wachten en wachten.

13. Daantje2015

17 dec 2015
    89
    47
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel @prulletje2!

Gefeliciteerd @janssuhh en @Zonnebloem91!

Ik lig al de hele middag hartstikke misselijk op de bank...bij de vorige zwangerschappen begon dat rond 5/6 weken.
    Morgen de verloskundige maar eens bellen om een eerste echo te plannen, spannend!

MamaDorey en Mommy94 vinden dit leuk.
  14. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    @Daantje2015 jeetje das niet fijn! Hier met vlagen misselijk. Ben gewoon blij dst de testen nu al duidelijker zijn dan vorige maand met de miskraam. Daarom test ik nog even door. Vind het zo spannend. Ik ga pas na volgend weekend bellen denk ik. Durf nu nog niet zo goed. En ben nog geen 4 weken..ik testte al vroeg positief.

Mommy94 vindt dit leuk.
  15. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Spannend!! Rond de 5/6 weken beginnen meestal die kwaaltjes. Ik ben nu 4 weken dus ben benieuwd wanneer dat er aan gaat komen.

16. Naleyah1999

12 mei 2021
    43
    40
    18
    Vrouw
    Is het normaal om bij 4 weken en 5 dagen nog geen pijnlijke borsten te hebben? Ik voel echt helemaal niets..

17. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Hier vandaag ook al de hele dag last van kwaaltjes. Ben mega emotioneel, ontzettend moe, voel mijn borsten en als ik me inspan om iets te doen word ik misselijk en overprikkeld.
    Zolang ik lig gaat het weer goed.

Maar ik klaag niet hoor :D alleen maar blij mee

ben nu al benieuwd hoe het komende week met werk gaat :roflmao:

18. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Geen idee maar die klachten kunnen er zijn maar HOEVEN niet. Ieder lichaam is anders

19. Zonnebloem91

Zonnebloem91 Actief lid

17 mrt 2021
    199
    203
    43
    Vrouw
    Ja ik ook zó emotioneel. Dacht gaan we weer, ik wil helemaal niet zo zijn Hahaha maargoed. Voor het goede doel , net zoals je laatste zin zegt idd.

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb nu de eerste echo bij 7w3d staan. Ik zie nu dat ik hem eventueel eerder kan zetten naar 6w3d. Doen of niet?

Deel Deze Pagina