O de babyboxen…. Reclame en reclame en reclame. De enige die hier er nog in komt is die van babydump das wel echt een leuke…
Oh hebben zoveel een echo vandaag. Was me niet opgevallen! Super leuk ik mag om 15.45. Jullie ook succes!
Succes met alle echos! Geniet er ook van. Hier sinds 2 dagen meer misselijk. Dan denk je..10 wkn kan alleen maar beter gaan. Nou dus niet bahbah. Maar we blijven positief..bijna weekend gelukkig en alleen maar slapen haha. Ik ben zo moe..ik slaap ook zo slecht snachts.
Ik lat jullie zien how wij het ons social media hebben verteld dat Ik zwanger bent... Info: Ik heb 3 honden, en deze zijn mijn soulmate.... 5 jaar geleden was ik klaar met proberen om zwanger te worden, en hij was echt mijn nieuwe hobby, soulmate... Hij is alles voor mijn. Nu krijgt hij zijn eigen mens
Zo schattig! Leuke manier om het te zeggen Hier gaan we het niet op fb zetten denk ik. Voel de drang niet zo , sws eerst mensen persoonlijk vertellen en de rest boeit me ook vrij weinig haha. Mijn schoon broers en zus wordt al een hele operatie, drie stuks verspreid over NL en BE
Oh bah wat balen! Hopelijk snel weer minder. Hier ook slechte nachten helaas, maar dat komt ook door de dreumes beetje 50/50
Ik weet ook niet of ik het op social media zet. Misschien. Het gaat al wel een beetje rond dus veel weten het al. Social media is voor mij alleen voor de mensen die ik eigenlijk nooit meer persoonlijk spreek, oud collega's en oud klasgenoten enzo.
Alle ons famili en zo hebben wij verteld personlijk, dus facebook was aleen vrienden die ik zie om hondenshows en zo. Wij hebben nog een dat wij willen vertelle personlijk, die stiefvader van mijn man. Maar hij is heel ziek, dus wij wachten tot wij daar zijn, want hij is ook bijna doof, dus per telefone gaat het niet. Maar ook omdat hij zo ziek zijn, en met zijn hersen niet goed zit, dan willen wij ook wachten, tot wij weet dat alles okay met babytje zijn, want als iets mis gaat, will ik niet dat hij verdrietig zijn, hij moet aleen goede dingen in zijn laaste tijd. Dus Ik denk na het volgende echo, met het geslachtsbepaling, gaan wij het vertellen.
Ik twijfel een beetje over mijn corona vaccinatie. Ik kan een afspraak maken en dan kan ik woensdag terecht en heb ik de volgende ook nog mooi net voordat we op vakantie gaan. Máár... Ik heb woensdag ook mijn termijnecho en de vaccinatie zou dan daarvoor nog zijn. En dan weet ik dus eigenlijk nog niet of alles goed is. Maar ik wil hem eigenlijk wel graag hebben, want ik hoor nu toch weer allemaal die verhalen dat die ongevaccineerde jongeren die delta variant meenemen en die wil ik niet krijgen in de zwangerschap. Lijkt me toch wel fijn om gevaccineerd te zijn. Mijn vk had aangeraden het na de 12w te doen. Dat ben ik woensdag nog net niet (11+4 ongeveer). Wat zouden jullie doen?
Ooh lastig he..hier wacht ik ook sws tot na de 12 wkn. Ik ga maandag eens overleggen met mijn vk. Ik wil hem eigenlijk ook wel heel graag. Vind het toch spannend nu alles weer open is.
Owja nu is de misselijkheid weer minder dus ik vermoed dat ik misselijk wordt in rust. Als ik aan het werk ben gaat het redelijk. Bij mijn dochter had ik geen werk meer dus kon veel te veel nadenken.
Na nog een keer inloggen kreeg ik opeens ook een dag later een tijd te zien, dus heb die nu maar ingepland toch. Had ook kunnen bellen hoor, maar zat gewoon nog te twijfelen. Heb dan in elk geval de echo gehad.
Ik wachten tot na 12 weken, maar in jouw situation zou ik het gewoon doen, want erlijk denk ik niet 3 dagen makt zo veel uit. Ik bedoel de reden dat zij zegt na 12 weken zijn omdat zij niet weet hoe het embryo om het vaccine reageren... Dus zij weet niet of het miskram of zo kan zijn. Maar met 11 weken zit jij al met en foetus, dus ik denk 12 weken zijn alleen omdat het en sort von magish week zijn...
Hi dames, hier zojuist een prachtige echo gehad. Alles erop en eraan. Helemaal goed voor deze termijn <3. Zo’n opluchting! En wat bijzonder om te zien! Alle andere dames die vandaag een echo hebben: heel veel succes vanmiddag!