Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw, wat een uitzicht! Geniet van je vakantie!
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  2. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Jaaaaa, snap precies wat je bedoelt! Ik reken mezelf maandag vaak al (bij zoveel weken en 5 dagen) een week verder, dat ik soms in de war ben. En dan lijkt ik opeens heel lang op 25 weken te blijven hangen bijvoorbeeld haha.
    Maar als ik dan weer bedenk dat ik al ruim 21 wéét dat ik zwanger ben en nog maar 15 hoef, denk ik wel: whaaaah, gaat snel! :-D
     
    paula1984 en miloena vinden dit leuk.
  3. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Oehhhhh, vet mooi!!! Veel plezier!
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  4. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Trouwens, hoe staat het met ieders nachtrust?

    Ik kan de laatste tijd zooooo moeilijk weer in slaap komen na mijn nachtelijke toiletbezoek. :( Ik lig dan gewoon lekker chill en het lukt gewoon níét. Een snurkende man werkt natuurlijk niet echt mee, dus ik doe nu maar oordoppen in. Scheelt wel een hoop, maar laatst lag ik nog zeker 1,5 uur te draaien.
     
  5. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Nachtrust is hier altijd al een heikel punt :|. Ik slaap na het plassen wel weer binnen 5 minuten. Val in de avond met naar bed gaan ook heel snel in slaap. Maar onze kleine stuiter kleuter wordt iedere ochtend om 5 uur wakker en met een beetje pech in de nacht nog 1 of 2 keer kleuter of dreumes wakker. Dus ergens het gevoel dat er nooit voldoende slaap is :cool:.
     
  6. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Over het algemeen slaap ik nog redelijk goed. Meestal heb ik een paar goede nachten (dan slaap ik echt diep), gevolgd door een paar minder goede nachten. Ik slaap standaard met oordoppen, omdat ik anders van de kleinste geluidjes wakker wordt.
    Tot nu toe vind ik gemakkelijk een comfortabele positie, met dank aan het voedingskussen.
     
    Ehdi vindt dit leuk.
  7. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Hier gaat het slapen eigenlijk ook nog prima. Wel al een beetje last van de warmte dus ben benieuwd straks in de zomer:cool:
    Wel begint mijn hooikoorts te komen. Hierdoor wat meer vermoeid!
     
  8. Visje1984

    Visje1984 Lid

    25 jan 2019
    93
    143
    33
    Vrouw
    Ik lig helaas nog steeds in het ziekenhuis. Ik mag pas naar huis als het bloeden 24 uur is gestopt. Helaas heb ik daar nog steeds een beetje last van.
    Maar ach! We houden hoop dat we deze week een keer naar huis mogen.

    Normaal gaat voor mij de tijd ook heel snel, maar in het ziekenhuis lijkt hij wel stil te staan. Al ben ik hier alweer 4 dagen.
    Ik denk dat mijn verlof nu is ingegaan

    Voor iedereen nog een hele fijne paasdag! Geniet van jullie gezinnetjes en van jullie vakanties!

    Het is fijn om zo met jullie mee te lezen.
     
  9. miloena

    miloena Fanatiek lid

    19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Irmiee ziet er goed uit geniet ervan!

    @Visje1984 wat rot zeg hopelijk mag je snel naar huis!!

    @Slapen hier nog nergens last van gelukkig! :D
     
    Snuky, Irmiee en Visje1984 vinden dit leuk.
  10. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Visje1984 Flink balen dat het bloeden nog niet gestopt is! Ik duim voor je dat het snel gaat stoppen en dat je naar huis mag gaan. Alles gaat voorderest wel goed met jou en de kleine?

    Ik slaap op zich ook nog wel goed. Word wel meerdere keren per nacht wakker maar 9 van de 10 keer val ik in slaap zonder naar de wc te moeten. Een enkele keer moet ik plassen en lukt het mij ook niet echt meer om in slaap te komen (meestal op werkdagen:rolleyes:). Maar over het algemeen mag ik er niet over klagen.
    Mijn ene neusgat begint wel heel droog en pijnlijk aan te voelen en mijn andere juist snotterig dus ik hoop echt niet dat de verkoudheid door gaat zetten.
     
    Visje1984 vindt dit leuk.
  11. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Visje1984 naar dat het bloeden nog niet gestopt is. Hopelijk mag je snel naar huis.
     
    Visje1984 vindt dit leuk.
  12. EvitaDedu

    EvitaDedu Fanatiek lid

    24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @Visje1984 wat rottig dat je nog steeds in het ziekenhuis moet blijven. Gaat verder alles goed met jou en de baby?

    Hier zowel hooikoorts als huisstofmijtallergie. Best vervelend om niks te kunnen innemen. Gelukkig weten we waarom we het allemaal doen, dat geeft troost op moeilijkere momenten.
     
    Visje1984 vindt dit leuk.
  13. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant


    Ik heb gelukkig wel medicatie voor de hooikoorts! Anders houd ik het niet uit!
     
  14. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant

    Balen dat je nog in het ziekenhuis ligt! Maar wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden. Hoop dat het bloeden snel stopt en dan je snel weer lekker naar huis mag.
     
    Visje1984 vindt dit leuk.
  15. babywens93

    babywens93 Niet meer actief

    @Irmiee Dat ziet er heerlijk uit zeg. Fijne vakantie. :)

    @Visje1984 Wat super balen & wat rot dat het bloedverlies nog steeds niet is gestopt. Gaat het verder wel beter met je? Ik duim dat je snel naar huis mag & dat het een beetje rustig blijft.

    Hier echt gigantisch last van hooikoorts. Alles zit letterlijk vol snot. Ben haast blij dat het morgen wat gaat regenen, dan zal het minder worden. Verder hoor je mij niet klagen over het mooie weer hoor! :cool:

    Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere nacht. Merk dat het “lekker liggen” nu steeds lastiger aan het worden is. Soms lig ik uren te draaien. Slaap met een voedingskussen, dat helpt wel een hoop.
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  16. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @Gruffalo123, poe dat klinkt vermoeiend zeg. Dus eigenlijk niet per se slaapgebrek door de zwangerschap maar door de kinderen?

    @EvitaDedu ah dan heb ik hetzelfde denk ik. Af en aan een goede en slechte nacht. Vannacht wel weer heerlijk geslapen, snap er niks van haha!

    @Lizra, oh nu al last van de warmte? Ik slaap juist pas sinds 1,5 week zonder kruik bij mijn voeten haha. *koukleum*

    @Lelie89 en @miloena, fijn dat jullie nog goed slapen!

    @babywens93, vervelend dat je vaak niet lekker ligt. Ik heb al een voedingskussen klaarliggen, mocht mij dat straks ook gebeuren. Dat ligt dus wel chill?

    Sterkte voor de dames met hooikoorts! Echt geen pretje om te hebben lijkt me...
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  17. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hè verdikkeme... Mega balen. Ik hoop heel erg dat het bloeden snel stopt en je gauw weer naar huis mag! Kan me goed voorstellen dat de tijd voorbij kruipt in het ziekenhuis...
     
    Visje1984 vindt dit leuk.
  18. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    #2578 Snuky, 22 apr 2019
    Laatst bewerkt: 22 apr 2019
    Ik heb vandaag de zakken met gekregen babykleertjes doorgespit! Zo leuk allemaal! En geturft wat we aan spulletjes in welke maat hebben nu.

    Is het te vroeg om dit te gaan wassen? Hoewel alles schoon is, ruikt het toch altijd naar andermans kleding en wil ik het graag zelf nog een keertje wassen. Moet dat ook nog op een minimun aantal graden?

    Ps. Oh ja, nog een vraagje. Onze kindjes worden in de zomer geboren. Ze moeten eerst alsnog rompertjes aan met lange mouwen toch? En daar overheen ook een truitje met lange mouwen? Hoe lang moeten ze lange rompertjes dragen, of is dat niet echt te zeggen?
     
    EvitaDedu vindt dit leuk.
  19. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Hier heb ik ook alles al een keer gewassen:) dus je kan al beginnen hoor! En ik heb alles gewoon 40 graden gewassen. (En voor 1x gestreken)

    Met mijn zoontje (ook in juli geboren) had ik vaak een romper met korte mouwtjes met een lange mouw shirtje eroverheen. Of alleen een romper met lange mouw. mijn Zoontje had toen ongeveer 2 weken lange mouw dingetjes aan. Daarna kon hij ook van het lekkere weer genieten ;)
     
    Snuky vindt dit leuk.
  20. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Snuky ja het slechte slapen komt hier hoofdzakelijk door de kinderen en niet de zwangerschap :p.
    Wat betreft kleertjes wassen is nu nog een beetje vroeg. 36 weken is daar vroeg genoeg voor. Al zie ik in een reactie hierboven dus dat iemand al aan het wassen is geweest :p. Gewoon op 30-40 graden met je gebruikelijke wasmiddel of neutral als je dat prettiger vindt, geen wasverzachter. Als je nu al wast wordt het snel weer wat stoffig.
    Valt geen peil op te trekken hoe lang de kindjes lange mouwen dragen. Hier koukleum kinderen die altijd lange mouwen rompers dragen. Alleen op echt tropische dagen hebben die korte mouwen. Oudste zoon wilde vandaag nog een warme trui aan met buiten spelen in plaats van een T-shirt :rolleyes:.
     
    Vogeltje90, Snuky en Visje1984 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina