Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Ik doe met je mee. Lig nu op bed. Voel me ook even nutteloos

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Johanna01 sterkte met je zoontje! Hopelijk komt er geen koorts van, hier ook een x met een schoolkindje beleefd die helemaal scheef ervan ging lopen door de pijn ( peuter) is echt wel even een heftige 'verkoudheid' wat zo op de benen slaat( zij had er koorts bij).
    Veel beterschap!!

@Flamingooo wat rot van bloeden, word je toch bang van! Gelukkig is het inmiddels gestopt!

@Vogeltje90 oei dat klinkt niet goed! Maar goed je rust pakken, en afspraken laten rusten die wel even wachten kunnen! En manlief ook inlichten dat je echt even kalmer aan moet doen!! Sterkte!

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  3. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wow @Gruffalo123 dat is niet mis, goed rustig aan doen hoor. Welkom bij de club:roflmao:

Gruffalo123 vindt dit leuk.
  4. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Veel beterschap dames en goed uitrusten hoor. Hier ook best wel last van bekken en lage rugpijn wanneer ik wat veel rondwandel. Ik voel me dan net een bejaarde dame :roflmao:.
    Maar het is wat het is. Ik wandel dan rustig op mijn gemak, de rest moet zich dan maar aan mijn tempo aanpassen.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Gruffalo123 oh jeetje dat is wel heel heftig, zou maar een stuk rustiger aandoen, dan geeft je lichaam wel heel erg de rem aan, en dat moet natuurlijk niet de foute kant op gaan! Sterkte !

6. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Aii sterkte dames! Denk goed aan jezelf! (En de bebe!)

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Vandaag gelukkig wat rustiger met de harde buiken. Doe vandaag nog wel rustig aan en dan hoop ik de komende werkweek ook weer goed door te komen. Blijf de stille hoop houden dat ik tot 36 weken kan werken. Maar manlief zei gisteren al volgens mij moet je je binnenkort ziek melden om het goed tot rust te laten komen.
    26 weken dansje :). Nog 10 weken tot verlof :).

Snuky, pienvd90, miloena en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Gruffalo123 Hoop ook voor je dat je tot 36 weken door kan werken, maar dan zou ik ook in de werkweken genoeg rust pakken. Anders ben ik bang dat je man gelijk gaat krijgen.

Ik zag gisteren trouwens dat het derde trimester gewoon al bijna in zicht is voor de meeste van ons.:eek: Gaat echt snel vind ik!

paula1984 en Irmiee vinden dit leuk.
  9. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Wanneer begint dat precies eigenlijk? :o:

Hier vandaag het boekje "ik ga relaxed bevallen" gelezen, over hypnobirthing. Best wel fijn om te doen, stond heel veel info in en ook bevallingsverhalen. Ga me toch maar eens inlezen over thuis bevallen en/of in een bad. Zeg nog niet dat ik dat ook daadwerkelijk wil/zal doen, maar mijn interesse is nu toch iets meer gewekt :)

Snuky, EvitaDedu en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  10. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik dacht gisteren gelezen te hebben met 27 weken.

Het kan nooit kwaad om je erover in te lezen toch? Wie weet, wil je na het lezen ervan wel thuis bevallen.

11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    3e trimester is inderdaad met 27 weken. Zo gek, dan zit er al weer 2/3 op :eek:. Het aftellen kan bijna beginnen.

Buik is hier nog steeds niet rustig. Schoonmoeder was hier vandaag en die zei ook al duurt niet lang meer en dan zit je in de ziektewet :(. Ik hoop echt nog een paar weken te kunnen werken, maar zie zelf ook wel dat het een heel stuk rustiger moet worden wil ik door kunnen werken.

12. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Gruffalo123 is deels de ziektewet in een optie? Voor mezelf zou ik het denk ik prettiger vinden als ik langer minder zou kunnen werken dan nu helemaal tot het gaatje en dan volledig thuis.

13. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

@Vogeltje90 ik ben echt pro hypnobirthing en ben bij dochter begonnen in bad, helaas wel op bed geëindigd. Maar vond het bad heel fijn tijdens de weeën en persdrang terwijl ik pas op 7cm zat :rolleyes:.

14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Tsja de laatste 3 maand alweer! Toch ook weer onvoorstelbaar hoe snel het gaat! Hier nog even een maandje geduld voordat ik daarin mee mag doen!

Hier vandaag kleertjes geschift/hydrofielen en alle baby stoffen spullen en alles klaar gezet om dat te gaan wassen ( wil ik niet eerder dan 30 weken zws doen), mag toch best nog wel even 1/2 setjes halen in 50/56 en een geboorte pakje uitzoeken (of 2; 1 voor jongen 1 voor meisje) :D dit doe ik dan ook maar echt in de laatste weken omdat ik anders vast weer wat leukers tegen kom haha.

@Gruffalo123 oei dat klinkt niet goed! Indd wat flamingo zegt kun je niet deels in de ziektewet? Is natuurlijk ook pittig zoveel uur werken en dan nog 2 kleintjes thuis

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ik weet niet of deeltijd werken een optie is :oops:. Dat moet goed gekeurd worden door de opleiding en geen idee of dat kan. Dan moet het ook nog geaccepteerd worden door mijn opleider en die is nogal lastig als het om dit soort dingen gaat. Beetje de mentaliteit van een normale werkdag is minimaal 10 uur en deeltijd werken is voor watjes :rolleyes:

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    24 weken vandaag!

Druk weekend gehad, vandaag flink stuk gefietst, paardgereden en daarna anderhalf uur met de hond door de duinen gewandeld... viel me best zwaar. Heb ook steeds ontzettende zere voeten.
    Vandaag een maxi cosi gekocht, na onze vakantie gaan we de rest kopen en het kamertje klaar maken (maar eerst lekker weg!)

Wat vervelend @Gruffalo123 hopelijk kun je toch wat minder gaan werken voordat je zometeen volledig in de ziektewet zit.

Snuky, pienvd90, Gruffalo123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Gruffalo123 ten allen tijde voor je zelf kiezen hoor! Wat die opleider zn mentaliteit ook is! Het gaat om jou kindje wat van binnen groeit en jou! En daar wil je het beste voor! Jammer dat hij dat niet snapt, maakt het niet makkelijker natuurlijk! Maar raad je echt aan om voor jezelf en je gezin te kiezen!

EvitaDedu, Lelie89, Vogeltje90 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Lelie89 wil jij 12-4 erin zetten bij afspraken ? Echo wkz.

19. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

10 sep 2018
    758
    1.187
    93
    Vrouw
    Deels in de ziektewet is geen deeltijd...
    Ik denk dat je werkgever meer aan je heeft als je in ieder geval deels komt, dan er helemaal uit ligt. :)

Maar ik weet hoe lastig het is, zeker met een net begonnen opleiding en je voelt je ook loyaal naar je werkgever en wilt je misschien ook niet teveel van je kwetsbare kant laten zien. Alleen dalijk overkomt jullie iets, zoveel harde buiken klinkt echt niieeet goed. Nu kan je het nog bijsturen en erger voorkomen.

20. Lolo79

Lolo79 Actief lid

9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hoi hoi , wat veel leesvoer weer alle zieken beterschap ,kom hier ook niet van de hoest af pfff ,
    Omdat we veel plat moeten liggen om meneertje binnen te houden , komt er nu steeds verpleging die komt me spuiten omdat je lang ligger bent voor trombose te verkomen .
    Heb wa 3/4d echo staan voor woensdag maar daar ga ik wa na toe , want heb van deze zwangerschap nog geen fatsoenlijke echo .

Babykamer is klaar , dus daar hebben we geen omkijk meer na ,

Heb hier heel zwaar en emo , omdat ik al zolang heb moeten doen om eindelijk gezond kind te krijgen was de eerste een rot zwangerschap en nu deze is ook een hel , verwijt dan mezelf wat ik fout doe zoveel voor gedaan om kids te krijgen en dan geen leuke zwangerschappen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      45,5 KB
      Weergaven:
      47
    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      48,4 KB
      Weergaven:
      45
    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      45,1 KB
      Weergaven:
      43
    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      45,2 KB
      Weergaven:
      42
    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      42,4 KB
      Weergaven:
      39
    pienvd90 en zonnetje1988 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina