@Gruffalo123 ik speel nu echt even heel gemeen advocaat van de duivel: wat zou je een patiënt adviseren als zij met jouw verhaal bij jou zou komen voor advies...? Super naar de je opleider zo’n hork is. Maar jij en je kleintje zijn echt belangrijker!
@Gruffalo123 Ik zou inderdaad ook voor jezelf en je kindje kiezen, hoe moeilijk het ook is. Het helpt natuurlijk niet dat je net een nieuwe opleiding doet en je opleider zo'n mentaliteit heeft, maar je gaat jezelf echt niet vergeven als ik er iets gebeurd wat je enigszins kon voorkomen. @Lolo79 Het is ook heel vervelend om helemaal niks te mogen doen. Je hoeft jezelf ook echt niks te verwijten, sommige vrouwen hebben nu eenmaal kut zwangerschappen daar kan je niks aan doen. Zolang het kleintje in je buik maar gezond is. Hopelijk krijg je woensdag ook eindelijk een goede echo foto. Edit: leuk kamertje!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] ❤ Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ G89 - 30 jaar - 2e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] 1 augustus ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Jootje221 - 39 jaar - 6e kindje [jongen] ----------------------------------------- Meisje (12) | Jongen (13) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: April 9 april - Pienvd90 - controle vk 9 april - Visje1984 - afspraak gyn 10 april - Lolo79 - 3D/4D echo 10 april - Lelie89 - controle + 4e meeting Cent.Preg. 10 april - Paz - controle vk 10 april - Ehdi - controle vk 12 april - Paula1984 - echo wkz 15 april - Nugget - groeicontrole 16 april - Zonnebloem92 - controle vk 17 april - Johanna01 - controle vk 17 april - Gruffalo123 - controle vk 18 april - Duimpje86 - groeiecho 22 april - Johanna01 - groeiecho 22 april - EvitaDedu - controle gyn 23 april - Lizra - controle vk 23 april - Zonnetje1988 - controle vk 23 april - Flamingooo - controle vk 24 april - Lelie89 - controle vk + bloedprikken + 5e CP 24 april - Babywens93 - controle vk 25 april - Mirya - groeiecho 26 april - Pienvd90 - 3D echo vk 29 april - Irmiee - controle vk 30 april - Snuky - controle vk Mei 1 mei - Visje1984 - GUO 4 mei - Flamingooo - 3/4D echo 6 mei - Miloena - controle vk + bloedprikken 8 mei - Lelie89 - controle vk + 6e CP 13 mei - Babywens93 - groeiecho 13 mei - Lizra - controle vk 18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Wat ontzettend rot dat je zwangerschappen zo verlopen. Hoop dat je kindje nog een tijdje blijft zitten. Er staat in elk geval een prachtig kamertje klaar. Knuffel
@Gruffalo123 lekker aan jezelf en je kindje denken hoor. Hopelijk kan je alsnog deeltijd blijven werken. @Lolo79 wat naar dat je zwangerschap zo moeilijk verloopt. Maar, daar kan jij helemaal niks aan doen en hoef je jezelf echt niet te verwijten. Mooie kinderkamer! Fijn dat je daar nu geen omkijken meer naar hebt. Ik ben onlangs ook in een boek begonnen: bevallen en opstaan. Er staat veel info in, zowel over de zwangerschap als over bevallen. Ik vind het in elk geval fijn om lezen.
@Gruffalo123, denk aan jezelf en je kleine! @Lolo79, wat naar dat je zoveel bedrust moet houden. Maar het einde komt in zicht en straks komt er een mooi cadeautje op je buik te liggen. Heb afgelopen nacht al slecht geslapen, omdat ik morgen een afspraak bij de gynaecoloog heb. Daar krijgen we meer informatie over het verloop van de zwangerschap. Afgelopen week gelukkig goed nieuws gehad op het werk. Ik krijg een vast contract, na 1 jaar contract gehad te hebben. Kneep hem wel heel even door de zwangerschap...
@Gruffalo123 Wat de andere meiden al zeggen: lekker aan jezelf en de kleine blijven denken hoor! Hopelijk kan er iets geregeld worden ivm werk, maar jullie staan op 1. @Lolo79 Super vervelend dat je zwangerschap zo verloopt, maar wat een leuke kinderkamer zeg. Daar ben je voor nu iig klaar mee! Nu lekker wat meer tijd voor jezelf & blijven duimen dat de kleine nog een lange tijd blijft zitten. @Visje1984 Snap dat wel hoor, is ook weer even spannend. Wat fijn van je contract zeg!
Een patiënt zou ik adviseren minder te werken . Meiden weer bedankt voor alle reacties, laat me zien dat ik de harde buiken echt wel serieus moet nemen. Volgende week naar de VK, dan bespreken hoe nu verder. @Lolo79 niet schuldig voelen naar jezelf over de zwangerschappen die rot verlopen. Ligt echt niet aan jou en kan je niets aan doen. Wil je een dikke knuffel en veel sterkte wensen met de rust de komende weken.
Wat fijn van je contract! Lijkt mij een hele opluchting voor je. Gaan ze morgen ook weer kijken of het erger vergroeid is of geven ze alleen informatie en scenario's?
@Gruffalo123 Rustig aan indd! We moeten nog ff.. belangrijkste is aan die kleine en jezelf te denken @Visje1984 Veel succes morgen!! @Lolo79 awh meis, dikke knuffel
Dikke knuffel voor jou @Lolo79 24+1 buikje Ben wel blij dat het gewoon zichtbaar is, een week of 10 geleden had ik echt het gevoel dat mensen dachten dat ik was aangekomen en een bolle buik had Maar ik hoop niet dat ik nog veel dikker wordt, vind dit prima zo! Bij mijn dochter had ik zo'n mega buik met volop striae
Morgen krijgen we vooral informatie en kunnen we vragen stellen. Op 1 mei gaan ze uitgebreid kijken of het erger vergroeid is.
@Visje1984 succes vandaag! @Gruffalo123 ze zeggen wel eens dat artsen zelf moeilijke patiënten zijn ik hoop dat je een fijne balans kan vinden tussen werk en rust Mijn buik is zeker zichtbaar maar ten opzichte van de vorige 2 echt nog kleiner. Kan bijvoorbeeld nog op mijn buik liggen, mijn veters normaal strikken en sokken zijn ook nog geen probleem. Dat kon ik vorige keer op dit termijn echt niet meer Voelt ook helemaal nog niet of ik alweer 24 weken ben lichamelijk Straks model zitten voor een kappers studente. Had pas mn haar helemaal afgeknipt naar korte bob. Nu gaat ze watergolven. Als het stom is kan ik nog steeds een mini staartje maken
@Lolo79 sterkte snap dat de hele dag plat liggen echt geen pretje is en dat je daarvan ook teveel kan gaan nadenken! Maar natuurlijk kan jij zelf niks aan die rot zwangerschappen doen! De een volstaat het als een eitje en de ander heeft het er zwaar mee, en dan zijn er genoeg die daar tussenin balanceren! Sterkte dikke knuffel!! @Visje1984 gefeliciteerd met je nieuwe contract! Succes bij de gynaecoloog, hopelijk worden al jullie vragen beantwoord! @Zonnebloem92 mooie buik al zeg!! @paula1984 fijn dat je je lichamelijk nog zo goed voelt! Hier heb ik soms al het idee mijn eigen teennagels niet meer te kunnen knippen/lakken, Haha! Voorzichtig op buik liggen kan dan nog wel.
Ik heb mijn afspraak met de VK verzet naar 18 april, dan is er meer tijd om te praten over stoppen met werken ja of nee. Deels de ziektewet is helaas geen optie heb ik vandaag begrepen. @Lelie89 kan je mijn afspraak op 18 april i.p.v. 17 zetten? Alvast bedankt!
@Zonnebloem92 Mooi buikje! @paula1984 Fijn dat je je nog zo goed voelt lichamelijk. Hier begint de buik langzaam in de weg te zitten met sokken/schoenen aandoen. Ben benieuwd of je het watergolven leuk vindt! Ben je nog steeds tevreden met je korte kapsel? @Gruffalo123 Wat jammer dat deeltijd geen optie is. Je zou zeggen dat een paar dagen werken nog altijd beter is dan helemaal niet werken... Maar als de bedrijfsarts zegt dat je deeltijd moet gaan werken, heeft je werkgever geen andere optie (al weet ik niet helemaal hoe dat zit met een opleiding). Hoe waren de afspraken @pienvd90 en @Visje1984?
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] ❤ Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ G89 - 30 jaar - 2e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] 1 augustus ❤ Anne8686 - 32 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Jootje221 - 39 jaar - 6e kindje [jongen] ----------------------------------------- Meisje (12) | Jongen (13) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: April 9 april - Pienvd90 - controle vk 9 april - Visje1984 - afspraak gyn 10 april - Lolo79 - 3D/4D echo 10 april - Lelie89 - controle + 4e meeting Cent.Preg. 10 april - Paz - controle vk 10 april - Ehdi - controle vk 12 april - Paula1984 - echo wkz 15 april - Nugget - groeicontrole 16 april - Zonnebloem92 - controle vk 17 april - Johanna01 - controle vk 18 april - Gruffalo123 - controle vk 18 april - Duimpje86 - groeiecho 22 april - Johanna01 - groeiecho 22 april - EvitaDedu - controle gyn 23 april - Lizra - controle vk 23 april - Zonnetje1988 - controle vk 23 april - Flamingooo - controle vk 24 april - Lelie89 - controle vk + bloedprikken + 5e CP 24 april - Babywens93 - controle vk 25 april - Mirya - groeiecho 26 april - Pienvd90 - 3D echo vk 29 april - Irmiee - controle vk 30 april - Snuky - controle vk Mei 1 mei - Visje1984 - GUO 4 mei - Flamingooo - 3/4D echo 6 mei - Miloena - controle vk + bloedprikken 8 mei - Lelie89 - controle vk + 6e CP 13 mei - Babywens93 - groeiecho 13 mei - Lizra - controle vk 18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@Lelie89 daar ligt dus het probleem. Het minimale aantal uren wat je voor de opleiding moet werken is 2 uur minder dan ik nu officieel werk (minimaal 34, ik zit nu op papier 36 in de praktijk ruim 40), minder uren wordt niet goedgekeurd. Dus vandaar dat er geen minder werken optie is. Dan is het dus volledig de ziektewet in of doormodderen.