Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Kleine man is weer helemaal goed gekeurd. Hij blijft netjes op schema en weegt bij benadering 1006 gram. Hij ligt voorlopig in stuit en lag met zijn rugje naar voren.

@Lelie89 22 mei heb ik een nieuwe afspraak voor controle bij de gynaecoloog. Kan je die toevoegen aan de lijst?

Vogeltje90, paula1984, Ehdi and 5 others like this.
  2. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    Fijn dat hij weer is goedgekeurd!

EvitaDedu likes this.
  3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019

13 juli
    Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje]

14 juli

Gruffalo123 - 31 jaar - 3e kindje [jongen]

15 juli

Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen]

16 juli

Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

17 juli

Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen]
    Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen]

18 juli

Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing]

19 juli

❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje]
    Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje]

20 juli

Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen]
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing]

Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje]

21 juli

Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen]

22 juli

Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje]

24 juli

Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

26 juli
    Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen]
    Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje]
    ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen]

27 juli

Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing]
    Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen]

28 juli

Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje]

31 juli

Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje]
    Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing]

-----------------------------------------
    Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4)

-----------------------------------------

Sterretjes:

Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien

Afspraken:

April
    23 april - Lizra - controle vk
    23 april - Zonnetje1988 - controle vk
    23 april - Flamingooo - controle vk
    23 april - Johanna01 - groeiecho
    24 april - Babywens93 - controle vk
    25 april - Mirya - groeiecho
    26 april - Pienvd90 - 3D echo vk
    29 april - Irmiee - controle vk
    29 april - Lelie89 - controle vk + bloedprikken + 5e CP
    30 april - Snuky - controle vk

Mei
    1 mei - Visje1984 - GUO
    1 mei - Ehdi - controle vk
    4 mei - Flamingooo - 3/4D echo
    6 mei - Miloena - controle vk + bloedprikken
    8 mei - Lelie89 - controle vk + 6e CP
    9 mei - Nugget - groeiecho
    9 mei - Johanna01 - controle vk
    10 mei - Zonnebloem92 - controle vk
    13 mei - Babywens93 - groeiecho
    13 mei - Lizra - controle vk
    18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP
    22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho
    22 mei - EvitaDedu - controle gyn
    29 mei - Mirya - echo ligging placenta

Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    Succes dames met een controle en groeiecho!

Vandaag weer werken en meteen een lange dag ook nog.. Waarschijnlijk heb ik genoeg te doen waardoor de tijd ook weer wat sneller gaat, en morgen ben ik weer lekker vrij.

Fijne dag iedereen!

EvitaDedu and Snuky like this.
  5. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,490
    2,602
    113
    Female
    Friesland
    Dankjewel @Lelie89, ik ben gelukkig al op tijd om 09:40 uur. :)

Sterkte vandaag, hopelijk hou je het wat vol en daarna lekker vrij.

Lelie89 likes this.
  6. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Snuky Wassen kan in principe wel al, dan is het maar klaar. En stoffig zal vast wel meevallen als je het schoon vouwt en in de kasten legt. Maar wat gruffalo zegt het kan ook met 36 weken
    ( al denk ik dat ik het rond de 30-34 weken doen, stel het komt eerder of je bent niet fit dan word het die laatste weken wel zwaar om al die was er door te krijgen. Hier wel 5 dikke dozen vol te gaan haha dus trek er langere tijd voor uit)
    Wiegje bekleding en alles heb ik wel al helemaal gewassen en gestreken. Nu straks de dekjes en overtrekjes nog.
    Kan niet wachten om de waslijn vol te hangen met al die schattige kleertjes :oops:

@Controle succes vandaag meiden en @Johanna01 jij met de groei echo!

@Lelie89 sterkte op je drukke dag dan! En hopelijk vliegt hij voorbij en heb je morgen weer lekker vrij! :thumup:

Snuky and Lelie89 like this.
  7. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Ik heb de schone kleertjes nog even opgeborgen in bakken. We zijn nog bezig met het schilderen van de babykamer. :)

Straks ook een afspraak bij de verloskundige. Ook lekker vroeg 9.30:)

paula1984, Snuky and Ehdi like this.
  8. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Succes vandaag bij de afspraken dames!

Kleertjes: sommige heb ik al gewassen andere nog niet. Hydrofielen en beddengoed doe ik sowieso wat later

Snuky likes this.
  9. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Hier is onze meid weer goedgekeurd! Ze ligt met haar hoofdje op dit moment naar beneden. :) Bloeddruk was weer ietsje hoger. Had de laatste paar keer steeds een lagere bloeddruk dus dat is wel fijn!

10. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Lizra fijn van de goede controle!

Hier de komende 4 dagen cursus ver van huis. Ik zit daarvoor nu dus ook in een hotel. Het worden een paar hele lange dagen, ben benieuwd hoe ik het trek. Gelukkig volgende week een weekje vrij om bij te komen.

11. zonnetje1988

zonnetje1988 Actief lid

Apr 7, 2015
    314
    383
    63
    Female
    NULL
    NULL
    He Dames, goede paasdagen gehad ?
    Mijn man zit voor een weekje in Kroatië op vakantie met zijn broer, ben alleen met zoontje .. Zag er heel erg tegen op, maar het valt me heel erg mee..!

Vanmorgen al controle gehad. Ons meisje doet het goed. Hartslag van 140 p.m. Ze groeit goed en ligt met haar hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft ze zo liggen.. Mijn bloeddruk blijft mooi laag 100/58 .. Zit nu op +10 kg, volgens VK prima..
    ik heb al wel aangegeven naar de gynaecoloog over te willen om de bevalling door te bespreken, merk toch wat spanningen nav mijn vorige bevalling waarbij er een mislukte kunstverlossing was en een spoedkeizersnee werd gedaan. Dan staan onze wensen daar vast in het dossier.. Hoop zo dat ik op een natuurlijke manier mag bevallen..

Wie van jullie heeft ook bij de eerste een keizersnede gehad en toen toch voor de 2de keer normaal kunnen bevallen ?

@Gruffalo123 heel herkenbaar wat je schrijft , de weken vliegen hier vooral voorbij ..

Lelie89, Rozemarijn33, Ehdi and 2 others like this.
  12. Rozemarijn33

Ik heb bij de eerste een geplande keizersnede gehad ivm stuitligging. De andere 2 daarna via een normale bevalling. De eerste daarvan was wel erg zwaar en moest uiteindelijk met een pomp geholpen worden. 2de ging veel vlotter

zonnetje1988 likes this.
  13. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Gruffalo123 zijn het vooral actieve dagen of wel te doen? Zou voor mij echt 0,0 zijn zo lang bij mn dochter vandaan. Vind 1 werkdag al lang genoeg haha :|:D denk wel goed aan jezelf! En succes!!

@Lizra fijn dat alles weer goed was!

@zonnetje1988 fijn dat alles weer goed was, hier geen ervaring!

14. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,490
    2,602
    113
    Female
    Friesland
    Hier een perfecte groeiecho gehad, helemaal trots. :)
    Kleine meid is gemiddeld precies op 28+3 gemeten, en het gewicht lag met 1284 gram ook precies op 28+3.

De man van de echo zei dat stel dat ik vanavond zou bevallen, stel dus niet doen haha zei hij, dan is ze wel prematuur maar niet dysmatuur omdat de groei wel goed is. Dus een trotse mama hier :)

En eindelijk haar gezichtje in 3D kunnen zien even, ze lag er mooi voor. Verliefd! ♥️

Attached Files:

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Johanna01 wat een schattig snoetje, mooi kindje!

@miloena zijn vooral actieve dagen met veel fysieke handelingen om te leren.

16. Ehdi

Ehdi Actief lid

Aug 21, 2014
    218
    280
    63
    Female
    NULL
    NULL
    Ik was een weekend weg dus heb niet gereageerd. Nu toch nog maar even doen

@Visje1984 Wat schrikken voor jullie, hopelijk gaat het nu de goede kant weer op en heb je geen bloedverlies meer. Hopelijk gewoon snel weer naar huis en dan ook rustig aan doen.

Ik zag ook een post over zwanger en zwemmen. Lijkt mij ook wel leuk zwemmen, zwanger en fit of zo, maar het is niet echt in de buurt.

Mooi dat alles goed was bij de echo's dames: @Duimpje86 @Lizra @zonnetje1988 @Johanna01 en anderen die ik nu vast vergeet...

Heel herkenbaar vind ik jouw post @Gruffalo123 over hoe snel en langzaam de weken gaan. Ik heb echt precies hetzelfde gevoel.
    Ik ga alweer op naar de 27 weken.. en voorlopig geen echo meer bij de controle dus kan niet meer even spieken.

De verloskundige zei vorige keer dat er een patroon in de bewegingen van de baby kon ontstaan.. Ik merk daar nog niet zoveel van. Soms is hij heel rustig en soms heel druk, maar niet op dezelfde momenten. Dat maakt me dan weer wat onzeker.

Ook het slapen van @EvitaDedu is herkenbaar. Hele goede nachten gevolgd door slechte nachten.. en dan moet ik weer even opladen.

Lekker weertje he? Voor iedereen die weer aan het werk is: werkse nog een paar weken!

17. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    Thanks voor jullie tips en ervaringen m.b.t. kleertjes wassen en lange mouwtjes! :)
    @miloena, jaaaaaa ik zag ook al een super schattige waslijn voor me! Al zullen de buren dan wel zien wat het geslacht is, haha! Eigenlijk houden we dat voor iedereen geheim. ;) Maar buiten hangen lijkt me wel fijn en extra fris. Of is dat juist niet zo goed?

@EvitaDedu, @Lizra, @zonnetje1988 fijn alle goede controles! ♥
    @Johanna01, awwww wat een lief snoetje! ♥

@Lelie89 gelukkig ben je morgen weer vrij!

@Gruffalo123 héél veel sterkte en succes! Dat de dagen maar mooi snel voor je mogen gaan!

@Ehdi, leuk weekend gehad? Hier is de baby ook niet altijd op dezelfde momenten actief. Het gaat echt af en aan. Gisterochtend heb ik haar na het opstaan ook níét gevoeld, terwijl ze dan vaak wel even goed druk is. Zal wel normaal zijn, vanochtend was ze er wel weer meteen.

Oh en volgens mij had ze de hik! Ik voelde steeds op dezelfde tikjes. Wel heel vlot achter elkaar trouwens. Aww. ♥

Ehdi, EvitaDedu, miloena and 2 others like this.
  18. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Snuky kleertjes hoeven niet perse buiten gehangen te worden, mogen ook gewoon binnen aan de lijn drogen. (Of in de droger ;) )

Snuky likes this.
  19. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Een paar weken geleden heb ik ook al een gesprek gehad in het ziekenhuis. De 1e was uiteindelijk met een spoedkeizersnede gehaald na een weeën storm en te weinig ontsluiting.

Het gesprek heeft mij veel goed gedaan.
    Veel punten besproken wat de volgende keer anders kan. Daarnaast wil ik dit keer natuurlijk proberen dus ik heb een badbevalling aangekaart. Ben benieuwd of dit uiteindelijk ook gaat lukken!

Moet ook wel zeggen dat mijn bevalling traumatisch is geweest en ik heb hiervoor EMDR therapie gehad. Hierdoor kan ik alles nu veel beter overzien zonder dat er ik te geëmotioneerd van raak.

Daarnaast gaat ik nog de cursus hypnobirthing doen. Hopelijk geeft mij dat een positieve insteek voor mijn bevalling.

20. Rozemarijn33

@Lizra ik hoop dat je deze keer een fijne bevalling hebt! Je bent in elk geval goed aan het voorbereiden!

Lizra likes this.

Share This Page