@Gruffalo123 gefeliciteerd met je verjaardag!! Even een vraagje, zijn er hier meer die al zoveel last van maagzuur hebben? Of ben ik echt de enige die daar al zo vroeg last van heeft
Ja ik heb er ook last van. Soms voel ik mij er echt heel naar door. Alsof het op mijn hart/longen slaat ofzo. Kan het niet goed beschrijven. Heb standaard tabletten op mijn nachtkastje liggen. Kan echt niet zonder.
Gelukkige verjaardag! Geniet van je dagje Hier ook veel maagzuur, soms helpen de maagzuurremmers zelfs gewoon niet.
@Gruffalo123 gefeliciteerd! @ maagzuur; hier ook verschrikkelijk veel last van sinds 1,5week ongeveer. Gisteren latedienst gehad op stage, maar halverwege naar huis gegaan omdat het echt niet ging. Harde buiken, benauwd, kotsmisselijk weer.. En m'n bekken oef.. Na de vakantie maar even een gesprekje met m'n coach op school dat ik toch graag eerder wil stoppen dan 28 mei met stage.
Controle hier weer goed! Meneer ligt op het moment netjes met zn hoofdje naar beneden.. Over 3 weken weer controle, @Lelie89 22 mei mag ik weer
Gaat iedere dag iets beter gelukkig. Gister nog wel 2x overgegeven maar nu 2,5 dag koortsvrij en ze is nu al best lang achter elkaar ah spelen met haar zus. Gister sliep ze nog bijna alleen maar. Dus hopelijk kan ze donderdag gwn naar de go.
Hier ook set wb luiers gekregen. Zijn wel aio's maar ik ben een newbe dus ik wil het eea uitproberen. Goed te weten dat ik hier bij sommigen met mn vragen terecht kan Gaan jullie vanaf geboorte neteen eraan of wachten jullie paar weken?
Yes we hadden al 2x gezegd: dit wordt 'm. Maar komen er steeds op terug haha. We hebben nu 3 namen die we tof vjnden maar bij 2 eindigt het op een s terwijl mn man's achternaam met een s begint. Dat is sssshs-ig zo achter elkaar. Bij 1 kunnen we verlengen maar dan vinden we de naam weer minder mooi... En vanmiddag heb ik weer een 4e optie opgegooid haha. Hoe kijken jullie tegen namen aan van mensen die jullie kennen? De naam van de zoon van mn baas vind ik dus te gek. Mn man ook, maarja. Ook beetje awkward...
Ik heb een aantal aio's die vanaf de geboorte meteen kunnen en de pocket luiers die ik heb kunnen ook al vanaf 3,5 kg, dus plan is wel om zo snel mogelijk na de geboorte te gaan beginnen. Zodra er geen meconium meer is gaan we ervoor (meconium geeft vlekken die je bijna niet meer uit je luiers krijgt )
@maagzuur ook veel last hier. Gebruik vanaf een week of 23 standaard omeprazol 20 mg 1 keer daags. Anders ben ik de hele dag kotsmisselijk en aan het spugen ervan. Met de omeprazol gaat het veel beter!
Gefeliciteerd @Gruffalo123!! Hier af en toe maagzuur. Bleegh. Sinds een paar dagen ook weer flink bandenpijn. Zal wel weer een groeispurt zijn. En heb dit weekend misschien iets te veel gedaan met 6 maanden nog een dansje willen wagen op Koningsdag was misschien niet het beste plan maar wel erg gezellig!
Ik ben ook een newbe, daarom dat ik een paar verschillende soorten luiers heb gekocht. Ik weet, door mijn ervaringen als kinderverzorgster, voornamelijk wat ik niet wil. Ik zou graag gelijk beginnen met wb luiers, van zodra ik met de baby thuis ben. Ik weet echter niet of dat ook zal lukken. Ik denk dat het er vanaf hangt hoe groot het kindje is bij de geboorte en het gewicht. @Gruffalo123 hoe is dat bij jou gegaan?