Ik ben persoonlijk van mening dat je gewoon een naam moet kiezen die je mooi vindt. Ik kan me er ook weinig van aantrekken dat er nog mensen in mijn omgeving zo heten of voor hun kindje dezelfde naam hebben gekozen. Die mensen wonen tenslotte niet in hetzelfde huis als ik, dus denk ik niet dat ze er last zullen van hebben.
@Gruffalo123 gefeliciteerd! Wat lief dat jullie allemaal zo mee leven, terwijl jullie ook allemaal zwanger zijn en ook jullie dingen hebben. Ik heb alleen steken in mijn buik bij het plassen, dit komt doordat de blaas en de placenta snel veranderen van vol naar leeg. De scan wordt nog gepland. Woensdag hebben we een GUO waarbij er vooral naar de placenta gekeken wordt. Ik hoop dat ik dan nog thuis ben, maar heb er een onrustig gevoel over.... Ik lig even op bed, terwijl mijn zus nu aan het oppassen is op mijn kindjes. Zo lief. Maar het is wel lastig dat ik niet meer alleen (met of zonder kindjes) mag zijn. Dat vergt toch een hele planning....
De eerste was prematuur, ongeveer 2,5 kilo. Die paste met ruim 5 weken en 2,9 nog wat kilo in de birth to potty luier, hij had een lang en dun lijfje. Dochter was bijna 4 kg, maar die heeft de eerste maand de newborn aio luiers gedragen (tots bots teenyfit star), daarna zat ze pas goed in de pocket luier. Al had ze er misschien wel wat eerder in gepast. Dochter had een heel ander postuur dan zoon wat meespeelt in de pasvorm. Dochter was veel molliger en korter dan zoon.
Met andere woorden, het wordt afwachten. We gaan uit veiligheid sowieso een paar pakken wegwerp voorzien. Dan kunnen we het rustig bekijken
Heb er maling aan. Ik werk met mensen dus er is nagenoeg geen enkele naam waarmee ik niemand ken. Onze naam nu is een vriendje van vroeger. Mijn favoriete meisjesnaam was de naam van mijn nicht die ik niet echt spreek alleen namen die voorkomen in de wat dichtere familie- en vriendenkring zou ik niet doen.. Gefeliciteerd @Gruffalo123 ! @Visje1984 sterkte hoor, doe maar rustig aan!
Ja, waren telefonisch niet bereikbaar dus heb de stoute schoenen aangetrokken en de spoedlijn gebeld. Haar advies was rustig liggen en aankijken, anders moet ik hier een arts opzoeken ben ik bang Zit ook niet in een erg toeristisch gebied.
@Gruffalo123 Gefeliciteerd! @miloena Ik heb ook al een paar weken last van maagzuur. Gelukkig niet elke dag maar wel vaak genoeg dat ik altijd een stripje Rennies meeneem en op mijn nachtkast heb liggen. @Johanna01 Echt aangeven als het gewoon niet meer gaat! @Citygirl1985 Gelukkig lijkt je dochtertje iig de goede kant op te gaan qua herstel. Namen van bekenden vind ik wat lastig. Aan de ene kant moet je gewoon de naam geven die jullie allebei mooi vinden maar aan de andere kant zou ik het ook een beetje awkward vinden inderdaad... @Zonnebloem92 Oei, dat wil je niet zien en voelen. Al helemaal niet op vakantie. Is het allemaal een beetje afgezakt na het liggen?
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] ❤ Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: April 29 april - Lelie89 - controle vk + bloedprikken + 5e CP 30 april - Snuky - controle vk Mei 1 mei - Visje1984 - GUO 1 mei - Ehdi - controle vk 3 mei - Duimpje86 - groeiecho 4 mei - Flamingooo - 3/4D echo 6 mei - Miloena - controle vk + bloedprikken 8 mei - Lelie89 - controle vk + 6e CP 9 mei - Nugget - groeiecho 9 mei - Johanna01 - controle vk 10 mei - Zonnebloem92 - controle vk 13 mei - Babywens93 - groeiecho 13 mei - Lizra - controle vk 13 mei - Flamingooo - controle vk 13 mei - Johanna01 - groeiecho 13 mei - Zonnetje1988 - groeiecho 14 mei - Zonnetje1988 - gyn 16 mei - Duimpje86 - groeiecho 18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP 22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho 22 mei - Irmiee - controle vk 22 mei - EvitaDedu - controle gyn 29 mei - Mirya - echo ligging placenta Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@Zonnebloem92 is het al wat beter geworden? En terecht dat je hiervoor de spoedlijn hebt gebeld, die is juist hiervoor!
@Zonnebloem92 hoe gaat het met je? Als je het niet vertrouwd ga je dan naar het ziekenhuis? Ze kunnen met een simpel ctg zien hoe het met je kleintje gaat. Heb je veel bloedverlies?
@Zonnebloem92 oh nee, net nu je op vakantie bent. Hoe gaat het nu? Is er wel een ziekenhuis in de buurt?
@Zonnebloem92 oh nee wat een stress, en op vakantie nog wel . Goed dat je de spoedlijn gebeld hebt. Hopelijk gaat het zo weer over en kan je toch nog een beetje genieten van je vakantie. Mocht er niks anders opzitten, dan zou ik in jou plaats gewoon een ambulance bellen.
Bekijk bijlage 614844 Impressie van ons kamertje in the making. Lijstjes worden uiteraard nog opgehangen en het hemeltje moet nog gestreken . Wilde hem voor de foto er gewoon even op. Volgend weekend gaan we de commode kopen en in elkaar zetten!
@Zonnebloem92 wat balen zeg . En dan helemaal tijdens je vakantie. Groot gelijk dat je de spoedlijn hebt gebeld! Hopelijk gaat het inmiddels beter en kun je toch een beetje van je vakantie genieten.
Super leuk! Controle was goed! Kindje lag met zijn hoofd naar beneden en zn rug naar mijn buik aan de rechterkant, wat volgens mij zijn favoriete houding is. Voel daar regelmatig iets hards of dat hij er helemaal pijnlijk tegenaan ligt.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] ❤ Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: April 30 april - Snuky - controle vk Mei 1 mei - Visje1984 - GUO 1 mei - Ehdi - controle vk 3 mei - Duimpje86 - groeiecho 4 mei - Flamingooo - 3/4D echo 6 mei - Miloena - controle vk + bloedprikken 8 mei - Lelie89 - controle vk + 6e CP 9 mei - Nugget - groeiecho 9 mei - Johanna01 - controle vk 10 mei - Zonnebloem92 - controle vk 13 mei - Babywens93 - groeiecho 13 mei - Lizra - controle vk 13 mei - Flamingooo - controle vk 13 mei - Johanna01 - groeiecho 13 mei - Zonnetje1988 - groeiecho 14 mei - Zonnetje1988 - gyn 16 mei - Duimpje86 - groeiecho 18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP 22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho 22 mei - Irmiee - controle vk 22 mei - EvitaDedu - controle gyn 29 mei - Mirya - echo ligging placenta Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).