, hoi lelie , nou hier placenta verplaatst na achteren , maar meneer laat echt weten dat die er zit , net uit ziekenhuis aan weeenremmers gezeten , als nu weeen komen zullen ze waarschijnlijk niet meer tegen houden , ik doe rustig aan , doe weinig , veel plat maar echt helpen doet het niet , dinsdag moet ik weer na de gyn en ook weer echo , want hoofdje lag 2 weken voor buikje week willen ze ook in de gatem houden , ik heb veel verdriet en heel emo alleen omdat deze zwangerschap echt niet te genieten is , ben mezelf niet , na de bevalling krijg ik meteen een vrouw om mee te praten en me gevoel en alles uit te gooien om niet in een depressie of zo te vallen . Lief dat je om me vroeg ook al ben ik er weinig op ik wil net zo genieten als jullie .
@Lolo79 hè wat naar ik hoop toch dat je kleintje nog even blijft zitten en alles goed is qua groei. En vooral dat je je weer jezelf gaat voelen. Goed dat je meteen iemand krijgt om mee te praten.
@miloena wisselt nog een beetje per CB, maar hier wordt dus wel een prik minder gegeven gelukkig. Maar als het uiteindelijk toch wel wordt gedaan zit ik er niet heel erg mee. Alles voor een goede bescherming.
Ja dat ik gelijk iemand krijg vindt ik echt super fijn , en ik hoooooop ook echt dat de kleine jongen nog ff blijft zitten . We hebben alles klaar nu kwa kamer en alles gewassen dus daar geen omkijk meer naar . Thnx dames voor de lieve berichten
@Lolo79 jeetje meid wat naar allemaal. Zwanger zijn is op deze manier echt niets aan. Ga heel hard voor je duimen dat de kleine nog tot minimaal 32 weken blijft zitten.
@Lolo79 Wat ontzettend rot voor je zeg! Ik ga ook heel hard duimen dat de kleine nog even bij zijn mama blijft zitten. Gelukkig krijg je ook snel na de geboorte iemand om mee te praten, maar misschien ook een idee om nu al met iemand te praten om alles bij te uiten? @miloena Hier doen ze niet een prik minder maar later. In plaats van 8 weken (dacht ik) zetten ze het dan bij 12 weken ergens.
@Lelie89 dat is hier ook ongeveer, normaal krijgen ze de dktp met 8 en 12 weken, nu alleen met 12 weken. Met 8 weken krijgen ze nog wel de Hib prik, dus nog wel 1 prik met 8 weken, maar geen twee.
@Lolo79 jeetje wat rot zeg! Zo is je zwangerschap ook wel heel naar met alleen maar zorgen! Hopelijk blijft je kleintje toch echt nog even zitten! Maar zoveel mogelijk rusten dan! Sterkte dikke knuffel
Sterkte @Lolo79 wat naar allemaal. Hier ook wat moeite met omdraaien, moet dan half gaan zitten om te draaien. Gister alvast de lamp en een kleed voor de babykamer besteld, helaas wel 6 weken levertijd..maar we beginnen eind van de maand alvast met verven en de meubels weer in elkaar zetten. Tot nu toe voelt het toch nog steeds een beetje onwerkelijk.
Pff ik voel me vandaag zo vreselijk emo. Kan om alles wel huilen, en zo energieloos en moe! Even vergeten dat die dagen er ook bij kunnen horen
Hahahah, oh ben wel blij dat ik niet de enige ben haha! Ik draai ook wel minder merk ik. Volgens mij weet mijn lichaam onbewust heel goed dat het niet handig is om veel te draaien, hihihi ..
Oh jakkie, dat knakken klinkt niet best! Doet ook extra zeer dan denk ik? Voedingskussen moet ik nog eens uitproberen, maar lijkt me inderdaad onhandig met draaien haha.
Ah ja, wij doen waarschijnlijk ook niet hel héle programma, maar ik weet niet hoe dat allemaal heet. Moet me er nog echt goed in verdiepen. Ergens denk ik, wat maakt die kinkhoestvaccinatie nu uit? Kan in elk geval geen kwaad, zeggen nu. Maar toch twijfel ik. Mehhh!
@Lolo79 hè get wat naar en schrikken zeg! Ik sluit me aan bij de rest en hoop dag je kleine toch nog even een paar weken blijft zitten. Enne, je mag je hier ook altijd uiten hè! Sterkte en doe kalm aan! ♥ @miloena, knuffel voor jou vandaag! Ik begin ook wel sneller vermoeid te worden weer, net als de eerste weken lijkt wel. Wel weer lastig. En vandaag lijkt de baby een stuk rustiger. Word er soms wel wat bangig van. Kan dat komen doordat haar moeder zo moe is?
Je zult daar voor jezelf goede redenen voor hebben om later te starten. Die redenen lijken mij dan logischerwijs ook van toepassing op deze prik toch? Of is dat niet zo. Anders lijkt mij de keus niet ingewikkeld en zou je op basis van dezelfde redenering als uitgesteld vaccineren nu de prik niet nemen.