Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Fijn dat het herkenbaar is, soms vraag je je dan dan af of het aan je opvoeding ligt, maar volgens mij is het redelijk normaal kleuter gedrag alleen wel heel vermoeiend (en irritant).

2. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Ik ben erg benieuwd hoe ik een 2e ga ervaren en hoe de eerste er mee om gaat (is nu 2 jaar)
    Gastouder vertelde hem dat er weer een baby in de groep komt. Kan niet zegt hij... mama baby buik hahaha. Heerlijk die kinderlogica.

@tillen heb ik nog niet zoveel moeite mee. Bukken is lastiger hihi.

@Johanna01 30 weken alweer!! Lijkt dan ineens zoveel sneller te gaan. Hier overmorgen ook 30 weken.

@Kleine ligt hier nog met zijn hoofdje omhoog hihi. Hopelijk draait hij binnen nu en 4 weken.

Snuky and Citygirl1985 like this.
  3. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    Jeetje wat heftig meis. Rustig aan. Hopelijk lukt dat wen beetje. Sterkte en ik duim net iedereen mee op een goede afloop!

4. Visje1984

Visje1984 Lid

Jan 25, 2019
    93
    143
    33
    Female
    @slapen. Ik word nog regelmatig wakker dat ik op mijn buik slaap... blijkbaar slaapt dat lekker en heb ik er geen last van . Al is omdraaien wel een dingetje....

@peuter. Mijn peuter is de laatste dagen ook erg hangerig en kan opeens niet meer zelfstandig spelen.... de jongste slaat letterlijk wel van hem af, als de oudste iets doet wat hij niet wilt. Ik waarschuw grote zus dus altijd. Als je iets doet wat je broertje niet wilt, dan gaat hij jouw slaan. Eigen schuld dikke bult. Hier werkt dat heel goed. Gelukkig slaat de jongste alleen als er iets met hem gebeurd wat hij niet wilt.

5. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Ik kan echt niet meer op mijn buik liggen. Daarom slaap ik ook vreselijk slecht. Ik sliep altijd op Mn buik. Kom anders ook niet goed in slaap. Denk dat ik vannacht een uur of 3 geslapen heb en een uur gedoezeld en de rest wakker geweest

6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wat vervelend! Ik kan al een tijdje niet meer op mijn buik liggen, maar gelukkig slaap ik altijd op mijn zij.

7. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Ik ben vandaag verrast met een babyshower. Een vriendin had ook echt een hilarische taart gemaakt :D:roflmao:

Attached Files:

8. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
    Omg die taart :roflmao::roflmao::roflmao:

Wat leuk een babyshower! :D Ik krijg er ook eentje over een paar weken. De datum is alles dat ik heb doorgekregen :D

Snuky, Lelie89, miloena and 2 others like this.
  9. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Rozemarijn33 wat rot dat je zo slecht slaapt! Terwijl je juist zo graag slapen/rusten wilt!
    Hier ben ik gelukkig een zij slaper. Kan ook al een tijdje niet meer goed op mn buik liggen.

@Irmiee wat leuk zeg! Heb je leuke dingen gekregen? En wat een grappige taart haha!! :roflmao:

Irmiee likes this.
  10. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    Geweldig die taart :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik krijg ook nog een babyshower. Maar geen idee wanneer...

Lelie89 and Irmiee like this.
  11. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Een enorme luiertaart met nog leuke cadeautjes erin; milestone kaartjes, sophie de giraffe, knuffeltje, babywashandje.
    Echt leuk :)

12. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Hahaha geweldig die taart!
    Leuk dat jullie een babyshower kregen/krijgen! Hier doet niemand dat eigenlijk.

Slapen: in mijn vorige zwangerschap kreeg ik zelfs medicatie mee van de gyn, maar ik heb het niet genomen. Gaf risico’s voor de baby. Dat vond ik toch niet prettig

Irmiee likes this.
  13. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    Omg die taart hahahaha:roflmao:

Wat naar dat vele van jullie last hebben met omdraaien of in slaap komen. Ik slaap graag op mijn rechterzij maar dan heb ik sneller last van maagzuur dus moet ik wat vaker op mijn linkerzij gaan liggen. En buiten dat ik minimaal een keer in de nacht/vroege ochtend wakker word om te plassen, mag ik eigenlijk (nog) niet klagen.

Irmiee likes this.
  14. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

Jan 8, 2016
    666
    371
    63
    Ik werd vanmiddag gebeld door de vk. Mn gtt uitslag was iets te hoog. Net als bij mn eerste zwangerschap moet ik op dieet :( , eetdagboek bijhouden en 1,5 uur na iedere maaltijd prikken...

Kan ik er niet echt bij hebben nu met de zorg voor een opstandige peuter en een komende verhuizing. Maar ik krijg ook paar extra echo's: dat is wel fijn.

@slapen Ik kan ook niet meer soepel omdraaien. 1x per nacht word ik er wakker van omdat ik te lang in 1 houding lig en dan draai ik om. Verder slaap ik ok. Soms 1x plassen idd.

Vorig jaar wel babyshower gehad. Was erg leuk. Dit jaar niet hoor. Vind ik bij een 2e ook niet nodig.

Mijn peuter is dus ook echt een kattekop laatste dagen. Uitdagen en opstandig doen. Meteen gillen als iets even niet kan. Vind het heel lastig om rustig te blijven. We proberen heel onvoorwaardelijk op te voeden maar ze maakt het me zo knap lastig! Ik hoor mezelf regelmatig mijn stem verheffen. Ze heeft sinds kort ook door dat ze a kan zeggen en b kan doen, zo van: doe je even je blokken in de doos, dan komt mama zo terug en gaan we eten. En dan ja zeggen en doodleuk niks doen :roflmao: Moet dan echt mn lach inhouden.

15. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    @miloena, yep je hebt helemaal gelijk. Baby'tje was gisteren (en nu haha) een stuk actiever. :D Toch fijn en gezelliger hoor.

En wat leuk dat je zo geniet van het huis schilderen!

En yep, het is belachelijk vroeg maar ik kan echt even niet meer slapen....Zijn bij mijn schoonfamilie en manlief heeft de halve nacht met zijn broer gepraat. Ging pas 4 uur naar bed en ik werd natuurlijk wakker. Nu ben ik klaarwakker haha.

Zijn familie is helaas wel een beetje lastig. Over mijn zwangerschap wordt amper gepraat, niemand vraagt iets. Het is net alsof mijn schoonmoeder en schoonzus mijn buik negeren. Wat ben ik dan blij met mijn eigen familie, poe poe...

16. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    Haaaaa, hier precies zo met draaien en de starthouding van de nacht haha! Ik draai eenmaal op mijn rechterzij ook amper meer.
    En slim dat je tegen je man hebt gezegd dat je alleen nog meekomt om te babyshoppen!

@Johanna01 goed dat je hebt besloten te stoppen met stage! En wowwwwww 30 weken!! Bizaaaarrrrrrr en zo leuk!

@Gruffalo123 ik hoop dat de fysio fijn helpt maandag! Lijkt me lastig als je de andere kinderen moet blijven tillen terwijl je dat eigenlijk niet meer kunt... :(

EvitaDedu likes this.
  17. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    @Irmiee die taaaaaaaart hahahahaha! :D :D :D

En @Citygirl1985 wat balen van je suikerwaarde zeg! :( Sterkte met het dieet en alles bijhouden!

Hoe gaat het bij de andere dames die het in de gaten moesten houden?

Voordeel van zo vroeg wakker zijn in een dorpje in Duitsland: ik hoor me toch een vooooooogeltjes! Geweldig!

EvitaDedu and Irmiee like this.
  18. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    @Snuky Goedemorgen meis! Ik doe gezellig met je mee met het vroege wakker zijn! Gek he, je zou denken dat ons lichaam nu nog alle slaap wil pakken die het kan, want over een aantal weekjes zal dat nog een stuk minder zijn..

Of het lichaam heeft zoiets van; wen er maar vast aan!:D

Snuky likes this.
  19. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
    Ah mehh wat vervelend, er is al zoveel om aan te denken en nu dit erbij, kan het me helemaal voorstellen..

Wanneer gaan jullie verhuizen?

20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    @Citygirl1985 Wat vervelend van je suikerwaarde! Kan mij helemaal voorstellen dat je het er niet bij kan hebben. Hopelijk komt het onder controle met een dieet en hoef je geen insuline te spuiten.

@Snuky Jeetje, dat is ook niet leuk dat je schoonfamilie totaal geen interesse toont. Doen ze dit met een reden of zijn ze gewoon raar?

Vroege vogels zijn sommige van jullie vandaag!:D Ik heb vannacht juist heel vast geslapen. Ik werd één keer om twee uur wakker om te gaan plassen (toen werd ik al wakker hoe ik in slaap viel) en daarna viel ik op mijn rechterzij in slaap en werd ik weer op dezelfde manier wakker. Dus volgens mij lag ik als een blok te slapen.:p

Snuky likes this.

Share This Page