Als mijn moeder dat tegen mij zei hoefde ze niet weer te komen , Sterkte mop weet wat het is bij mijn dochtertje had ik dat ook maar dat was me schoonmoeder die de Hele dag lag te klagen over borstvoeding en ga zo maar door alles wat ik deed was niet goed elke x aan de ctg heel veel stresss 1 x moest ik met spoed ziekenhuis aan de ctg maakte ze bonje met me over borstvoeding terwijl ik aan de ctg lag , mensen die er lagen en dokters keken aan gelukkig was alles goed en mocht ik weer na huis en toen heb ik thuis haar de huid verrot gescholden alles eruit gegooit en gezegt tegen de als je nog 1 x met mijn leven bemoeid hoe ik hoe of wat moet doen en wel of niet mag kun je oprotten en pas weer komen als kind geboren is want jij brengt mij meeer stressdan de hele zwangerschap en dat is helemaal niet goed . En het was afgelopen . Lieverd je weet wat je zelf moet doen praten gaan , doe ik ook xxx dikke knufff
Ik heb even niks meer gelezen, maar wil wel zeggen dat ik 7-5 bevallen ben. Ik ben zelf 12,5 liter bloed verloren. Maar ben er nog. Dochter doet het goed. Ik zal niet veel online zijn.
Mijn god wat fijn dat jij er nog bent na zn hoeveelheid bloed te zijn verloren! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat het goed mag blijven gaan en dat jij een goed herstel mag hebben.
@Visje1984 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en heel veel sterkte en kracht om weer aan te sterken. 12,5 liter is niet niks! Rustig aan.. ❤️
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Gelukkig doet ze het goed en ben jij er ook nog! Heel veel sterkte in je herstel. Hopelijk laat je af en toe even weten hoe het met jullie gaat.
Jeetje wat heftig. Ik hoop dat je zelf snel en goed herstelt en je meisje het goed blijft doen. En natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Mei 9 mei - Nugget - groeiecho 9 mei - Johanna01 - controle vk 10 mei - Zonnebloem92 - controle vk 13 mei - Babywens93 - groeiecho 13 mei - Lizra - groeiecho 13 mei - Flamingooo - controle vk 13 mei - Johanna01 - groeiecho 13 mei - Zonnetje1988 - groeiecho[ 14 mei - Zonnetje1988 - gyn 15 mei - Visje1984 - MRI scan 16 mei - Duimpje86 - groeiecho 18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP 22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho 22 mei - Irmiee - controle vk 22 mei - EvitaDedu - controle gyn 22 mei - Snuky - controle vk 27 mei - Miloena - controle vk 29 mei - Mirya - echo ligging placenta 29 mei - Miloena - groei echo Juni 5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP 12 juni - Zonnebloem92 - groeiecho 13 juni - Lizra - controle gyn 19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - dochter (29+4) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Jeetje, wat ben ik blij wat van je te lezen! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Jeetje @Visje1984 wat heftig. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie allebei. Wens jullie veel sterkte toe de komende tijd.
@Visje1984 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter❤ Veel sterkte de komende tijd en hopelijk voel je je snel wat beter!
@Visje1984 och meisje toch wat veel bloed verloren! Heel veel sterkte dat je snel en goed herstellen mag. En fijn dat het met jullie meisje goed gaat! Gefeliciteerd! Ik hoop dat we nog wel wat van je blijven horen! Maar eerst maar goed aansterken en er natuurlijk voor je meisje zijn! Dikke knuffel!
Och visje ten eerste Gefeliciteerd met jullie dochter Man man wat ben ik blij wat van je te lezen moest er vannacht zelfs om huilen emo pfff maar ben blij dat alles goed gaat , en wat ben je veelbloed verloren , hopelijk knap je heel snel op dikke knuffff
@Visje1984 Jeetje meid wat heftig allemaal! Heel veel sterkte met je herstel! Fijn dat je dochter het goed doet! Hoop dat zij ook goed een goede ontwikkeling gaat doormaken de komende periode!
@Visje1984 Wow heftig meis! Gelukkig is met jullie meisje alles goed!! Nu ook focussen op je eigen herstel!
@Visje1984 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Nu eerst weer aansterken, zowel voor jou als voor de kleine meid. Veel sterkte en kracht toegewenst ❤
@Visje1984 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heel veel beterschap, sterkte, moed en kracht toegewenst!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Blij dat je er nog bent. Denk aan jezelf en neem je rust
@Visje1984 gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Wens jullie alle kracht en sterkte toe voor het herstel en de komende weken. Hopelijk blijft je dochter het goed doen en kan jij deze heftige dagen een plekje geven. Neem goed de tijd voor je herstel meid!
Oh wauw @Visje1984 wat heftig zeg zoveel liter bloed verloren, gelukkig ben je er nog en doet jullie dochter het ook goed. Gefeliciteerd met de geboorte uiteraard en sterkte de komende tijd!