Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door paula1984, 5 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Pfieuw, gelukkig!!

Jij werkt in een ziekenhuis toch? Waarom moet de mijne dan eigenlijk wel af? Is dat vanwege de hygiëne? Want dat is het bijna dullig dat mijn man hem gewoon mag om houden. ;) Haha!

2. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ik ben best wel praktisch ingesteld wat dat betreft. ;) En ben dus een keer geopereerd en wist dus nog dat alles af moest. Maar aan mijn man had ik dan weer niet gedacht, daar kwam hij zelf mee gisteren. ;)

miloena en EvitaDedu vinden dit leuk.
  3. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Haha, goeie deal! :thumup:

Vervelend trouwens, dat zoveel een lage bloeddruk hebben. Licht in je hoofd voelen is zo eng!

4. Snuky

Snuky Fanatiek lid

26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Fijn van je te horen en dat je dochter het zo goed doet! ♥ Lief cadeautje ook!
    En natuurlijk huil je, heel logisch! Het is ook allemaal niet niks. Succes met de verhuizing naar het andere ziekenhuis! Liefs!

5. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Hier net de groeiecho gehad. Ons meisje groeit netjes volgens haar lijntje. Iets kortere bovenbeentje maar ik ben zelf ook niet groot.
    Ze ligt met haar hoofd goed naar beneden. Nog niet vast, maar wel de goede richting op. Haar billen zitten bij mijn maag en voetjes net onder mijn ribben/in mijn zij. Zo ligt ze de afgelopen weken eigenlijk al de hele tijd. Ze werd nu 1400 gram geschat.

Nu nog 1x een afspraak bij de verloskundige en dan over naar het ziekenhuis.

@Lelie89 28 mei afspraak verloskundige.

miloena, Ehdi, Lelie89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.487
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat fijn @Visje1984 dat ze het al zo goed doet dat ze naar de medium care mag! Is dat ziekenhuis dan ook dichter bij huis voor je? Logisch dat je veel moet huilen meid, het is ook heftig allemaal. Rustig aan!

Hier vanavond weer groeiecho, ben erg benieuwd hoe ons meisje gegroeid is nu ten opzichte van 3 weken geleden ook omdat mn suikers wat schommelen.

miloena, Visje1984, Lelie89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @Lizra goed dat jouw kindje mooi volgens haar lijntje blijft groeien. Hier zijn de bovenbeentjes ook net iets korter dan de rest, maar zo lang de gynaecoloog het goed vind, vind ik dat ook. Tenslotte blijft die kleine achterste altijd ongeveer hetzelfde.

@Visje1984 wat ben ik blij voor jullie dat jullie kleine meid het zo goed doet. Een hele opluchting.
    Hoe gaat het ondertussen met jou herstel?
    Wat het huilen betreft, kan ik alleen maar herhalen wat de andere meiden al zeiden. Het is allemaal best ingrijpend, wat er allemaal gebeurt. Dus heel normaal dat het je soms aan het huilen brengt.

Visje1984 vindt dit leuk.
  8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Nee is niet vanwege de hygiëne, dat geldt alleen voor de medewerkers. Maar als je geopereerd moet worden krijg je een infuus en daar kunnen je handen van opzwellen (ook aan de andere kant door overal wat vocht vasthouden) waardoor je ring niet meer af kan. Als er piercings/ringen in het operatiegebied of daar vlak bij zitten kunnen die bij het dichtbranden van bloedvaatjes, snijden met elektrisch mesje problemen met geleiding geven dus dan moeten ze ook af/uit.
    Personeel moet wel vanwege de hygiëne ringen etc. af, maar dat is omdat je van patiënt naar patiënt gaat en onder ringen je handen niet goed schoon kan maken. Als je daar zelf ligt heb je als het goed is geen contact met tientallen andere patiënten ;).

9. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Hier even een luizen moeder momentje. Kom op school aan, drukte van jewelste. Meeste kinderen in nette kleren, haren strak, ouders die nog aan haren/kleding plukken. Nou ja, zal wel. Kijk ik thuis op het ouderportaal: denk eraan vandaag zijn de schoolfoto's!
    Oeps, kind heeft geen nette/mooie kleding aan en volgens mij zaten er nog vlekken chocopasta op zijn snoet. Haren kammen ook niet gedaan vanochtend (korte haren). Nou ja, het zijn maar foto's :rolleyes:. Vraag me alleen wel af welke kleur shirt hij nu ook alweer aan had aangezien sommige best vloeken met zijn rode haar :roflmao:.

10. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Als het de verkeerde kleur is bestel je de foto’s gewoon in zwart wit joh :p.

@Visje1984 wat fijn dat jullie meisje nu al naar medium care mag! Echt super. En die tranen, lekker laten vloeien hoor. Dat is ook een stukje verwerking. Lig je zelf nog in het ziekenhuis?

Vogeltje90 vindt dit leuk.
  11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Flamingooo kijk dat is een goede oplossing, zwart wit foto's :thumup: :D.

Snuky en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  12. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Haha geweldig. Paar weken geleden mochten ze hier ook op de foto. Kinderen enthousiast. Kregen vorige week de foto’s en helaas wat ik als voorproefje kreeg was ook zo op de echte foto. Kinderen kijken bedrukt en het zijn helemaal geen leuke foto’s! Zo jammer! Op het schoolplein hoorde ik van de andere ouders dat hun kind ook zo bedrukt/niet blij kijkt.
    Oudste dochter zei dat ze niet mochten lachen... vond het zo stom!

13. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Wat stom zeg! Wat heb je nu aan zulke foto's? Hopelijk volgend jaar beter

14. Rozemarijn33

Ja hè! Hoorde al dat er veel ouders hadden geklaagd dus misschien volgend jaar een andere fotograaf

EvitaDedu vindt dit leuk.
  15. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Hier weer controle gehad vandaag. Hoop dat ik met mijn vraag aan jullie over de draaipogingen niks gejinxt heb. Voor het eerst dat ie in stuit ligt o_O:rolleyes:.

Verder vond ze dat ik veel vruchtwater had dus moest prikken op suiker. Als de waarde niet goed is moet ik een suikertest. Hoop het niet :(.

@Lelie89 voor de lijst
    4 juni controle VK
    24 juni liggingsecho

16. Duimpje86

Duimpje86 Actief lid

7 sep 2018
    356
    497
    63
    Vrouw
    Dames ik lees mee, maar voor reageren niet echt de tijd. Vergeet ook wie wat zegt. Sorry!
    @Visje1984 meis, het is heel logisch dat je tranen blijven rollen. Er is zoveel gebeurt en er gaat nog zoveel komen. Ik hoop dat de verhuizing naar het andere ziekenhuis goed is gegaan. Het is iig fijn om te lezen dat heb meisje het goed doet!

babywens93 en Visje1984 vinden dit leuk.
  17. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

24 dec 2018
    2.003
    1.809
    113
    Vrouw
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Hopelijk zijn je waarden goed. Succes alvast :thumup:

18. Visje1984

Visje1984 Lid

25 jan 2019
    93
    143
    33
    Vrouw
    Oh ja, trouwring.
    Mijn man moest zijn trouwring/sieraden af naar de ok. Ik zelf ook, maar had die na de vorige opname niet meer omgedaan.
    Hij kreeg zijn ring bijna niet af en mocht het niet gelukt zijn, dan plakken ze hem af.

Op de neo mag je geen sieraden dragen. Ook geen horloge.

EvitaDedu en Snuky vinden dit leuk.
  19. Visje1984

Visje1984 Lid

25 jan 2019
    93
    143
    33
    Vrouw
    De verhuizing is goed gegaan. We zijn beide erg moe. We liggen nu samen in een ander ziekenhuis. Jammer genoeg kunnen we niet samen op 1 kamer liggen. Ze ligt toch nog op de high care. We zien wel of ze snel naar de medium care mag. Ach, ze is hier in goede handen.

Helaas is dit ziekenhuis 2 keer zo ver weg als het vorige ziekenhuis. Al hebben we nu geen 30 euro parkeerkosten per dag .

Ik heb ook last van een lage bloeddruk. Dat is voor mij tijdens de zwangerschap geen probleem geweest, ik begon alleen te draaien als ik te snel op sta.
    Nu nog steeds een lage bloeddruk en sta nog steeds te draaien op mijn benen
    Op de ok was hij 115/75 echt het hoogste wat hij ooit is geweest....

Ik ga binnenkort alles goed nalezen en dan reageer ik ook op jullie berichtjes.

@Gruffalo123 Ik houd juist van dat soort schoolfoto's. Dan zijn het juist foto's zoals je kindjes zijn!
    Nu je het zegt, wij hebben binnenkort ook de fotograaf op het dagverblijf. Ik hoop dat papa dan in ieder geval probeert om een staart te maken en anders doen ze dat vast op het dagverblijf.

EvitaDedu en Rozemarijn33 vinden dit leuk.
  20. Rozemarijn33

Gelukkig is de verhuizing goed gegaan! Hopelijk is het alleen even ter observatie en mag je meisje gauw naar medium care

Visje1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina