Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    Zo even 60 berichten bij lezen!! Wat heerlijk om zo ook lief en leed met elkaar te delen!

Jullie ook ineens zulke intense harde schoppen? Hier is het gekrioel echt weg en heeft plaats gemaakt voor flinke aardbuikverschuivingen kan precies de bewegingen volgen en zeer heftig voelen. Tegen de ribben aan is toch wel het minste samen met het blaas platdrukken.

@indalen geen idee wanneer dit bij nr 1 was en ook bij nr2 nog niets bijzonders gevoeld kwa dit.

@bloeddruk hier ook mooi laag, maar gelukkig geen last van duizeligheid

@Lelie89 fijn dat kleintje er goed voor ligt, en voor de blaas is dit vaak iets minder fijn!

@Visje1984 wauw wat goed nieuws dat het met je meisje zo goed gaat zeg! Heel.logisch dat je dit allemaal verwerken moet, en dat is niet gek dat daar tranen bij om de hoek komen!! Lekker laten rollen meis! Hoe gaat het verder met je? Kwa bloed wat aangevuld of moet je op eigen houtje alles natuurlijk aanmaken? Heel veel kracht toegewenst! Fijn dat de verhuizing goed mocht gaan, wel heel jammer dat je niet bij je dochter op een kamer mag, en jeetje zeg wat een absurd hoge kosten 30 per dag, hoe durven ze dat soms bij een ziekenhuis nog te vragen parkeer kosten.. alsof je voor je lol daar parkeert!

Lelie89 and Visje1984 like this.
  2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja mag nu ook gebruikt worden .
    Er zijn ook zetpillen van indien ze inwendig zijn.

Lelie89 likes this.
  3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019

13 juli
    Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje]

14 juli

Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen]

15 juli

Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen]

16 juli

Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

17 juli

Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen]
    Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen]

18 juli

Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing]

19 juli

❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje]

20 juli

Vogeltje90 - 28 jaar - 1e kindje [jongen]
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing]

Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje]

21 juli

Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen]

22 juli

Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje]

24 juli

Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

26 juli
    Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen]
    Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje]
    ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen]

27 juli

Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing]
    Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen]

28 juli

Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje]

31 juli

Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje]
    Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing]

-----------------------------------------
    Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4)

-----------------------------------------

Sterretjes:

Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien

Afspraken:

Mei
    14 mei - Zonnetje1988 - gyn
    15 mei - Visje1984 - MRI scan
    16 mei - Duimpje86 - groeiecho
    18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP
    22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho
    22 mei - Irmiee - controle vk
    22 mei - EvitaDedu - controle gyn
    22 mei - Snuky - controle vk
    22 mei - Ehdi - controle vk
    23 mei - Gruffalo123 - controle vk
    23 mei - Nugget - groeicontrole gyn
    23 mei - Pienvd90 - controle vk
    23 mei - Miloena - groeiecho
    27 mei - Miloena - controle vk
    28 mei - Lizra - controle vk
    29 mei - Mirya - echo ligging placenta
    30 mei - Babywens93 - controle vk

Juni

4 juni - Flamingooo - controle vk
    5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP
    12 juni - Zonnebloem92 - groeiecho
    13 juni - Lizra - controle gyn
    13 juni - Babywens93 - groeiecho
    19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP
    24 juni - Flamingooo - liggingsecho
    24 juni - Johanna01 - liggingsecho

Bevallen:
    7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje -
    dochter (29+4)

Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    @Johanna01 Ik heb ook het gevoel dat de kleine eerder komt. Ik weet niet of het komt omdat ik de laatste tijd veel over vroeggeboortes gehoord/gelezen of dat het een voorgevoel is.. We zullen het zien.
    Hoe ver ben je op 25 juni? Wel voorbij de 37 weken geloof ik toch?

mir85 likes this.
  5. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    #3265 EvitaDedu, May 14, 2019
    Last edited: May 14, 2019
    @Ehdi leuk he, die kittens. Onze poes is ook zwanger :). Laatst had ik één hand op mijn buik en één hand op die van de poes. En ja hoor, zowel ons kindje als de kittens waren aan het bewegen :D

Ehdi, pienvd90, Vogeltje90 and 3 others like this.
  6. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @miloena ja hoor, ik kan de bewegingen van onze kleine man ook bijzonder goed voelen en in vele gevallen beweegt mijn buik lekker mee :p. Het tegen de blaas of ribben duwen vind ik ook niet zo geweldig. En soms krijg ik het plots super benauwd, alsof mijn longcapaciteit plots gehalveerd is. Gelukkig duurt dat gevoel nooit echt lang.

Irmiee and miloena like this.
  7. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Hier ook een stevige duwer en schopper. Al een tijdje. De kinderen vinden het heel leuk om te voelen!

EvitaDedu, Irmiee and miloena like this.
  8. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,487
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Ja 37+3 ben ik dan. Dat is de verjaardag van mijn schoonmoeder die er helaas niet meer is.. Bij de anderen beviel ik met 37+6 & 38+3, dus kan maar zo :)

9. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Visje huilen mag altyd , en wat een lief cadeau geweldig

Hier ziekenhuis mst nog geen 5 min can de deur mooi dichtbij dus , thuis bevallen wil ik ook wel maar ja dat zit er hier niet in , in totaal al 10 kilo aangekomen
    Hier al een paar dagen zo,n zere stekende drukkende doos kan indaling wezen zeiden ze
    Mijn ouders en schoonouders gaan op vakantie vanaf 26 mei een week ze wouden afblazen ,heb gezegt ga mooi heen als die einde van de maand komt kun je er toch weinig aan doen ja toch .
    Verder is slapen hier een hel en ellende pfffff , we hebben de zeil al op matras liggen ja je weet nooit met dat gedruk van de kleine water zal ma knappen , meneer ligt ook heel laag mijn buik is ook heel laag mensen om me heen zeggen al je hoeft niet lang meer of wel als ik dan Zeg ja nog zoveel weken dan zeggen ze al oooh dan komt die eerder ,afwachten maar hij is vorige week geschat op al 1750 gr . We moeten nog ff volhouden meiden dan hebben we onze wonders in onze armen

10. Snuky

Snuky Fanatiek lid

Aug 26, 2015
    1,095
    974
    113
    @miloena, hier ook uit het niets opeens harde schoppen, schrik er soms van haha! Ook nog wel lieve zachtje bonkjes, denk dat dat haar handjes dan zijn? Maar mijn buik beweegt ook lekker mee, zo gezellig allemaal. Ik heb nog niks tegen mijn ribben gevoeld, alleen net een tikje boven mijn navel wat geschuif. Wel voelt mijn maag soms niet fijn.

Ik heb het idee dat de kleine echt reageert op de stem van papa! ♥ Zijn stem is natuurlijk een stuk dieper en daardoor "doordringender"? Héél vaak als we aan het praten zijn, wordt ze mega actief. :-D

Wat vervelend dat je zo slechts slaapt @Lolo79...:(

Lelie89, EvitaDedu and Rozemarijn33 like this.
  11. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Nou 2-3 uurtjes is niks ben net zombie man bah ellende

12. Rozemarijn33

Oh herkenbaar. Hier ook weer zo’n nacht. Echt enorm vervelend dat slechte slapen

13. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Ik slaap sinds een week ook niet meer zo goed. Standaard word ik elke nacht 4 keer wakker en telkens rond de dezelfde momenten. Eergisteren nacht heeft het zelfs geduurd tot na 5uur, alvorens ik überhaupt kon slapen. Nou ja, ik kan er maar beter aan wennen zeker?

14. Rozemarijn33

Volgens mij is dat inderdaad expres zodat je vast er aan went dat je nog veeeeeel meer gebroken nachten krijgt :roflmao::roflmao:

EvitaDedu likes this.
  15. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen. Lukt het ook niet meer om in slaap te vallen als je wakker wordt? Ik word ook vaker wakker maar val gelukkig meestal wel weer in slaap daarna.

Hier ook een druk dametje. Ik merk vooral als ik druk geef dat zij hard druk terug geef. Bv met de gordel in de auto of als er iemand tegen mijn buik aan ligt. Ze zit ook vrij laag de hele tijd en soms ook lekker te porren in het stuk tussen ribben en heupbot in mijn zij.

16. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @Rozemarijn33 ik was ook in die richting aan het denken :roflmao:.

@Mirya meestal val ik, gelukkig, tamelijk snel weer in slaap. Tenzij meneertje beslist dat het een prima moment is om gymnastiek te gaan doen :rolleyes:

Lelie89 and Rozemarijn33 like this.
  17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Zo ik heb de prik gehaald, ook weer gehad.

@bevallen: ik denk rond de 38, 39 weken te bevallen.. hoop iig niet overtijd te gaan, anders wordt het een augustus kindje.

@schoppen: soms wel harde schoppen, maar valt best mee. Vooral veel gedraai eigenlijk.

@slecht slapen: hier ook, kom lastig in slaap en vaak wakker. Kan ook niet lekker liggen of zitten.

EvitaDedu likes this.
  18. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Slapen: Wat vervelend dat een aantal van jullie zo slecht slapen of in slaap vallen. Ik val heel snel in slaap, maar word s’nachts wel vaak wakker met een volle blaas. Vaak 2 keer maar soms wel 3/4 keer. Dan duurt het meestal wel even voordat ik weer in slaap val, maar echt slecht slapen (nog) gelukkig niet.

Schoppen: Onze man is vooral bezig met draaien & schuiven. Grappig gevoel.
    Soms als ik te recht zit of te ver naar voren gebogen zit/hang, voel ik hem wel schoppen. Pijnlijk niet, maar soms mag het wel even wat minder. :p

Bevallen: Denk zelf overtijd te gaan. Ben met de termijnecho 5 dagen vooruit gezet en nu met 20 weken en 30 weken 1/2 weken terug. Ben heel erg benieuwd. Kan niet wachten & wil ons mannetje leren kennen! :)

Rozemarijn33 and EvitaDedu like this.
  19. Nugget

Nugget Actief lid

Aug 22, 2017
    286
    545
    93
    Female
    Slapen: ik zou de hele dag door kunnen slapen! Snachts slaap ik ook goed, al moet ik er vaak 1of 2x uit voor te plassen. De ene keer kan ik daarna beter de slaap vatten dan de andere keer.

Schoppen: kleintje beweegt flink hier en heeft 1 plekje waar ik nu volgens mij een blauwe plek vanbinnen heb. Zo pijnlijk! Maar zo blij dit kindje zoveel beter te voelen dan toen onze dochter!

Bevallen: Ik denk niet dat ik tot 42 weken ga lopen. Kindje loopt alsmaar al ruim een week voor t.o.v. de termijnecho. Maar dat voorlopen komt dan weer wel overeen met mijn ovulatietesten toen. Dochter was er bij 39+6 En dat mag van mij nu weer zo zijn (en anders liever iets vroeger natuurlijk ;) )

Rozemarijn33 likes this.
  20. Rozemarijn33

Ik liep bij de meiden 11 en 10 dagen over tijd. Zoon was een geplande keizersnede met 38,6. Ik hoop echt heel erg dat ik niet weer over tijd ga, maar ik ga er voor het gemak maar wel van uit...

Share This Page