Zo, kletskousen haha! Kijk je even een dagje niet, hihi. Poe, ingewikkeld inderdaad met dat verlof zeg! Ik ga 1 juli officieel met verlof maar ik kan als zzp'er zo nu en dan nog een klusje doen. Zo ben ik die week nog foto's aan het bewerken. Ik krijg wel gewoon 16 weken een ZeZ uitkering, echt heeeeel fijn dat dat bestaat! @ voedingskussen. Ik snap hem niet haha! Mijn man had hem uit de verpakking gehaald en op bed gelegd, dus ik dacht vannacht, hoppaaaa daar kruip ik lekker omheen. Maar ik wist niet zo goed hoe ik lekker moest gaan liggen haha. Halverwege de nacht heb ik hem uit bed gegooid. @ bandenpijn. Als ik iets te snel heb gelopen trekken mijn banden heel pijnlijk, vooral rechts onderin. Maar soms ook 's nachts uit het niets, pff! Vanochtend had ik ook een heel stijf gevoel in mijn buik bij het opstaan. Nog steeds banden of is dat dan mijn bekken?
Oh wat sneu voor de hond! Én voor jou... En ach nee, je plantjes! Dat is dan echt niet leuk. Zoiets heeft ons konijn ook wel eens gedaan, janken mag hoor!
@ eten. Hier ook veel minder eetlust, vooral 's avonds! Vind het prima hoor, ik ben toch ook in de breedte een stukje dikker geworden ondertussen, hihi.
Oh ja haha slapen met een Voedingskussens vind ik ook echt een kunst. Ik gooide het ding ook altijd halverwege de nacht er uit. Ik heb er nu geen, maar dacht misschien wel een klein kussentje tussen Mn knieën te doen vannacht
Blegh ik begin steeds meer last te krijgen van mijn buik en rug, veel last van menstruatiepijn ook en continue maagzuur. Merk wel dat sommige dingen wat moeizamer gaan, 3 verdiepingen stofzuigen, strandwandeling en paardrijden... kost me veel meer moeite en wat pijn. Vrijdag heb ik een team uitje, expeditie Robinson op het strand... wordt wat. Wij hebben tijdelijk geen kledingkast, dus nu ligt onze kleding overal Gelukkig wordt de nieuwe kast morgen gebouwd. Gister was het alweer een jaar geleden dat we hoorden dat ons kindje bij 12 weken niet meer leefde, blijf ik toch nog wel eens aan denken. @verlof: hier 27 juni de laatste werkdag, er is al een afscheidsborrel en lunch geregeld.
Meid, al die dingen die jij opnoemt kan ik al weken (maanden zelfs) niet meer. En dan heb je ook nog kindjes. Ik vind je extreem fit hoor. Ik schuifel in mijn vrije tijd gewoon wat heen en weer, longeer mijn paard en maak wandelingen op een slakkentempo Echt fijn die discussie over verlof!! Ik wist dat echt niet, dacht als ik 2 weken overtijd ga moet ik hem met 8 weken alweer achterlaten om 120 km verderop te gaan werken. Echt wow dat dat niet hoeft! Mijn werkgevers weten dit niet, zullen ze niet leuk vinden denk ik Qua eten heb ik helaas nog al mijn eetlust... Ik denk dat ik ook best wel teveel eet (zeker voor hoe weinig ik nu kan bewegen). Ik durf eigenlijk niet meer op de weegschaal..
@Rozemarijn33 haha, dan ben ik dus niet de enige gelukkig! @Zonnebloem92 my goodness! Wat @Vogeltje90 zegt, dat kan ik allang niet meer allemaal! Ik heb toevallig zo'n expeditie van de zomer gedaan. Dat is echt zwaar op het strand, doe je wel kalm aan en voorzichtig!? Nou heb ik van mezelf totaaaaal geen conditie maar moet er echt niet aan denken die dingen nú te moeten doen. Vandaag veel gelopen (heeeeeel langzaam) en ik ben echt KAPOT nu. Wel moeilijk ja, zo'n datum als gisteren. Dat blijft je dan toch bij hè? ♥
Hier ben ik ook best nog mobiel, maar sinds 1/2 weken word alles wel een tikkel zwaarder. Maar gelukkig kan ik nog goed lopen en bewegen. Zwaar tillen krijg ik wel direct een harde pijnlijke buik. @Zonnebloem92 wat verdrietig voor jullie! Sterkte! @paula1984 ja ik snap het! Dan is het ook wel prima, als je het zelf maar niet als te ervaart! Maar indd je bent wel onder zeer goed toezicht en hulp zo ! En fijn dat elke week de controles ook weer goed zijn en geen consequenties van de 5e Ziekte tot zover zijn! Dat risico is ook bijna geweken toch ? ( 32/35 weken?)
Van harte gefeliciteerd @Vogeltje90! Vandaag lekker een rustig dagje hoop ik. Gisteren al eerder naar huis gegaan omdat ik het niet kon volhouden tot 5 uur vanwege pijn bij het lopen, vermoeidheid en benauwd van het zitten. Gisteravond werd N ineens ziek, overgeven alles, dus ik heb me vandaag ook maar afgemeld..
@Vogeltje90 gefeliciteerd! @miloena ze houden 12 weken aan na de besmetting. Nog 2 echo's te gaan in utrecht dan zou het gevaar geweken moeten zijn. Gynaecoloog in het streekziekenhuis was ook bereid door te gaan met echo's als ik er zenuwachtig van zou worden. Dat wacht ik af voorlopig ben ik best rustig.
Vogeltje gefeliciteerd Hier onze kleine meid stront verkouden en lekker hangerig bij mama ,wordt tyd dat het mooie warme weer aan komt Ons ventje ligt nog steeds stuit en ze vinden hem groot volgende week groei echo weer
Bekijk bijlage 616659 Ik groei echt hard.... mn buik is nu al groter dan met 34 weken bij mijn dochter. Pfff hij begint ook echt in de weg te zitten.