Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Kan dat mogelijk aanleiding zijn om je keizersnede te vervroegen? Op welke termijn staat hij nu gepland?

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Vogeltje90 dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

3. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    @Vogeltje90 Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Flamingooo Mooie buik, maar ik kan mij voorstellen dat hij nu wel in de weg gaat zitten.

Beterschap voor de zieke kindjes!

Ik ben ook nog redelijk mobiel, kan gelukkig nog stofzuigen enzo maar ik merk wel dat het steeds sneller te veel aan het worden is. De kleine ligt ook nog steeds laag dus af en toe voelt het ook echt alsof mijn hele buik naar beneden aan het zakken is, geeft niet zo'n fijn gevoel...

4. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019

13 juli
    Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje]

14 juli

Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen]

15 juli

Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen]

16 juli

Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

17 juli

Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen]
    Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen]

18 juli

Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing]

19 juli

❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje]

20 juli

Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen]
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing]

Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje]

21 juli

Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen]

22 juli

Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje]

24 juli

Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

26 juli
    Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen]
    Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje]
    ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen]

27 juli

Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing]
    Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen]

28 juli

Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje]

31 juli

Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje]
    Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing]

-----------------------------------------
    Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4)

-----------------------------------------

Sterretjes:

Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien

Afspraken:

Mei
    16 mei - Duimpje86 - groeiecho
    18 mei - Lelie89 - controle vk + 7e CP
    22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho
    22 mei - Irmiee - controle vk
    22 mei - EvitaDedu - controle gyn
    22 mei - Snuky - controle vk
    22 mei - Ehdi - controle vk
    23 mei - Gruffalo123 - controle vk
    23 mei - Nugget - groeicontrole gyn
    23 mei - Pienvd90 - controle vk
    23 mei - Miloena - groeiecho
    27 mei - Miloena - controle vk
    28 mei - Lizra - controle vk
    29 mei - Mirya - echo ligging placenta
    30 mei - Babywens93 - controle vk

Juni

4 juni - Flamingooo - controle vk
    5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP
    5 juni - Mirya - controle vk
    12 juni - Zonnebloem92 - groeiecho
    13 juni - Lizra - controle gyn
    13 juni - Babywens93 - groeiecho
    19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP
    24 juni - Flamingooo - liggingsecho
    24 juni - Johanna01 - liggingsecho
    26 juni - Mirya - liggingsecho

Bevallen:
    7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje -
    dochter (29+4)

Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).

5. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Vogeltje90 gefeliciteerd met je verjaardag, een gezellige dag toegewenst, dat je maar lekker verwend mag worden! :D

@paula1984 wat fijn dat het gevaar wbt bijna geweken is En ook dat ze aanbieden er mee door te gaan als dit voor jou fijn voelt! Heel fijn dat je gewoon serieus genomen word!!

Voor de zieke kindjes beterschap!

Hier gister voor een mini vakantie vertrokken, gaan morgen alweer naar huis. Even 3 daagjes nog met zo 3,5 weg haha! Dochterlief geniet op volle toeren!

@Flamingooo wat leuk om zo per weken zo mooi te zien groeien! Mooie buik hoor! Hier vergeet ik altijd foto's te maken haha! En heel herkenbaar dat de buik in de weg begint te zitten even bukken of opruimen gaat steeds lastiger!

@Lolo79 denken ze aan suikerziekte? Of groeit hij gewoon zo ontzettend goed?

paula1984 and Rozemarijn33 like this.
  6. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ik kan ook alles nog doen, maar eigenlijk moet ik al wat meer uit handen gaan geven. Wil het liever zelf doen, want dan is het “goed”. :p
    Na 3 verdiepingen stofzuigen, traplopen, lange stukken lopen, krijg ik wel last en moet ik echt gaan zitten, anders ga ik steeds schever lopen.

@Vogeltje90 Gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Flamingooo Mooie buik hoor!
    Gaat nu hard he! Vind de tijd ineens zo snel gaan.
    Ben benieuwd naar alle babytje’s hier!

Snuky, Lelie89 and EvitaDedu like this.
  7. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Beterschap voor de zieke kindjes!

Mooi zo, die foto’s van de groei van je buik! Leuk om te zien. Hier gaat het ook hard ineens.

Huishouden is een ramp hier. Met 3 kinderen, 2 katten die boven leven en een hond beneden wordt bet zo snel vies. Ik deed voorheen elke dag het hele huis stofzuigen, maar nu de ene dag beneden en de dag erna boven. Dan mag mijn man de stofzuiger heen en weer tillen. Maar merk dat het echt te weinig is. Vind het nu echt vies worden, terwijl ik elke dag poets. Maar bijv de badkamer kom ik niet aan toe en zo meer dingen.

8. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    38 weken ook ivm weghalen alles , dan staat het er al in dus wat ze nu gaat doen als die zo door blijft groeien hoor ik volgende week wel

9. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,487
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    Duimpje86 and paula1984 like this.
  10. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Hij groeit gewoon als kool zeggen. Ze suiker was goed

miloena likes this.
  11. zonnetje1988

zonnetje1988 Actief lid

Apr 7, 2015
    314
    383
    63
    Female
    NULL
    NULL
    He dames wat wordt er wat afgekletst!
    Inmiddels hier de 30 weken voorbij. We hebben de groei echo gehad, meisje loopt een week voor en haar buikje is iets aan de grote kant. Suiker was verder goed. VK zei dat ze t goed in mijn buik heeft met lekker veel voeding .. Over 2 weken weer groeiecho om te kijken of het bijgetrokken is. Bevalling in het ziekenhuis doorgesproken , was een prettig gesprek!

@Lelie89 Dinsdag 4 juni mag herhaling groei echo erop.

@visje84 goed te horen dat het beter met jou en jullie meisje gaat..! Heeft ze al een naam ?

@Flamingooo mooie buik meid!!

Voor de rest... schoonvader is erg slecht, gisteren te horen gekregen dat hij uitbehandeld is.. in 3 dagen tijd heel hard achteruit gegaan.. Pittig wel nu met leven en een naderende dood bezig te zijn..
    Ik ben sinds vandaag grieperig.. moet nog 1,5 week werken , maar ik denk dat ik me nu dan maar volledig ziek ga melden.. Om rust te pakken.

Snuky, Lelie89 and Irmiee like this.
  12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    #3352 Gruffalo123, May 16, 2019
    Last edited: May 16, 2019
    Als ik hoor wat sommigen nog kunnen doen :eek:. Hier doe ik per dag een paar kleine dingen en moet het grootste gedeelte van de dag zitten en niets doen. Ja het huis wordt een bende, maar dat komt later wel weer goed (hoop ik :p).
    Net even zittend op de bank luiers gevouwen en dan moet ik alweer echt een tijdje mijn bekken rust geven. Denk dat ik vandaag nog de vaatwasser in en uitpak, kook en nog twee wasmachines wegvouw en dat is echt alweer genoeg. Meer lukt niet :oops:.
    Uiteraard ondertussen wel de kids entertainen, eten/drinken geven, verschonen etc. Dus dat alleen is al een halve dagtaak.

miloena, Lelie89 and EvitaDedu like this.
  13. Rozemarijn33

Fijn dat jullie meisje het goed doet.
    Maar wel heel naar van je schoonvader. Moeilijke tijd. Ook voor je man.
    En zeker ziekmelden. Griep, zwanger en schoonvader slecht is genoeg aan je hoofd

zonnetje1988 likes this.
  14. Rozemarijn33

Ja zo gaat het hier ook.
    Kinderen naar school gebracht, naar de winkel doorgefietst, thuis eerst zitten. Was opgehangen, weer zitten. Poging gedaan om iets in de tuin te doen, mislukt. Weer zitten. Hond uit gelaten, weer zitten...
    Zo de meiden halen voor de lunch en weer naar school brengen. (Heb overblijven aangevraagd, want ik hou dit niet vol) straks nog stofzuigen en dweilen (vanwege de hond gister, want ondanks poetsen vind ik het nog vies) en de hond uitlaten en weer veel zitten. Dan de kinderen weer halen en eten koken.
    Dit is al echt te veel. Heb enorme pijn en loop echt als een bejaarde. Denk dat het morgen bij zitten, hond uitlaten en kinderen brengen/halen/verzorgen blijft

15. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    @Zonnebloem92 ik kan ook al lang al die dingen die je opnoemt niet meer doen.
    Net 2 voormiddagen meegeholpen om de toekomstige babykamer leeg te maken en ik heb:
    1. Totaal geen energie meer over en 2. om maar te zwijgen van rug- en bekkenpijn. Ik moet er bij zeggen dat ik me dan nog beperkt heb tot het lichtere werk o_O. Dat wordt alweer de rest van de dag rust houden...

Wat een verdrietige herinnering :(. Erg dat zoveel vrouwen dit moeten meemaken.

@Flamingooo wat een mooie buikfoto's ❤.

@Lolo79 veel beterschap voor je kleine meid. Gelukkig zijn je bloedsuikerwaarden in orde en groeit de baby gewoon goed.

@paula1984 wel fijn om weten dat ze bereid zijn om verder te gaan met de echo's :)

@Johanna01 wat jammer dat je zoveel pijn hebt. Hoe lang moet je nog blijven werken? Veel beterschap ook voor N.

@Vogeltje90 gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je dagje

@miloena geniet van jullie mini vakantie

@zonnetje1988 wat een heftig nieuws zeg :(. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad moeilijk is om bezig te zijn met zowel een naderende geboorte alsook een levenseinde. Veel sterkte meid!

zonnetje1988 and miloena like this.
  16. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Deze foto is afgelopen weekend gemaakt. Zowel mijn buik als mijn gewicht zijn de laatste paar weken min of meer hetzelfde gebleven. Misschien dat daar binnenkort weer verandering in komt?

IMG_20190513_220433.jpg

miloena, Mirya, pienvd90 and 5 others like this.
  17. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,487
    2,601
    113
    Female
    Friesland
    @EvitaDedu op het werk ben ik sinds februari al ziekgemeld, en op stage verlof sinds vorige week. (ouderenzorg)
    Nu nog tot 14 juni naar school en dan helemaal vrij tot ongeveer 1 november. :)

18. EvitaDedu

EvitaDedu Fanatiek lid

Dec 24, 2018
    2,003
    1,809
    113
    Female
    Kinderverzorgster
    Buzău
    Nu Nu herinner ik het me weer dat je het al eerder had vermeld. Dank aan mijn geheugen :oops:. Hopelijk hoef je op school niet te veel te missen.

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Flamingooo mooi!!!
    @EvitaDedu jij ook al zn mooi bol!

Hier liep ik gisteren buj de apotheek naar binnen en kreeg de reactie toen ik vroeg of mijn vaccinatie al binnen was, ik zag niet dat je zwanger was toen ik aan kwam lopen. Van voren gezien is mijn buik zo smal dat het over de kop gezien word :roflmao:

Snuky, miloena, Vogeltje90 and 3 others like this.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @paula1984 ook wel fijn als het niet meteen opvalt dat je al hoogzwanger bent.

Hier krijg ik iedere keer de opmerking of ik het niet zat ben om overtijd te lopen :rolleyes:. Oh en of het er echt geen twee of drie zijn ook regelmatig.
    Laatst ook een andere moeder op het schoolplein: oh wat fijn een lentekindje, die van mij kwam begin juli, dat was echt afzien met de hitte. Toen maar gezegd dat ik verwacht nog wel tot eind juli zwanger te zijn :roflmao:. En dat was al een week of 3 geleden, buik was toen nog wel een stukje kleiner :roflmao:.
    Volgens mij heb ik geen idioot grote buik, maar het is wel heel duidelijk.

paula1984, EvitaDedu and Rozemarijn33 like this.

Share This Page