Hier schrikt ook iedereen als ik zeg dat nog 10 weken moet. Toch zegt de vk dat mijn buik precies volgens schema groeit. Dus echt niet heel dik
Jullie ook zo’n last van maagzuur? Wat doen jullie om het te verhelpen? Hier vandaag weer even mogen spieken. Alles ziet er goed uit en ze zijn beide weer gegroeid. @Lelie89 ik mag 27 mei en weer voor controle echo.
Jaaa ik kon de kittens ook duidelijk voelen en heb de bevalling van poes gezien. Heel mooi. De oogjes zijn nu open, ze zijn alweer een weekje oud
@Gruffalo123 ja hoor ik.vind het prima dat in het dorp het nu pas zichtbaar word Beter dan elke keer moeten zeggen nee het duirt nog 10 weken ik ben niet overtijd. Vond dat de vorige keer echt rete irritant. Ik neem een lepel vanille vla, of mijn magnesium voor de stoelgang. Deze werkt namelijk ook als maagzuur remmer dus 2 in 1
Dankjulliewel voor de felicitaties! Niet zo'n feestelijke dag helaas. Gewoon de hele dag gewerkt (en echt een drukke dag) dus kwam kapot moe thuis, belt mn moeder nog dat mn oma vanmiddag is overleden (lag al langer heel slecht). En mijn man is ziek. Baalverjaardag dus.. Qua buik draag ik heel erg naar voren. Van achteren zie je niks aan mij en recht van voren ook niet echt als ik iets effens aan heb. Maar heb wel een giga puntbuik
@EvitaDedu wauw ook al zo'n prachtige bolle buik. @Vogeltje90 ach wat naar en verdrietig net op dezelfde datum als jou verjaardag ook. Gecondoleerd en veel sterkte! @Buik hier een heel klein bolletje, je ziet het van dichtbij duidelijk maar iedereen begint nu pas opmerkingen te maken van oh zwanger wat leuk, en hee ik zie gezinsuitbreiding. Maar als ze vragen hoever ik ben en aangeef bijna 30 weken zegt iedereen wow wat een kleine buik dan zeg! Ik vind mn buik ook echt een stuk kleiner dan bij nr 1! Zou dat iets zeggen van het geslacht? Haha
@Vogeltje90 gecondoleerd met oma. @Buik ik heb geen spiegel waar ik een foto in kan maken heb het de kinderen al eens gevraagd maar dat werkte ook niet echt
@Vogeltje90 gefeliciteerd met je verjaardag en gecondoleerd met je oma veel sterkte gewenst Huishouden Hier ook steeds rommeliger aan het worden in huis terwijl de nesteldrang alsmaar groter is. Ik heb gewoon de energie en fut niet om het allemaal zo te doen zoals ik wil... Ik probeer nu telkens op 2 dagen 1 kamer volledig af te werken en dan dagelijks rondje stofzuigen/puinruimen. En dan de nadruk op probeer Buik Hier een flinke buik die groot en zwaar is en enorm in de weg zit. Ben er wel beetje klaar mee.. Bont en blauw Worden jullie ook zo toegetakeld door dat kleintje in je buik ik heb echt beurse plekken van het schoppen en bewegen in mn buik. Helaas is 1 zo'n plek ook de voorkeursplek om tegen te liggen door de dag heen... Vandaag een #31weken dansje ♡
Jou buik lijkt op de mijne qua grote die van mij heeft alleen wat meer strepen erop Gelukkig niet echt beurs, wel een plek rechts onder Mn ribben waar z’n hoofdje vaak ligt die best zeer doet, want hij duwt daar vaak omhoog
Ik had zo’n pijn vandaag... heb mijn man frietjes laten halen, en daarna ben ik op bed gaan liggen. Heb wel de jongste nog voorgelezen en bij haar gelegen tot ze sliep maar toen weer naar bed gegaan. Niks voor mij, dit. Hoop dat ik dan morgen weer niet stijf ben van het liggen... ik weet gewoon niet meer hoe ik me houden moet
@Buik; wat een mooie buikjes allemaal! De mijne is ook enkel van de zijkant te zien, echt zo'n toetertje Gelukkig geen striae. Vraag me af of dat nog komt of dat me dat bespaard blijft.. @Huishouden; zolang ik niet al teveel buk gaat dit nog prima, gelukkig @actief zijn; paardrijden en crossfit gaat gelukkig nog! Enige nadeel bij paardrijden is dat ik na 2min alweer moet plassen @bont&blauw; heeeel soms een schopje tegen mn rib, maar meneer vindt het vnl leuk om saltos te maken denk ik, dus op een golfbeweging in de buik na geen last van
Mijn buik is soms wat gevoelig nadat kleine man een intensief schop uurtje heeft gehad. Maar meestal zijn het ook golfbewegingen en draaibewegingen, dus valt dat best mee. Vandaag 30 weken dansje