Ik denk het niet. Bij de vorige 2x wel zn puf club klas gedaan. Mss doe ik hier nog inspiratie op word hier niet veel gedaan in de omgeving zover ik weet. Voelt ook een beetje gek bij een 3e...
@Flamingooo hier ga ik misschien zwanger en fit volgen. Soort zwangerschaps zwemmen met oefeningen in het water. Lijkt me een fijne actieve bezigheid. Cursus heb ik nooit zo'n zin in om tijd voor te maken
Heb je Zwanger&Fit ook in het water? Ik dacht dat het alleen de normale fitness was. Ik zit nog te twijfelen of ik mee ga doen of niet. Heb afgelopen week weinig last van mijn stuitje gehad dus misschien dat letten op mijn zithouding en hoe ik opsta al heel veel helpt.
Ik heb bij mn dochter zwangerschapsyoga gedaan. Erg leuk! We hadden ook een ontzettend leuk groepje, zien en spreken elkaar nu nog regelmatig. Ga het dit keer weer doen, heerlijk anderhalf uur voor mezelf. Kijk er nu al naar uit
Zo'n zwangerschap cursus is niets voor mij. Bij de 1e ook niet gedaan. Tijdens de bevalling heb ik alleen wel iemand naast me nodig die met mij mee puft, omdat ik anders ga hyperventileren. Maar ik heb twee lieve verloskundige en anders kan ik altijd terugvallen op mijn (schoon)moeder. Bij de 1e waren ze ook allebei aanwezig. Maar goed, heb ze ook gezegd dat ik nu niet kan zeggen hoe we er dan in staan en voor het zelfde hen er niet bij willen. Gelukkig snappen ze dat volkomen. Bekkenband was binnen, maar ze hebben de verkeerde maat gestuurd. Dus ga 'm zo maar retour sturen en weer een nieuwe bestellen.
Hier in de buurt is weinig te doen qua zwangerschapsgym, -sporten. Een pufcursus heb ik bij de eerste gedaan, maar aangezien we een geplande keizersnede krijgen, ga ik dat ook niet doen. Ik denk dat ik een paar keer voor een zwangerschapsmassage ga. Ik hint manlief om dat voor mijn verjaardag te geven, maar of dat aankomt....
Hier geen cursus die ik ga doen. Bij de eerste al niet gedaan en met een wisselend rooster valt zo een cursus niet te plannen. Heb er de vorige twee keer ook niets mee gemist.
Ik ga ook geen cursus doen. Bij de andere 2 ook niet gedaan. Alleen bij de tweede een proefles zwangerschapsyoga gehad maar dat was qua tijd lastig toen, dus niet gedaan
Had jij dan een vaste groep? Hier kun je in - en uitstappen wanneer je wil.. Merkte de vorige keer dat je dan toch vaak verschillende mensen hebt.
Ja ik had een vaste groep van max 8 personen! Elke woensdagavond, van week 28 tot 39.. met allemaal mensen die rond zelfde datum waren uitgerekend Heel fijn was dat, maakte het heel persoonlijk.
Ondertussen alweer wat gehoord? Mijn vk kan al af en toe lastig het hartje vinden omdat hij zich steeds verstopt. Komt vast goed.
18 weken dansje Mijn man voelde ook lichte schopjes vanavond. En we zijn nu echt uit de naam. Denken we... haha
Vandaag weer na gyn toe extra controle had gisteren weer bruin met slijm bah pff wordt hier zo bang van he heb bekant niet geslapen vannnacht , moet er kwart voor twee zijn
Ga geen cursus doen niet zo mijn ding , ga al 1 x in de week zwemmen heerlijk Fijne dag meiden laat wat van me weten vanmiddag als ik terug ben gyn
@Lolo79 sucses vandaag! @Zonnebloem92 ondertussen het hartje gevonden? @Citygirl1985 whoop whoop Hier straks weer wegen bij de ha. Teller thuis staat op -2.2 in 2 weken.