@Visje1984 fijn dat jullie toch nog net op de valreep die fotoshoot hebben kunnen doen. Het moet niet makkelijk zijn, te moeten zien dat je kleine meid aan het infuus moet. Maar het lijkt me wel een goed teken dat ze interesse toont voor de borst. Hopelijk komt ze nu snel genoeg bij, zodat ze van het infuus af kan. Heel fijn dat jij en Marieke veel kunnen buidelen. Ik ben ervan overtuigd dat dat heel belangrijk is voor jullie beiden om sneller te herstellen. En wat een leuke naam trouwens ❤. Veel moed en sterkte!
@Visje1984 wat een mooie lieve naam! Prikken bij die kleintjes is echt niet fijn en heel moeilijk, snap dat je dat heel lastig vindt. Hopelijk ging het goed en hoeft ze daarna niet weer een infuus.
Meiden ik heb best veel pijn net onder mijn ribben aan voor mij de rechterkant (plek lever?) En precies dezelfde plek op mijn rug. Eigenlijk heb ik dit al een tijdje maar nu met paracetamol lijkt het niet weg te gaan en doet het best wel pijn. Hoe ik ook lig of zit ik vind bijna geen fijne houding. Ik gooi het steeds op de ligging van het kindje, maar weet niet of dit ook echt daardoor komt. Herkenbaar voor iemand?
Mmm ik zou de vk even bellen. Als het met paracetamol niet over gaat Ik heb wel last onder m’n schouderbladen maar dat komt doordat ik door de bekkenpijn een verkeerde houding aan neem.
@Lizra ik zeg ook even overleggen. Liever een keer te veel bellen dan te weinig met dit soort dingen.
Gecondoleerd @Vogeltje90 Mooie buiken meiden, ik zal er ook weer 1 proberen te maken... we hebben sinds gisteren een nieuwe kledingkast en helaas zonder spiegel dit keer Ik herken de opmerkingen wel, hoor vaak of het er echt maar 1 is en zijn verbaasd als ik zeg dat ik nog 10 weken te gaan heb. Voelt voor mij ook alsof het elk moment kan gebeuren eigenlijk. Gister team building op het strand gedaan, daarvoor paardgereden en een paar uur in de kou op het strand gestaan. Had daarna flinke buikpijn en vandaag ook, dus aan de paracetamol hier. Maagzuur is ook continue aanwezig, hiervoor neem ik rennies. @Visje1984 fijn dat je nog een shoot hebt gehad, hopelijk komt jullie kleine meid snel wat meer aan. Gelukkig gaat het met jou steeds beter. Wij hebben de meeste babyspullen binnen en op raambekleding, de lamp en het kleed na, is de kamer ook af.
Ik heb gebeld. Ze denkt dat het te maken heeft met ligging van de baby. Dat ik daarom op die plek pijn heb. Moet de komende 24 uur geregeld Pm nemen en aankijken hoe het gaat!
@Lizra Gelukkig dat ze denkt dat het niet iets ernstigs is. @Visje1984 Fijn dat het met jou steeds beter gaat. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je niet wilt zien dat ze weer in je kleine meisje gaan prikken. Hopelijk komt ze snel aan en hoeft ze niet meer aan het infuus. Wat goed dat ze wel wil happen ook al lukt het drinken haar nog niet! Vanochtend controle gehad en alles was goed. De kleine ligt nog steeds laag met zijn hoofd naar mijn blaas toe, wat ik dus ook vaak genoeg voel. Ik heb ook sinds gisteren een trekkerig gevoel bij mijn rechterheupbot (of hoe het ook heet), voelt niet echt prettig. Volgens de vk kan het mijn banden zijn omdat de kleine meer aan die kant ligt.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Rozemarijn33 - 33 jaar - 4e kindje [jongen] ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Paz - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje] ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (11) | Jongen (11) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Mei 22 mei - Johanna01 - controle vk + groeiecho 22 mei - Irmiee - controle vk 22 mei - EvitaDedu - controle gyn 22 mei - Snuky - controle vk 22 mei - Ehdi - controle vk 23 mei - Gruffalo123 - controle vk 23 mei - Nugget - groeicontrole gyn 23 mei - Pienvd90 - controle vk 23 mei - Miloena - groeiecho 27 mei - Miloena - controle vk 27 mei - Duimpje86 - controle echo 28 mei - Lizra - controle vk 29 mei - Mirya - echo ligging placenta 30 mei - Babywens93 - controle vk Juni 4 juni - Flamingooo - controle vk 4 juni - Zonnetje1988 - herhaling groeiecho 5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP 5 juni - Mirya - controle vk 12 juni - Zonnebloem92 - groeiecho 13 juni - Lizra - controle gyn 13 juni - Babywens93 - groeiecho 19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP 24 juni - Flamingooo - liggingsecho 24 juni - Johanna01 - liggingsecho 26 juni - Mirya - liggingsecho Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Gelukkig dat het lijkt mee te vallen @Lizra en wat goed dat je hebt gebeld! Hier steeds van onder een beurs gevoel, net alsof de baby het helemaal aan gort getrapt heeft en mn onderste een km gezakt is. ( wat natuurlijk alleen maar zo voelt en niet te zien is. ) herkenbaar? Begin me ook echt met de dag meer futloos te voelen, vreselijk! Af en aan even een energie pepper en dan doe ik snel wat ik kan en dan is het weer rust tijd. Maar ik mag niet klagen!
Zeker herkenbaar. Alles wordt nu zwaarder. Einde middag vaak flinke pijn in mn schaambotjes en heup/rug. Lopen is al tijdje niet zo prettig meer. Fietsen wordt nu ook steeds lastiger en doet inderdaad zeer down under. Beurs en gevoelig. Gelukkig lukt het meeste me nog wel aardig en hoef ik nog maar paar x werken, dus ik mag zeker niet klagen. Mijn suiker blijft enorm goed. Ik prik echt prima onder de toegestane levels zelfs na wat frietjes gister. Dus ik maak me totaal niet druk. Zolang ik geen hele repen chocola erin schuif, zit het wel goed geloof ik.
@miloena dat beurse doos gevoel is herkenbaar. Heb ook het gevoel dat de hele boel aan de onderkant omlaag is gezakt
Haha thanks! Ik mijn buik ook regelmatig het "bolletje" ja! Leuk, een lifestyle newborn shoot dus! Je mag me altijd contacten haha. Maar dan lig ik waarschijnlijk zelf ook in het kraambed haha!
Fijn van je te horen @Visje1984! Wel sneu dat Marieke een infuus moet, maar wel fijn dat ze haar zo goed mogelijk willen helpen. En fijn dat je al regelmatig met haar buidelt! De naam is ook echt heel lief! Wat bijzonder dat jullie net een week van tevoren nog een fotoshoot hebben gedaan. ♥ En mooie buikjes zie ik weer langskomen! Ik kan dus niet meer fietsen. Dan doet mijn kont echt ongelooflijk pijn, bizar!
Goedemorgen allemaal. 32 weken dansje hier . Weer een mijlpaal, vanaf nu mag ik bevallen in een streekziekenhuis
Hier ook vaak pijn aan mijn schaambotje. Ik heb vaak een drukkend gevoel daar beneden, wat ik toeschrijf aan het gewicht van de baby en baarmoeder. Ook mijn bekken doen hoe langer hoe meer pijn. Gaan zitten, is tegen de avond aan, een drama. Ik heb ook continu het gevoel dat ik moet plassen, behalve wanneer ik gewoon rechtop zit. Ik slaap hierdoor ook ronduit slecht. 3-4 keren per nacht uit bed is al zeker een week de standaard + ik word tegenwoordig van elk zuchtje wakker. Met als gevolg dat ik daarna een hele dag doodmoe ben.
Pfieuw ben niet de enige dus! Dacht Wat is dat daaronder dan, zo'n beurs gevoel is dus best normaal. Ook altijd een fijne mijlpaal @Gruffalo123 zo gaan we steeds meer de goede kant op