Uitgerekend 16 juli -31 juli 2019 2.0

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by paula1984, Feb 5, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,486
    2,601
    113
    Female
    Friesland

Attached Files:

Snuky, Lelie89, miloena and 3 others like this.
  2. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Hier gisteren ziekenhuis geweest , al 1,2 dag last harde buiken en in de rug , na wachten en onderzoek zijn weeen ,nog geen ontsluiting of wat moet rustig aan doen en gelijk bellen als er wat is , kleine heeft veel vruchtwater en hij is groot , dus het is afwachten nu meneer loopt twee weken voor op groei .

3. Irmiee

Irmiee Bekend lid

Nov 4, 2018
    719
    889
    93
    Female
    Hier stressnachtje gehad.. opeens wat licht bloedverlies met vegen. Verder geen krampen oid. Na overleg met vk even in de gaten houden, waarschijnlijk geknapt bloedvatje.

Gelukkig is meneer lekker actief, stelt toch wat gerust :)

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@babywens93 dat verwacht je niet! Toch klink je rustig en gast er goed mee om :)
    Zn ervaring als van @Gruffalo123 stelt mss ook iets gerust.

@Johanna01 wat een mooie taart!

Hier is mijn man heel druk geweest met eem 3e slaapkamer maken :thumup:

EvitaDedu, babywens93 and Lelie89 like this.
  5. Vogeltje90

Vogeltje90 Bekend lid

Sep 10, 2018
    758
    1,187
    93
    Female
    Wauw @Johanna01 mooie taart :D

Spannend hoor meiden met bloedverlies/kramp. Ook al naderen we het einde, dit soort dingen wil je absoluut niet...

Hier heel druk met opruimen na de verhuizing en afstuderen. Moet nog een aantal grote opdrachten en heb de concentratie van een garnaal:rolleyes: gelukkig ga ik over 2 weekjes al met verlof, daardoor heb ik iets meer ruimte om mn huis op orde te krijgen.

EvitaDedu and Lelie89 like this.
  6. miloena

miloena Fanatiek lid

May 19, 2014
    1,824
    1,174
    113
    pedagogiek
    @Johanna01 wat een mooie taart en wat fijn dat je genoten hebt van je babyshower!

@Lolo79 maar rustig aan tot dat de baby echt doorzet, rommelt wel echt al bij je he! . Wel fijn dat hij 2 weken voorloopt!!

7. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    @miloena Die spuit lijkt mij ook heel naar... Hopelijk krijg je er deze keer niet zoveel last van!

@Zonnebloem92 Duizelig zijn is echt niet fijn. Is je bloeddruk in orde? Anders zouden zoute dropjes misschien kunnen helpen?

@Johanna01 Wat een leuke taart! Vervelend van je bekken als zelfs je slaap daardoor onderbroken wordt..:(

@Lolo79 Hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Kunnen ze verklaren waarom hij twee weken voor loopt op de groei? Je hebt geen suiker toch?

@Irmiee Voor jou ook even schrikken dus! Gelukkig is de kleine wel gewoon nog actief!

Paz kan ik niet meer taggen dus ik denk inderdaad dat ze weg is. Zal ik haar en Rozemarijn uit de lijst weghalen? Mochten ze terug komen kunnen we ze er weer opzetten.

8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Johanna01 leuk een babyshower! Hopelijk veel nuttige dingen gekregen!

@Snuky hier ook bijna helemaal vegetarisch ( eens in de 2 weken klein stukje vlees) en een multivitamine met extra ijzer en B12. En ik let heel goed op met eten. Heel veel peulvruchten (bijna iedere dag) heel heel veel groene groenten met veel ijzer erin. Per dag wel 500+ gram groenten. Volkoren brood, rijst, pasta etc. En voldoende zuivel. Tot nu toe blijven alle waarden heel netjes dus niet het idee dat ik iets tekort kom. (Misschien wat koekjes teveel juist :p).

@Zonnebloem92 jij doet ook echt nog veel als ik het zo lees, dat kan ik allang niet meer. Misschien dat je daarom wel zo moe bent, toch een stapje meer terug gaan zetten.

@Lolo79 wat schrikken meid. Rustig aan doen en hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Krijg je nog een extra controle of de harde buiken nog wat doen of is het nu afwachten?

@Snuky je kan zeker bij een tweede en volgende kindje weken met ontsluiting rondlopen zonder dat het kwaad kan gelukkig. Zijn zelfs vrouwen die hebben 4-5 cm richting het eind zonder dat ze al echt aan het bevallen zijn. Scheelt dat je dan al op de helft bent als de bevalling begint :p

Snuky likes this.
  9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

Sep 4, 2014
    3,362
    2,083
    113
    Female
    Gelderland
    UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019

13 juli
    Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje]

14 juli

Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen]

15 juli

Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen]

16 juli

Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

17 juli

Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen]
    Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen]

18 juli

Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing]

19 juli

❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje]

20 juli

Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen]
    Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing]

Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje]

21 juli

Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje]
    Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen]

22 juli

Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje]

24 juli

Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen]

26 juli
    Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje]
    ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen]

27 juli

Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing]
    Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen]

28 juli

Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje]

31 juli

Snuky - 31 jaar - 1e kindje [meisje]
    Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing]

-----------------------------------------
    Meisje (10) | Jongen (10) | Verrassing (4)

-----------------------------------------

Sterretjes:

Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien

Afspraken:

Mei
    27 mei - Miloena - controle vk
    27 mei - Duimpje86 - controle echo
    27 mei - Citygirl1985 - groeiecho
    28 mei - Lizra - controle vk
    29 mei - Mirya - echo ligging placenta
    30 mei - Babywens93 - controle vk
    31 mei - Irmieee - groeiecho

Juni

3 juni - Snuky - controle vk
    4 juni - Flamingooo - controle vk
    4 juni - Zonnetje1988 - herhaling groeiecho

5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP
    5 juni - Mirya - controle vk
    5 juni - Irmieee - controle vk
    5 juni - Snuky - groeiecho
    5 juni - Zonnebloem92 - groeiecho
    5 juni - Paula1984 - gyn afspraak
    6 juni - Nugget - groeiecho
    11 juni - Johanna01 - controle vk
    13 juni - Lizra - controle gyn
    13 juni - Babywens93 - groeiecho
    19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP
    24 juni - Flamingooo - liggingsecho
    24 juni - Johanna01 - liggingsecho
    26 juni - Mirya - liggingsecho
    27 juni - Johanna01 - controle vk

Juli
    4 juli - Johanna01 - controle vk
    11 juli - Johanna01 - controle vk

Bevallen:
    7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4)

Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).

10. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Lelie89 ik vind het goed om Paz en rozemarijn van de lijst te halen als ze geen account meer hebben, terug zetten kan inderdaad altijd nog!

11. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    Hier ineens minder bekken pijn in de lage onderrug. Kindje ligt nu ook een stuk lager en in hoofdligging. Vermoedelijk zijn de harde buiken van de afgelopen dagen van het indalen geweest :thumup:. Hopelijk nu wat rustiger de komende dagen in de buik.

12. paula1984

@Gruffalo123 dat klinkt heel fijn!:thumup:

@Lolo79 hopelijk blijft het nog echt even rustig bij he!

Hier vind mini het super leuk om helemaal bovenin te kruipen tijdens/ na de maaltijd.
    Ik wat minder want mn eten zakt dan dus niet.
    Ga maar een beetje achterover liggen 10 min ofzo erna haha.
    Maag is echt net een pinda qua groote voor m'n gevoel.
    Hb was hier 7.5 paar weken geleden. Verwacht nu ook niet dat hij lager is.
    Omdraaien in bed is idd een hele onderneming af en toe :|

EvitaDedu and Gruffalo123 like this.
  13. paula1984

@Lelie89 goed hoor het opschonen. Jammer dat we niet weten waarom ze weg zijn.

14. Visje1984

Visje1984 Lid

Jan 25, 2019
    93
    143
    33
    Female
    Zo, flink wat moeten lezen! Ik leef met jullie mee.

Ik ben sinds woensdag weer thuis. Dat is heel fijn, maar eigenlijk is het nu nog veel lastiger om alles te regelen. Onze kleine dame ligt 46km verderop in het ziekenhuis. Hopelijk komt ze snel naar een regionaal ziekenhuis.... Het is elke dag een uitdaging om daar te komen.

Vrijdag een MRI gehad. Het duurt nog even voordat ik de uitslag krijg en de verpleegkundige die hem maakte, maakte de opmerking dat het nog een slagveld is in mijn buik. Dus waarschijnlijk over een aantal weken weer een MRI scan.

Ik wil jullie veel succes wensen voor de komende weken en hopelijk duurt het nog even voordat de volgende baby geboren wordt!

15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Visje1984 fijn weer even wat van je te lezen! Hopelijk mag je kleine dame snel naar een ziekenhuis dichterbij. Gaat het verder goed met haar?
    Hopelijk valt de uitslag van de MRI mee, ik zal voor je duimen!

16. Lolo79

Lolo79 Actief lid

Nov 9, 2018
    334
    454
    63
    Female
    Geen suiker meneer groeit gewoon als kool ,
    Dinsdag weer controle
    Het rommelt al mooi aan pfff

Snuky, Lelie89, EvitaDedu and 2 others like this.
  17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Lolo79 gelukkig geen zwangerschapsdiabetes. Kleine man heeft het gewoon heel goed in je buik!

Hier net de navelstreng ringen besteld, die wil ik gebruiken in plaats van die traditionele grote klem die dan aan het kindje hangt. Ben benieuwd of dat een beetje bevalt :).
    Ook een paar pakken kotex zwart maandverband voor in de kraamweek besteld en dan is het kraampakket nu toch echt compleet.

18. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ja zeker wel. Het is sowieso super fijn om te lezen hoe jullie over bepaalde dingen denken! Het delen van ervaringen al helemaal. :thumup:
    @Gruffalo123 Fijn dat het beter gaat. Hopelijk blijft het nu zo goed gaan.

@Lolo79 Fijn dat het geen suiker is. Alleen maar goed dat de kleine goed groeit.

@Visje1984 Wat goed dat je thuis bent, maar lijkt mij idd dubbel, omdat M zo ver van huis in het ziekenhuis ligt. Hopelijk krijgen jullie daar snel duidelijkheid over. Hopelijk valt de uitslag van de mri scan mee!

Wat jammer dat Rozemarijn en Paz weg zijn. Ze waren hier toch best actief. Krijg er dan toch een beetje een naar gevoel bij. Hopelijk is alles gewoon oke en hebben ze geen zin meer in zp. :p

19. Lizra

Lizra Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    1,532
    1,669
    113
    Female
    NULL
    Brabant
    @Lolo79 Wat vervelend van die harde buiken en dat het eigenlijk al weeën zijn. Hopelijk doet de rust je goed en kan je nog rustig doorlopen.

@Visje1984 wat een goed nieuws dat je uit het ziekenhuis mag en dat je thuis bent. Wel vervelend dat je nu elke dag heen en weer moet reizen. Hebben ze daar geen Ronald macdonald huis in de buurt?

Acupunctuur:
    Vandaag de tweede behandeling gehad.
    Voor de maagzuur iets tussen mijn tenen geplakt met een mini naaldje. Dat helpt en slik geen rennies meer:thumup:

Sinds gister is die pijnlijke plek op mijn buik weg. Weet natuurlijk niet zeker of het door die acupunctuur komt, maar toch wel fijn. Slik ook geen paracetamol meer.

Het warm hebben lijkt een beetje minder te worden, maar nog wel aanwezig.

Bekken:
    Ben nu door haar ingetapet op mijn rug. Hoewel ik al niet zoveel last meer had, ben ik benieuwd of ik de komende week toch verschil ga merken... die bekken kan ook voor die pijnlijke plek op mijn buik zorgen.. we gaan het zien.

Lelie89, EvitaDedu and Gruffalo123 like this.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @Lizra wat fijn dat de acupunctuur lijkt te helpen!

Lizra likes this.

Share This Page