@Snuky die zag ik even niet aankomen zeg... als eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een lieve naam. Wat moeten jullie geschrokken zijn gister. Je komt wel heel sterk over in je berichtje en het klinkt alsof het naar omstandigheden goed gaat met jullie allebei. Laat je tranen en verdrietig er ook zijn, naast de blijdschap, jullie zullen nog een heftige tijd tegemoet gaan. Ik duim dat alles goed blijft gaan bij jullie!
@Zonnebloem92 inderdaad jij ook een prachtige buik, echt een mooie punt. Au net met opstaan steken onderin, voelde alsof kleine zijn handje even helemaal naar buiten stak het geboortekanaal in, daar iets vastpakte en trok . Voelt nu ook nog beurs . Heb hem maar gezegd dat hij dat niet te vaak moet doen en zeker niet in bijzijn van andere mensen, dansje wat ik tegen het gevoel deed was namelijk niet erg charmant
Oooh @Snuky gefeliciteerd!!!! Wat een complete chaos maar ben ook super blij te horen dat ze het goed doet. En wat een mooie naam Hopelijk mogen jullie snel heerlijk samen zijn. Heel veel gwluk, liefde, sterkte en beterschap!
Jeetje @Snuky! Wat zal dit voor jullie schrikken zijn geweest. En zo snel is het ineens allemaal gegaan. Fijn om te lezen dat het goed gaat met de kleine meid. En hopelijk mogen jullie gauw samen liggen. Gefeliciteerd!!
Wow @Snuky, onverwacht en wat schrikken! Gefeliciteerd met jullie meisje, en wat hebben jullie een mooie naam gekozen! Gelukkig gaat alles tot zo ver goed, doe het rustig aan en pas op jezelf. Dames met controle vandaag, succes! Ben weer even kwijt wie het waren haha.
Jeetje @Snuky wat super onverwachts! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een lieve naam. Gelukkig gaat het goed. Nu bijkomen en aansterken. Komt goed. ❤️ Mooie buikjes dames!
Jeetje!! Van harte feliciteerde met de geboorte van jullie meisje!! Maar wat schrikken zeg, je beland in een mega snelle achtbaan! De tranen zijn logisch, huilen mag je! Tis niet niks he! Maar wat fijn om te lezen dat Tessa het zo goed doet!!
@Snuky HUH was mijn eerste reactie, die zag ik even niet aankomen.. Wat zal dat wel nu niet voor jullie voelen? Goh meid wat een achtbaan hebben jullie ineens ingezeten.. Maar oh wat fijn om te horen dat het goed met haar gaat .. Ik hoop dat ze snel bij je op de kamer mag.. Sterkte daar! Je komt krachtig en als een trotse mama over..!
@Citygirl1985 ik moest heel hard lachen om je post .. Zo is het inderdaad! Bedankt voor jullie reacties, voel me gelijk alweer zekerder en geen aansteller..! Zometeen de groeiecho, ben ook benieuwd naar mijn bloeddruk.. Vorige zwangerschap tijdens de warmte een zwangerschapsvergiftiging gehad.. Zwanger zijn en hitte zijn geloof ik niet de beste combinaties.. Goh wat een verhaal zeg van @Snuky .. Die kwam even out of the blue..!
@Snuky van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter al zij het onverwacht en wat vroeg ♡ Ik ben bij voor jullie dat ze toch een vrij goede start had en het zo goed doet. Maar vooral ben ik blij voor jullie dat ze in hetzelfde zkh ligt als jij! Oké nog niet op dezelfde kamer, maar beter zo dan met kilometers afstand ertussen denk ik! Neem je tijd om alles te verwerken en probeer te genieten van jullie prille mooie gezin ♡♡ P.s. de naam is heel mooi! Wij hebben dezelfde smaak, onze dochter heeft dezelfde naam
En @Snuky natuuuuuuuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter (L) Van schrik de eerste post niet eens aan gedacht!!
Net weer een groei echo gehad ter controle. Alles zag er goed uit en ze loopt mooi gemiddeld. Wordt nu geschat op 2200 gram.. @Lelie89 wil jij 18 juni - controle VK en 27 juni - Afspraak gynaecoloog op de lijst zetten ?
@Snuky Wat een verrassing dat je al bevallen bent, maar wel heftig allemaal zo snel! Dat verwacht je ook helemaal niet dat het zo zou gaan. Nu goed herstellen want een keizersnede is niet niks! Hopelijk jullie meisje snel bij jullie op de kamer!
Oh jee wat een emotionele rollercoaster zeg! Ik moet al huilen bij het idee alleen al. Gelukkig hebben ze op tijd ontdekt dat je een zwangerschapsvergiftiging kreeg. Fijn dat jullie wel al kunnen buidelen hebben en dat je kleintje zelfstandig ademt. Ik wens voor jullie dat alles goed gaat en dat je snel gewoon bij haar mag blijven. Hele dikke knuffel!
Vraagje of er nog meer zijn die het herkennen. Overdag gaat het redelijk goed met de rug/bekkenpijn. Ik scharrel rustig rond en doe de kleine huishoudelijke dingen. Alleen als ik rond half vijf eten ga koken kan ik echt niet langer meer dan een 20 minuten staan. Ik ga dan echt door de grond van de rugpijn, straalt uit naar de liezen en komen zelfs darmkrampen bij van de pijn. Heel vervelend want op dat tijdstip zijn de kids moe en hongerig en is manlief ook uit zijn hum omdat hij trek heeft. Uiteindelijk dan met veel pijn en moeite het eten op tafel, maar heb ik teveel pijn en misselijk ervan om nog maar een hap door mijn keel te krijgen .
@zonnetje1988 Fijn dat alles goed is! @Gruffalo123 Ik herken het niet in die extreme vorm, ik merk alleen dat ik soms last van mijn bovenrug krijg als ik te lang sta met bijvoorbeeld een paar pannen afwassen. Jeetje, is wel echt een lastig tijdstip dan. Enige tip die ik kan geven is het eten eerder klaar maken dat je het rond etenstijd alleen maar hoeft op te warmen.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (8) | Jongen (10) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juni 4 juni - Flamingooo - controle vk 5 juni - Lelie89 - controle vk + 8e CP 5 juni - Mirya - controle vk 5 juni - Irmieee - controle vk 5 juni - Zonnebloem92 - groeiecho 5 juni - Paula1984 - gyn afspraak 5 juni - Pienvd90 - controle vk 6 juni - Nugget - groeiecho 7 juni - Duimpje86 - groeiecho 11 juni - Johanna01 - controle vk 12 juni - Miloena - controle vk 13 juni - Lizra - controle gyn 13 juni - Babywens93 - groeiecho 13 juni - Pienvd90 - liggingsecho vk 14 juni - EvitaDedu - controle gyn 18 juni - Zonnetje1988 - controle vk 19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP 24 juni - Flamingooo - liggingsecho 24 juni - Johanna01 - liggingsecho 26 juni - Mirya - liggingsecho 27 juni - Johanna01 - controle vk 27 juni - Zonnetje1988 - afspraak gyn Juli 4 juli - Johanna01 - controle vk 11 juli - Johanna01 - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).