Die wil dat ook wel doen (maar als het even kan liever niet), morgen maak ik iets waar hij het recept niet goed van kent, overmorgen is hij aan de beurt
Balen zeg @Gruffalo123. Klinkt enorm pijnlijk en onhandig. Maar herken het wel beetje. Einde dag bij ik gesloopt. Ik doe sinds kort aan mealplanning (jaja dit had je me niet moeten vertellen toen ik 19 was, ik had je schaterlachend voor gek verklaard) maar dat scheelt me al een hoop werk. Op de 3 dagen dat mn man vrij is, koken we beiden en extra veel zodat we kunnen invriezen en later kunnen eten. Hij is chef kok en dus 4 dagen pw kook ik alleen omdat hij dan voor anderen kookt (not fair). Dan eet ik super easy laatste tijd. Soep of snelle pasta. Je hebt ook van die verse pizzabodems die koop ik soms ook. Vind mn dochter super leuk om zelf vanalles op te doen en dan in de oven. Of we eten wat er over was van week eerder. Enne, 1x per week bestellen is hier nu ook erin geslopen Nog even en dan hebben we hopelijk onze moves weer terug
@Citygirl1985 ja ik kijk ernaar uit om mijn lijf weer terug te hebben . Vorige keren voelde ik me binnen een paar uur na de bevalling al honderd keer beter dan de hele 9 maanden daarvoor . Moet wel een beetje mezelf terug fluiten want voor het zelfde geld loop ik nog 8 weken met deze buik
@Gruffalo123 hier wel iets herkenbaar helaas, niet zo heftig als bij jou, maar merk wel dat ik aan het eind vd dag eigenlijk te moe nog ben om te koken. Ik probeer rond 16-17 even rustig aan te doen zodat ik etenstijd wat meer energie heb. Maar met bijna kleuter is dat wel eens lastig! Zoveel mogelijk vooraf klaar zetten kan miss nog een beetje helpen of een hoge barkruk oid erbij misschien ?
@miloena stoel erbij is wel een idee. Die zal ik er morgen bij zetten. En zoveel mogelijk over de dag alvast klaarzetten denk ik. Scheelt dat ik morgen niet heel erg veel snijwerk heb. Dan bereid ik alles voor en kan mijn man wel door de pannen roeren
Viel hier erg mee. Denk uurtje onweer gehad en nu weer rustig. Ik ben alweer klaarwakker Bleef maar draaien dus zit nu op de bank.
@koken gelukkig doet mijn schoonmoeder dat voor ons, want dat zou echt niet gaan. Mijn bekken doen nog meer pijn, sinds ik terug ben uit het ziekenhuis, om maar te zwijgen van mijn onderrug. Volgens mij doet die verplichte platte rust er ook geen goed aan. Als ik dan bijvoorbeeld aan tafel zit om te eten, heb ik het risico dat zo ongeveer heel mijn onderrug verkrampt . Ik ben op het einde van de dag telkens opgelucht dat mijn kleine man nog veilig binnen zit, maar ik tel tegelijkertijd de dagen af tot ik mijn lichaam terug heb want ik ben eenvoudigweg gesloopt.
Knuffels, bedrust is echt zwaar klote. Heb ik met de eerste vanaf week 23 tot 36 gehad, echt niet leuk. Alles gaat zeer doen en je spieren leveren heel snel in. Niet gek dat je dan verkrampt voelt als je even zit. Mag je vanaf 36 weken wel weer de hele dag op?
Ik zit trouwens ook vaak zittend te koken en extra veel koken en de helft invriezen doe ik ook, vooral bij stamppot, curry's en soep. Mijn man wil iedere avond wel koken maar is vaak pas na 20.00 thuis (doordat zijn collega ziek is en hij het nu zelf op moet vangen). Ik kan daar niet altijd op wachten, ga ik veel te veel snacken.
Veel dus al zittend aan het koken, ga ik vandaag ook echt doen! Grote porties koken doe ik ook, maar dan eten we twee a drie dagen gewoon hetzelfde . Nou ja, meestal twee want als ze het lekker vinden, verdwijnt eten hier in een zwart gat. Vandaag pasta op het programma, zou voor drie dagen moeten kunnen, maar de monsters lusten het veel te graag dus ik vermoed maar twee dagen (ondanks dat er ruim meer dan twee kilo groenten in gaat ).
Wat lang zeg, vanaf week 23 . Heb je daar achteraf niet te veel last van gehad? Ik ga dat waarschijnlijk in de mate van het mogelijke gewoon doen. Als hij na 36 weken beslist om te komen, lijkt me dat wel goed zo.
Getsie, wat vervelend dat zoveel van jullie zoveel bekken/rugklachten hebben.. Ben blij dat ik (tot nu toe) minimaal last heb. Natuurlijk, langdurig bukken etc geeft wel wat ongemak, maar gelukkig gaat paardrijden en sporten nog vrij probleemloos (wel op een pussy niveau). 34 weken dansje! Jeeeetje, wat gaat de tijd snel!!
Ja daar heb ik nog best last van gehad nadien, qua sporten in ieder geval niet meer op oude niveau terug kunnen komen en chronische lage rugpijn. Toen was het ook echt noodzakelijk om de kleine binnen te houden. Ik hoefde maar iets langer te staan om te douchen en de weeën begonnen weer. Bij 36 weken had ik echt zoiets van als je nu komt vind ik het prima, 36 weken is een prachtige termijn. Dus uit bed gegaan en wat rondgelopen en op de bank gezeten (na zo lang bedrust kan je echt niets ) en die avond braken toen de vliezen en is hij geboren . Ben er dus van overtuigd dat de bedrust ervoor heeft gezorgd dat hij zo lang is blijven zitten .
@Irmiee heerlijk toch dat je nog zoveel kan! Juist doen, is alleen maar goed om in conditie te blijven! Fijn dat paardrijden ook nog lukt, blijft je bekken ook goed soepel mee.
Controle was goed! Baby ligt met het hoofd naar beneden vlakbij mijn schaambot maar zit niet vast want ik voel het niet altijd zo laag. Ze zei ook wel dat het indalen bij een tweede zwangerschap later kwam omdat ze dan meer ruimte hebben. We gaan het zien. Ik kijk er ook wel weer naar uit om mijn lichaam weer terug te hebben. Mijn baarmoeder ligt nu ietsjes hoger dan de vorige controle en ik merk nu af en toe wel dat ik last krijg van benauwdheid met dit warme weer. Vanochtend kreeg ik met moeite mijn sokken en schoenen aan omdat het wat hoger lag dus kon ik die buiging niet goed maken daarna was het weer naar beneden gezakt. @Irmiee Fijn dat je nog veel kan doen, lekker van genieten!
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 19 juli ❤❤ Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje [meisje] & [meisje] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (8) | Jongen (10) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juni 5 juni - Mirya - controle vk 5 juni - Irmieee - controle vk 5 juni - Zonnebloem92 - groeiecho 5 juni - Paula1984 - gyn afspraak 5 juni - Pienvd90 - controle vk 6 juni - Nugget - groeiecho 7 juni - Duimpje86 - groeiecho 11 juni - Johanna01 - controle vk 12 juni - Miloena - controle vk 13 juni - Lizra - controle gyn 13 juni - Babywens93 - groeiecho 13 juni - Pienvd90 - liggingsecho vk 14 juni - EvitaDedu - controle gyn 18 juni - Zonnetje1988 - controle vk 19 juni - Lelie89 - controle vk + 9e CP 24 juni - Flamingooo - liggingsecho 24 juni - Johanna01 - liggingsecho 25 juni - Lelie89 - liggingsecho 26 juni - Mirya - liggingsecho 27 juni - Johanna01 - controle vk 27 juni - Zonnetje1988 - afspraak gyn Juli 4 juli - Johanna01 - controle vk 11 juli - Johanna01 - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).