Ik maak me ook zorgen om @Lolo79 . Had ook al gekeken of ze ergens anders een berichtje had gepost maar kon niets vinden
Hier gaat het dames urine weg infectie pffff al 2 dagen weeeen maar zetten nog niet echt door al wel ontsluiting 1-2 cm ze willen nog niet halen elke dag us er 1 zeggen ze , al geheel bed rust ze denken dag binnen nu en week gebeurt is , oorzaak van de bloeding was niet echt duidelijk moet om de 2-3 dg komen om te kijkem want meneertje mag niet vast gaan liggen ivm keizersnee ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte ik doe me best lief dat jullie allemaal zo aan me denken doet me goed .
@Lolo79 wat fijn even van je te horen! Wat een zware laatste loodjes zijn het zo voor jou. Hopelijk is het nu snel zo ver dat de kleine kan/mag komen.
Fijn om even iets van je te horen @Lolo79. Wat vervelend dat je een urineweg infectie hebt. Heftig hoor al twee dagen weeën. Wanneer willen ze de kleine op zijn vroegst gaan halen?
Ai vervelend! Kan er iets aan gedaan worden qua medicatie? Inderdaad iedere dag is 1 en hopelijk zet het nog even niet door. Gied te horen dat ze je zo in de gaten houden. Succes nog even!!
Wat fijn om iets van je te horen @Lolo79! Vervelend dat je een urineweg infectie hebt en dat ze ook nog niet echt weten waar de bloeding vandaan kwam. Pfff al twee dagen weeën is ook echt pittig... Ik vind je een powervrouw!
@Lolo79 Fijn om wat van je te horen. Naar zeg,v de urineweginfectie. En ook pittig dat je nu al 2 dagen weeën hebt. Wel goed dat je zo goed opgevolgd wordt. Hopelijk gaat de tijd voor jou snel voorbij, zodat je eindelijk je kleintje in je armen kan houden.
Wat goed wat te horen en dat beebje toch nog veilig in je buik zit! Sterkte met de zware laatste loodjes!
Fijn om van je te horen @Lolo79! Klinkt wel pittig allemaal hoor. Hopelijk houden jij en de kleine het nog even vol. Zet hem op hè!
@Lolo79 Ben blij dat jullie kleintje nog veilig in je buik zit. Hopelijk nog iets langer! Rot zo’n urineweginfectie en dat je ook al gewoon 2 dagen weeën hebt. Veel sterkte meid. Nog even volhouden!
Ik merk wel dat ik nu echt super zenuwachtig wordt haha. Nu mag ze echt komen, en kan het ook elk moment gebeuren natuurlijk. Vandaag maar even niet, ben super brak. Heb echt klote geslapen, moest telkens plassen en m'n rug doet hartstikke pijn van het liggen.. Om 3 uur of zo vriend nog weer in bed getrokken die was aan het slaapwandelen haha. Jullie nog leuke plannen vandaag dames?