@paula1984 wat vervelend van je bekken afgelopen nacht. Hopelijk kun je vandaag een beetje rustig aan doen? @Gruffalo123 spannend zeg! Langzaam aan is er dus wel wat aan het veranderen. @Nugget lekker hoor dat badje. We hebben er hier ook eentje staan. Ik kan mij helemaal voorstellen dat het puurt wordt met én deze warmte én nog zo'n kleintje thuis. Ik ben ook blij dat mijn zoontje vandaag naar de opvang is. Even tijd voor mezelf.
@Nugget Er zit echt wel verschil in 1e kindje of het vervolg kwa meerdere kindjes waardoor je je even minder goed kan overgeven aan rusten!! En vooral dreumes indd wie je nog veel moet tillen/entertainen! Gelukkig doet water het altijd goed! En heeft se nog een middagslaapje? @Vogeltje90 heel frustrerend! Begrijpelijk dat je vanavond gewoon de airco aanzet. Als je hem hebt dan zou ik m gebruiken ook! Hier gister ook hoofdpijn van de warmte! @Gruffalo123 spanneeend benieuwd wie de volgende is!
@paula1984 Vervelend van je bekken zeg! Hopelijk heb je er nu niet zoveel last van? @Gruffalo123 Je maakt het wel spannend hoor! @Nugget Lijkt mij ook wel heel pittig met nog een dreumes van 14 maanden. @Vogeltje90 Nou, ik zou ook pissig worden en vanavond de airco gewoon aanlaten. Hier staat het badje ook maar we moeten wachten tot de parasolvoet vandaag geleverd wordt voordat we erin kunnen, want de achtertuin staat volop in de zon en ik wil niet dat G gaat verbranden. Volgens de track and trace zou het hier tussen 11 en 14 geleverd worden, dus hopelijk komt het voor de vk afspraak (om 13 uur).
Ik hoop ook een van de volgende te zijn hihi! Toch wel vervelend gevoel nu, vanochtend meteen weekboodschappen gedaan nadat ik de jongens heb weggebracht en heb er echt een uur over gedaan.. Harde buiken, steken in m'n knie niks aan. Nu nog maar even een uurtje liggen en dan de kindjes weer ophalen, kunnen ze straks lekker in het badje. Misschien ga ik er zelf ook wel bij haha!
@Lelie89 @Mirya ja kan gelukkig rustig aan doen oudste is thuis vanwege studiedag maar dat is alleen gezellig en heel behulpzaam. Groeiecho gehad bij benadering nu 2716 gram. Kleine groeit flink de laatste 2 weken. Houd wel in m'n achterhoofd dat z'n grote bol een iets vertekend beeld geeft hierin. @Johanna01 naar hoor. Ik kan ook geen stap zetten zonder harde buiken te krijgen die oncomfortabel zijn.
Weer terug van de VK. Volgens de groeiecho is de kleine gewoon gemiddeld qua groei , had ik dus echt niet verwacht. Iedere keer zei de VK, voelt als een groot kind, nou dat valt dus mee. Dat het kind zo groot voelt ligt dus kennelijk aan de vorm van de baarmoeder en de ruimte erin. Baarmoeder is dit keer heel smal en hoog en naar voren. Kind heeft er nauwelijks nog ruimte in. Dat verklaart ook deels waarom hij weinig beweegt. Kind lag nu nog zo strak in de baarmoeder dat zijn voeten bij het hoofd liggen en hij die niet gemakkelijk omhoog lijkt te kunnen bewegen. Jammer genoeg ook nog niet ingedaald, verre van . Verwachting is dat als hij is ingedaald dat er dan iets meer ruimte voor hem is. Moet het bewegen wel goed in de gaten houden, wordt het nog minder dan moet ik voor controle naar de gyn. Maar voor nu zag alles er goed uit. Wel 3 kg aangekomen , vocht hoop ik .
Oh en verloskundige wilde volgende week al strippen omdat ik zoveel rug en bekkenpijn heb en het nu best zwaar heb, maar dat wil ik zelf nog niet. Voor het kind is 40 weken beter, dus voor die tijd wil ik niet strippen tenzij ik echt niet langer kan.
Liggingsecho was hier ook goed. Baby ligt met zijn hoofd laag in mijn bekken maar nog niet vast. Voor de zekerheid morgenochtend even urine inleveren voor blaasontsteking omdat ik toch best vaak menstruatiekrampen heb. Ze verwacht het niet maar wilt het gewoon uitgesloten hebben. Daarnet ook heerlijk in het badje met zoontje gezeten. Straks even snel samen douchen en dan alweer koken.
Doe jij de weekboodschappen nog, en in die hitte respect hoor! Ik laat alles lekker thuisbezorgen. Superideaal.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 13 juli ❤ Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje [meisje] 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 29 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (6) | Jongen (10) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juni 25 juni - Flamingooo - liggingsecho + controle vk 25 juni - Babywens93 - draaipoging gyn 25 juni - Zonnebloem92 - controle gyn 25 juni - Hippopotamus - 1e afspraak gyn + echo 26 juni - Mirya - controle vk 26 juni - Ehdi - liggingsecho 26 juni - Babywens93 - huisbezoek vk 26 juni - Nugget - controle vk 27 juni - Johanna01 - controle vk 27 juni - Zonnetje1988 - afspraak gyn 27 juni - Irmiee - controle vk 27 juni - Paula1984 - klinisch verloskundige Juli 1 juli - Zonnebloem92 - groeiecho 2 juli - Irmiee - controle vk 3 juli - Lizra - controle gyn 4 juli - Johanna01 - controle vk 5 juli - EvitaDedu - controle gyn 5 juli - Miloena - liggingsecho 10 juli - Zonnebloem92 - controle gyn 11 juli - Johanna01 - controle vk 11 juli - Irmiee - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
Normaal gesproken m'n vriend hoor in het weekend haha, maar was nu ook te warm en waren druk blabla.. Maar nu is 't wel de laatste keer geweest hoor voor de bevalling. Volgende week maar bestellen denk ik.
Afgelopen week is ook de laatste keer dat ik de boodschappen zelf heb gedaan. Wij gaan ook voor laten bezorgen!
Hier een goede echo gehad! Hij ligt head down en al redelijk laag (niet vast) in het bekken. Kans dat hij nog draait is klein. Verder loopt hij nog steeds een kleine week voor, wordt nu geschat op iets kleiner dan 3 kilo. @Lelie89 voor de lijst: controles bij de VK op 8 juli 15 juli 22 juli
Draaipoging helaas mislukt. Echt super balen, maar wil dit niet nog eens meemaken. Geen prettig gevoel. Gewicht wordt nu op zo’n 2500 gr geschat. Heb gekozen voor een stuitbevalling. Gynaecoloog staat er gelukkig positief in. Als het anders gaat lopen, dan loopt het maar anders maar hoop voor nu dat het zo gaat lukken. Fijn dat alle controles goed zijn! @Lelie89 5 juli & 17 juli controle gyn.