Oh lieve @Lolo79 ik vind het zo naar voor je dat ze je niet verder willen helpen. Geen wonder, dat je het helemaal zat bent. Ik blijf heel hard hopen dat het toch snel doorzet en dat je in afwachting een beetje kan bij rusten. Heel veel sterkte meid!
Wat fijn om wat van jullie te horen. En wat goed dat ze de couveuse hebben mogen verlaten en dat ze meer zelfstandig beginnen te drinken. Wel begrijpelijk dat je er nu echt naar verlangt om hen mee naar huis te nemen nu. Het is vast een moeilijke periode geweest. Heel veel moed toegewenst en hopelijk kunnen jullie snel met z'n allen naar huis.
Mijn wel zijn intresseerd ze niet , al paar X aangegeven van hallo moet straks dag kind ook ver zorgen aks geboren is of doen jullie dat . Pfff als ik zo antw op al jullie berichtjes jank ik al weer iedereeen om me heem begrijpen er niks van Ben gvd een zombie
@Lolo79 wil je even een dikke virtuele knuffel geven. Wat naar dat ze niet met je mee willen denken en je zo laten doormodderen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het binnenkort snel doorzet en je heel snel je kleine in je armen hebt! Wie weet vannacht al wel! Je kunt het meid, die kleine die je straks in je armen hebt is het allemaal waard.
@Lolo79 Wat ontzettend naar allemaal voor je.. Heel dikke knuffel voor je! Ook ik ga heel hard voor je duimen dat het snel door gaat zetten en dat je je kleintje heel snel mag gaan knuffelen. @Vogeltje90 Mocht die bacterie van witte bloedcellen streptokokken b zijn dan moet ik waarschijnlijk tijdens mijn bevalling een infuus met antibiotica krijgen. Het wordt dan echt een ziekenhuisbevalling, maar ik wilde sowieso poliklinisch bevallen dus dat vind ik niet erg. Zolang de baby de infectie maar niet krijgt, dat is het enige waar ik mij dan zorgen over ga maken.
@Lolo79 wat een narigheid allemaal! Hoop voor jou dat het snel gaat doorzetten en dat je niet zo nog lang moet blijven doorlopen....
@Johanna01 wat fijn van je eerste goede nacht en wat een heerlijk Fijn popje!!! @Duimpje86 wat fijn dat je meiden het zo goed doen en al buiten de couveuse mogen! Hopelijk mag je ze snel me naar huis nemen om helemaal te gaan genieten! @Lolo79 wat rot voor je dat ze je zo laten aan modderen! Sterkte de komende dagen, hopelijk komt het snel spontaan! @Lelie89 Even spannend dus!! Naast de witte bloedcellen wat voor klachten heb je nog meer dat ze denken aan streptokokken? Ik dacht laatst nog ze mogen wel standaard die check doen om infecties te voorkomen. Hier vandaag de verjaardag van dochter, hopelijk red ik de dag goed zonder kwalen
@miloena Op zich niet zo heel veel klachten. Eigenlijk vooral die menstruatie krampen, en veel plassen. Maar als ik plas is het een normale hoeveelheid. Geen kleine plasjes ofiets. Ik had mijn urine ingeleverd om een blaasontsteking voor de zekerheid uit te sluiten. Veel plezier met de verjaardag van je dochter! En gefeliciteerd voor haar! Vandaag een 37 weken dansje! En een verjaardagsdansje!
Vanochtend was ik echt even aan het twijfelen of ik de VK moest bellen. Krampen, niet lekker, moest ze ook wat weg puffen. Raar gevoel in de buik. Helaas, waren het darmkrampen .
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 15 juli ❤ Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 30 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (5) | Jongen (10) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juli 1 juli - Zonnebloem92 - groeiecho 2 juli - Irmiee - controle vk 2 juli - Lelie89 - controle vk 3 juli - Lizra - controle gyn 5 juli - EvitaDedu - controle gyn 5 juli - Miloena - liggingsecho 5 juli - Babywens93 - controle gyn 8 juli - Flamingooo - controle vk 9 juli - Ehdi - controle vk 10 juli - Zonnebloem92 - controle gyn 10 juli - Nugget - controle vk 11 juli - Irmiee - controle vk 11 juli - Mirya - controle vk 15 juli - Flamingooo - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk 17 juli - Babywens93 - controle gyn 22 juli - Flamingooo - controle vk 22 juli - Mirya - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) 27 juni - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - D.jana (37+5) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@Lolo79 wat rot allemaal zeg! Hopelijk komt de kleine van zelf als het er klaar voor is. Laatste loodjes zijn ook gewoon echt super zwaar en met dit weer is het helemaal heftig. Je kan het nog even! Maak het jezelf zo comfortabel mogelijk. Verloskundige willen het beste voor de baby!