Arme @Lolo79 heb zo met je te doen... . Is er al wel een datum gepland voor de KS dat je een beetje ergens naar uit kunt kijken? En @Zonnebloem92 wat mega balen dat jouw meisje ook al in stuit ligt. Echt heel veel in dit groepje zeg. Trekt iedereen de hitte een beetje? Ik ga echt standje schildpad vandaag. In huis blijven en laaaaaaaangzaaaaaaamaaaaan.
Hier ook standje schildpad. Kinderen zijn vervelend en hangerig en hebben er duidelijk ook last van. Heb de fut ook niet om te koken dus patatten in de airfryer gedaan
Ik heb deze namiddag heerlijk bijgeslapen. Dat heeft best deugd gedaan. Nu nog een lekker badje nemen en we kunnen er weer even tegen
Was echt te warm vandaag zeg, pfoe! Hier dus ook standje schildpad en lekker frietjes en een snackje uit de airfryer gegeten.
Ik hang ook maar een beetje op de bank... En ik heb HONGER vandaag ben onverzadigbaar... Ga zometeen vrijwillig broccoli met vis en aardappelen maken, heb behoefte aan "echt" eten. Niks voor mij
Hier ook rustig aan gedaan en tussendoor veel op de bank gelegen. Had even de pest in op mijn man dat jij wakker werd vanmiddag (na zijn nachtdienst) en direct op de bank neerplofte om voetbal te kijken terwijl ik met wasmanden aan 't zeilen was. Hij had nog wel 1x gegild of hij moest helpen maar toen was ik net de laatste dingen aan het opbergen. Morgen gelukkig weer wat koeler.
@Lolo79 ik ga voor je duimen dat je een beetje een betere nacht hebt of nog beter inmiddels al een kindje in je armen hebt!
Zet hem op @pienvd90 !! Spannend....! @Duimpje86 Wat fijn meid dat de meiden het zo goed doen nu.. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mogen en je fijn kan moederen. @paula1984 potverdorie jou kindje ook al in stuit... wat zijn er veel kindjes in stuit zeg:.. Wat de rest van de dames zeggen, doe wat goed voor jou voelt..! Hier vandaag een 37 weken dansje! Wat een hitte hè gisteren, de warmte bleef ook erg lang hangen.. Hoop vandaag op een wat mindere warme dag..