Ja hier de billen dans denk ik. Eigenwijsje zit al zo goed vast dat hij niet meer gaat draaien. @Gruffalo123 Hier rommelt het ook, maar niks zet door, dus verwacht dat er niks gaat gebeuren op korte termijn. Jij mag wel alvast beginnen.
Haha ja dat hoop ik, maar hier helemaal geen gerommel meer. Buik is uitermate rustig de laatste paar dagen . Baby vermaakt zich hier binnen nog veel te goed.
Hier net weer controle gehad. Baby is ingedaald en hij ligt goed we konden precies zijn voetjes, billen en rug voelen
@Mirya wat naar dat je juist nu een koortslip moet krijgen. Hopelijk is het snel weer over. @rommelen, het heeft sinds gisteren niet meer rustig geweest in mijn buik. Gisteren van die vervelende rugkrampen gehad, waardoor mijn rugspieren nu nog steeds stijf zijn. Vandaag al heel de dag aanhoudende buikkrampen. Baby vindt het kennelijk allemaal niet zo erg en wemelt lekker verder.
Hopelijk is het voorwerk en scheelt het je straks bij het echte werk een beetje! Wel heel vervelend dat je buikkrampen hebt.
Ik ben al blij dat het geen rugkrampen meer zijn. Daarnet wel even met de gynaecoloog gebeld. Mijn bloeddruk is normaal gesproken 10 over 7 max. Nu met de hitte 14 over 8. In combinatie met mijn super gezwollen voeten maak ik me toch weer zorgen
Ik moet sowieso rustig aan blijven doen en blijven opvolgen. Als het zoals nu blijft, is het niets. Stijgt de bloeddruk nog, dan moet ik langs gaan.
@EvitaDedu Moet je dan elk uur meten of kan er wat langere tijd tussen zitten? Hopelijk stijgt het niet verder! Kan mij voorstellen dat het je toch niet helemaal lekker zit. De controle was goed. Baby ligt laag in de bekken en 'vast' maar kan nog wel bewegen en draaien zei ze. Waarschijnlijk komen daar die krampen vandaan, dat de baby met z'n hoofd aan het draaien is.
UITGEREKEND 16 juli t/m 31 juli 2019 14 juli ❤ Gruffalo123 - 32 jaar - 3e kindje [jongen] 16 juli ❤ Citygirl1985 - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 17 juli ❤ Lolo79 - 39 jaar - 2e kindje [jongen] ❤ Irmiee - 30 jaar - 1e kindje [jongen] 18 juli ❤ Nugget - 27 jaar - 2e kindje [verrassing] 20 juli ❤ Vogeltje90 - 29 jaar - 1e kindje [jongen] ❤ Lelie89 - 30 jaar - 2e kindje [verrassing] ❤ Lizra - 33 jaar - 2e kindje [meisje] 21 juli ❤ Zonnetje1988 - 30 jaar - 2e kindje [meisje] ❤ Babywens93 - 25 jaar - 1e kindje [jongen] 22 juli ❤ Mirya - 38 jaar - 2e kindje [meisje] 24 juli ❤ Flamingooo - 33 jaar - 2e kindje [jongen] 26 juli ❤ Hippopotamus - 28 jaar - 3e kindje [meisje] ❤ EvitaDedu - 32 jaar - 1e kindje [jongen] 27 juli ❤ Paula1984 - 34 jaar - 3e kindje [verrassing] ❤ Ehdi - 28 jaar - 1e kindje [jongen] 28 juli ❤ Zonnebloem92 - 26 jaar - 3e kindje [meisje] 31 juli ❤ Miloena - 25 jaar - 2e kindje [verrassing] ----------------------------------------- Meisje (5) | Jongen (9) | Verrassing (4) ----------------------------------------- Sterretjes: Siamara, LittleSweetGreyBunny93, Famke89, Diien Afspraken: Juli 3 juli - Lizra - controle gyn 3 juli - Miloena - liggingsecho 5 juli - EvitaDedu - controle gyn 5 juli - Miloena - liggingsecho 5 juli - Babywens93 - controle gyn 5 juli - Miloena - evt. versie 8 juli - Flamingooo - controle vk 9 juli - Ehdi - controle vk 10 juli - Zonnebloem92 - controle gyn 10 juli - Nugget - controle vk 11 juli - Irmiee - controle vk 11 juli - Mirya - controle vk 11 juli - Lelie89 - controle vk 12 juli - Paula1984 - controle ontsluiting 15 juli - Flamingooo - controle vk 16 juli - Irmiee - controle vk 17 juli - Babywens93 - controle gyn 22 juli - Flamingooo - controle vk 22 juli - Mirya - controle vk Bevallen: 7 mei - Visje1984 - 34 jaar - 3e kindje - M.arieke (29+4) 3 juni - Snuky - 31 jaar - 1e kindje - T.essa (31+5) - 14 juni + 7 juni - Duimpje86 - 32 jaar - 1e & 2e kindje - K.iki & Y.ara (34+0) 27 juni - Johanna01 - 23 jaar - 3e kindje - D.jana (37+5) 30 juni - Pienvd90 - 24 jaar - 2e kindje - zoon (37+6) Om je afspraak erbij te zetten of iets aan te passen, graag Lelie89 taggen met de aanpassing/afspraak (desnoods dikgedrukt).
@Lelie89 ik heb er meer tijd tussen gelaten. Net nog eens gekeken en nu was het 12 over 8. Dus ik vermoed dat het weldegelijk met de warmte te maken heeft. Maar inderdaad, het zit me toch niet helemaal lekker. Beter kort op de bal spelen. Gelukkig moet ik vrijdag sowieso op controle, maar het stelt wel gerust dat ik desnoods eerder mag komen.
Ik heb mijn bloedstolsel in mijn aambei toch weg laten snijden. Lig nu al de hele dag plat omdat zo’n open wond natuurlijk ook pijn doet.. hopelijk gaat het vanaf morgen beter. En ga ik eerst nog niet bevallen
@EvitaDedu Even goed in de gaten houden en aan de bel trekken als je ook andere klachten gaat krijgen. @Ehdi Hoop dat eerst je wondje kan genezen voordat je gaat bevallen!
Gelukkig tot nu toe alleen maar een beetje lichte hoofdpijn gehad. We volgen het verder op. De hitte is nog niet van plan om weg te gaan en ik ben niet van plan om risico's te nemen.
@Ehdi ik hoop dat je pijn snel af neemt! @EvitaDedu is je bloeddruk weer lager nu? @Lelie89 fijn alles goed en ook al wat dieper gezakt! @Flamingooo mijlpaal